Wij hebben 2 grote katten van 9 jaar waar mn zoontje heel goed mee omgaat, hij wordt over 3mnd 3 jr. nu hebben wij een klein kitten erbij, en daar kan hij niet mee omgaan. Hij is vrij pienter, je kan hem altijd dingen uitleggen, opdrachtjes geven, etc. maar hier lijkt het wel alsof ie het echt niet snapt. maar dat laatste geloof ik niet, het lijkt wel alsof ie het express doet, of jaloers is weet ik veel.
Hij pakt dat beestje onbehouden beet (dat is niet zo gek voor een peuter), maar hij gaat ook wel eens express boven op m liggen (!!!) of geeft hem een schop (???) of pakt m bij zn keel. iedere keer corrigeren we hem (dit kunnen we niet negeren, want natturlijk is het op negatieve manier aandacht vragen, maar als ik het negeer dan is mn katje plat). smorgens doet hij erg lief eten geven, drinken geven, helpen met verzorgen, knuffelen. en soms dan begint ie m weer te treiteren. 1x vroef ik m wat ie aan het doen was: zegt ie gewoon: poesje dood maken.
laatst had ie zn knuffel bij zn keel vast, zei hij ook : zo is het niet goed hé mama, hij zat echt mijn reactie te pijlen. zo gaat hondje dood.
nou mag jij me vertellen wat ik nou weer aan mn schoen heb hangen. erg hé. schaam me een beetje. maar jullie snappen hopelijk wel dat dit bij ons geen standaard gedrag is ofzo, er vind hie rnooit huiselijk geweld plaats ofzo haha, daarom vind ik het zo frustrerend, wij zijn juist van het je genegenheid tonen aan elkaar enzo. maar hier weet ik het even niet meer. die kat en ik worden overspannen
x Floss