Niet met katje om kunnen gaan

@mama van 3 jongens,

Ik merk dat je meer een kattenmens bent maar dat wil niet zeggen dat je een kat WEL alleen met een kind kan laten en een hond niet!
Je schrijft “het is en blijft een beest”…sorry hoor…maar wat is een kat?
En als die uithaalt met zijn nagels en het komt per ongeluk in een oogje van je kind terecht…dan zul je daar net zo min blij mee zijn (of nog minder bij blindheid) dan dat een hond je kind pijn doet!

Ik wil ook jou niet voor het hoofd stoten hoor begrijp me niet verkeerd!

Gr, danielle

[img]http://b2.lilypie.com/7kXip1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

haha nee absoluut niet ik ben een echte honde mens wil dolgraag weer een hond maar ik wacht ermee tot de kinderen groot genoeg zijn om er verantwoord mee omte kunnen gaan
en ik ben het met je eens dat een kat ook risicos met zich mee brengt vandaar dat ik mijn zoontje er ook op aanwijs als hij dr verkeerd oppakt of te ruw er mee om gaat maar het kat kruip ook sneller onder de bank als ze er even geen zin in heeft

michele zou dat te maken kunnen hebben met de leeftijd dan?
die van mij is van augustes dit jaar en deed ook alles netjes op de bak maar ze heeft nu de blokkendoos ontdekt en doet daar ook zo nu en dan de behoeftes in heb de doos nu verwijderd natuurlijk maar ik vroeg me ook af waarom ze dat nou deed.

oei dat lijkt me een moeilijke beslissing om dr in te laten slapen na zoveel jaar maar als het niet gaat…

groetjes

Ja maar die is nog jong toch?? Mickey is 16 jaar nu en ontzetten lui. Ze vertikt het gewoon om te lopen. En ja is ook heel moeilijk, maar ik kan niet alles onder laten pissen en poepen. Als morgan er mee aan de haal gaat is het leed niet te overzien als ze er ziek van wordt

Groetjes,

Michèle

nee idd lijkt mij ook niet erg hygienisch maar wat apart dat ze het gewoon vertikt dan
ja vlinder is echt nog een ukkie dus ik ga dr ook vanuit dat het een fase is wat ze gaat ook gewoon op dr bak misschien zat er een luchtje op de blokkenbak die ze wilde wegwerken met haar geurtjes haha

maar ik denk dat op 16 jaar de gebreken gewoon op komen zeg maar wellicht heeft ze niet zon goed gevoel meer aan dr blaas of sluitspieren ik zou ook niet weten of daar iets aan te doen is en of dat dan nog zin heeft op die leeftijd

groetjes

Nou ja als ze ziek zou zijn dan hebben we net als met spot afgesproken om niet meer te gaan dokteren. Mick en Twister zijn 13 en 16 en als het zo is dan mogen ze gaan van ons. Ze hebben het goed gehad dan.

Groetjes,

Michèle

ja precies op een gegeven moment moet je ze kunnen laten gaan en 16 jaar is heel wat voor een kat hoor.
als kind zijnde hadden wij ook een kat die na de dood van zijn vriendje (die was doodgereden) zich zelf ging opeten vanalles geprobeerd natuurlijk maar op een gegeven moment hadden mijn ouders besloten om hem te laten gaan wat het was gewoon te zielig.
tuurlijk was dat moeilijk ik was met dat beest opgegroeid maar snapte heel goed dat het te egoistisch was om hem te laten leven en dus leiden

groetjes