Fijn dat je niet zwanger bent, als het niet het juiste moment is. Maar ga nou even iets doen met die vermoedens van hyperventilatie meid! Mail Rainbow even! Doen!
Groetjes,
M
Fijn dat je niet zwanger bent, als het niet het juiste moment is. Maar ga nou even iets doen met die vermoedens van hyperventilatie meid! Mail Rainbow even! Doen!
Groetjes,
M
ja ik ga rainbow zeker mailen
ik ben toch wel opgelucht ja dat het niet zo is. er komt echt wel een tijd als we een andere woning hebben dat ik het juist wel weer heel graag zou willen… maar dat is nu voorlopig niet aan de orde.
we hebben afgesproken hier toch nog even te blijven zodat we flink kunnen sparen… omdat we dan het nieuwe huis helemaal kunnen opknappen qua verven, bekleding en de vloer enzo. ook hebben we een nieuwe kledingkast nodig, een nieuwe pannenset, badkamermeubels en een peuterkamer,
we zorgen dat we eerst grotendeels van de nieuwe spullen al hebben voordat we gaan verhuizen, omdat deze kledingkast een verhuizing zeker niet gaat overleven
Ja, mail me even meis! Wij zitten nu klaar om het verjaardagsfeestje van Eef alvast te vieren, maar ik wil je graag helpen! Ik ben ervaringsdeskundige helaas…Maar je kunt daar van af komen hoor. Ik denk als ik het zo lees dat je er last van hebt en inderdaad, vaak heb je het zonder dat je het weet. Ik heb ook nooit dat ‘hijg-ademen’ gehad, was wel vaak duizelig en had het gevoel alsof ik te weinig lucht kreeg. Zet even in je mail wat je klachten precies zijn enzo. Dokter Rainbow is altijd gratis te bereiken met goede raad! Ik wacht af!
Groetjes Rainbow, trotse mama