Buiten het gedoe met Rico om voel ik me nu ook al een paar dagen lichamelijk totaal niet goed.
ik ben duizelig, moe, ben misselijk en heb een zeurend gevoel in mijn buik, ook heb ik wat last van mijn maag maar geen diarree en ik hoef ook niet over te geven.
ik heb het constant heet en voel me niet “alert” als jullie me snappen.
ik zat toen straks b.v. bij de tandarts en toen ik op wilde staan en wilde gaan viel ik gewoon bijna flauw, hij pakte mijn arm en trok me terug op de stoel zodat ik wat bij kon komen, hij zette een raam open en de assistente merkte al op dat ik zo wit zat.
ze zei al: ben je niet zwanger? dat was serieus al de 3e die het deze week zei. Wildrie vroeg het ook al
en iemand anders zei ook al: je ziet er beroerd uit.
tja zo voel ik me ook. ik dacht net eens ik zal mijn temperatuur is opmeten, die was 38,9 en ik moet zeggen… ik voel me ook wel wat koortsig.
verder helemaal niet het typische griep gevoel.
ik doe ook gewoon alles wat ik moet doen maar hoe later het wordt op de dag hoe beroerder ik me voel. nu b.v. zit rico een disney film te kijken, is papa aan het koken en zit ik mijn beklag op ikkeben te doen want ik ben even nergens anders toe in staat.
daardoor voel ik me in mijn hoofd ook gewoon niet fijn, door het gedoe met rico’s gezondheid en nog wat andere dingetjes, al bij al maakt dat ik wel kan janken.
Gewijzigd door - MamavanRico op 27 Aug 2010 12:55:39