Niet lekker in mn vel update UITSLAG

@Inge: nee hoor. Maar als je er last van blijft houden, zou ik wel even gaan. Maar dat kun je zelf het beste inschatten. Ik had het zo erg dat ik 24 uur per dag dizzy was en haast niets zag. Ik durfde dan niet eens meer in de kantine te eten op het werk, uit angst dat ik zou stikken in mijn eten, want mijn keel zat constant dicht leek het wel. Kijk, dan heb je dus een probleem. Ik ben blij dat het nu zo goed als over is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoi hoi,

je KUNT wel naar de dokter gaan… een vriend van mijn man heeft chronische hyperventilatie en die heeft adem-therapie gehad en hij heeft er veel baat bij. Hij heeft er ook meer last van als ie gestressed is… misschien een ideetje?

@Rainbow: wat jij net zei, dat heb ik soms sinds dat ene verhaal wat ik bij jouw : mannen" topic schreef…bizar dat je daar nu ook over begint haha…toevallig…

@Yavahn: ik zal eens kijken…

gisteren ging het een beetje beter, maar ik had nog wel last van maagpijn.
moe ben ik ook nog wel en ik heb constant honger. ook zoiets irritants.
vanacht redelijk geslapen… maar vanochtend zaten om 6 uur die *** parkieten te kwekken en niet een beetje nee zwaar hysterisch waardoor zowel rico als ik door wakker werden.
dan wordt je wel chagerijnig…geen toffe wekker!

Jeetje inge wat rot allemaal!

Hoe gaat het vandaag?

Ik wil je ook een dikke knuffel geven (K)

Liefs Shirley.

Lilypie Second Birthday tickers

@Inge, als je meer wil weten kun je me altijd effe mailen he? Ik ben helaas expert geweest en dat was niet tof. Als je er helemaal niks aan doet, dus ook niet gas terug neemt, wordt hyperventilatie erger. Dat is bij jou nu nog niet, maar hou het even in de gaten meis. Ik denk echt dat je daar last van hebt. Bij mij was het ook chronisch en dan ben je dus constant veel te veel aan het ademen zonder dat je het door hebt. Je lichaam krijgt dan allerlei rotklachten. Er is echt wat aan te doen en als je vragen hebt hoor ik het wel! Bij mij was het echt heel erg (wat ik zei 24/7…eigenlijk constant) en ik heb ook heel lang een hele zware ademtherapie gedaan, maar uiteindelijk ben ik er voor 90% van af. Alleen als ik het heel druk heb komen de duizelingen, de hartkloppingen (ook pijn aan mijn hart) en dat wazig zien weer terug. Het gaat nu veel beter gelukkig dan 5 jaar geleden!

doe ik rainbow dankjewel en sorry voor de late reactie…

verder wilde ik even mededelen dat ik een test heb besteld ik had niet zo’n zin om nu het kruidvat in te wandelen waar een paar bekenden van me werken.
ik wil het toch zeker weten want het is alleen maar erger aan het worden. ik heb lage buikkrampjes en mijn “voorgevel” (haha) begint zeer te doen.
ik weet niet wat het is… ik wacht even af dus.

nou ik heb net een bevestiging gekregen dat ik m morgen binnen krijg, ik hou jullie op de hoogte!

Spannend Inge!

Wanneer zou je weer ongesteld moeten worden dan?

Pijnlijke voorgevel is geen teken van stress volgens mij…

Nou, we horen het wel…

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

ja ik moet nog ongesteld worden maar aangezien ik gewoon de pil slik zei sje (en de huisarts bevestigde dit) dat veel vrouwen dan toch gewoon ongesteld blijven worden dus dat zegt allemaal niks.
nee ik zou ook niet zeggen dat het van de stress komt maar ik verzin er wel weer wat op dat ik de kou heb opgelopen ofzoiets

Och jeetje echt inge, je hebt hem besteld…
Kan me voorstellen dat je geen zin in de kruitvat hebt met allemaal bekende, zou ik ook niet doen.
Spannend hoor…

Gr Patries

ja best wel spannend, maar ik vermoed niet echt dat dat het is ofzo, maar ja idd om dingen weg te strepen doe ik het toch maar wel.
ben ook behoorlijk duizelig en moe en dat wordt alleen maar erger… vraag me af of het misschien gewoon puur met ijzergebrek oid te maken heeft, maar ik doe liever eerst een testje voordat ik weer naalden in mijn arm laat prikken. bleh!

Tante Esther zit al helemaal klaar voor de uitslag…

Groetekes, Sje

Nou sorry esther je wordt geen tante

ik ben dus niet zwanger… en ik moet zeggen dat ik daar op dit moment heel blij mee ben! ooit mag er nog een kleine spruit bijkomen hoor! alleen dit was het moment niet…

Ook hier ff ingelogt om te kijken of er al wat stond.
Denk dat het wel fijn is, of anders gezegt inderdaad niet de tijd voor je is om zwanger te zijn. Hopelijk snap je het hoe ik het bedoel.
Nu opknappen allemaal he.

Gr Patries

Ik reageerde niet veel (druk druk druk in huize mini-boy … maar wel gezellig )… maar las wel mee in je topic!

Nu dus toch even bloed gaan prikken meis… misschien je ijzer of hb. En dat is met medicatie goed te behandelen. Zou toch lekker zijn als je weer lekker in je vel ging zitten …

Denk aan je!

Wat spannend zeg, die test! Ik dacht ook niet aan een zwangerschap eigenlijk…Wel goed dat je dat nu weet. Laat anders even je ijzer prikken inderdaad??

Nou, gelukkig, als het niet zo uitkomt is het toch een opluchting!

En ja, even langs de arts om wat algemene bloedtesten aan te vragen, kan geen kwaad. Ik had een aantal jaar geleden ook dat ik maar moe bleef, met ieder griepje meedeed en me gewoon niet goed voelde. Uiteindelijk bleek ik huisstofmijtallergie te hebben. Heel stom, maar toen toen ik de goede spray had, voelde ik me beter, ging mn weerstand omhoog en werd ik niet meer zo vaak ziek. Ik was steeds wel wat verkouden, maar dacht niet direct aan een allergie, die moeheid was mn grootste klacht.

Je weet dus nooit hoe simpel de uitslag en dus de oplossing kan zijn…

Hoop dat je snel weer helemaal de oude bent!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

weten jullie nog dat ik vorig jaar ook zo in mn vel zat? dat ik moe was en hoofdpijn had
en last van kwaaltjes had enzo? toen liet ik ook bloed prikken kwam ook niks uit alleen maar een beetje ijzer gebrek.
ze gooiden het toen op oververmoeidheid
maar nu ik rainbow dr verhaal over dat hyperventileren gelezen heb… ik bedoel
hyperventileren is niet persee meteen helemaal paniekerig ademhalen
het kan dus ook zo zijn dat je het continue hebt maar er niet zo dusdanig last van hebt op een bepaald moment…ofzo?
Enfin Rainbow als je dit leest ik wil graag wat meer weten daarover…

tja ik vermoede ook niet dat ik zwanger was, maar goed ik slikte gewoon de pil en werd ongesteld (dat wordt je ook als je zwangerbent en de pil slikt blijkbaar… in ieder geval kan het wel zo zijn)
ik had veel trekjes ervan maargoed, het is het dus niet

Oh da’s jammer dat ik geen digitante ga worden!

Nee hoor schat, zonder gekheid, ik zit je maar te kwallen. Fijn dat het geen zwangerschap is. Kan me voorstellen dat je daar liever een geschikter moment voor uitkiest.

Maar wel verder zoeken wat er aan de hand kan zijn he?! Alle liefs en sterkte!

Groetekes, Sje

tja ik vermoede zo dat als het geen zwangerschap zou zijn, dat het gewoon pure oververmoeidheid is, misschien een beetje overspannen van het hele gedoe en er speelde de laatste weken nog wel meer dingen die ik liever niet op het forum zet.
dus ik denk vrijwel zeker te weten dat dat het is, maar ik laat wel even mijn ijzer nakijken toch om te kijken of de vermoeidheid en duizeligheid daarvandaan komt.
en dan kijk ik nog even bij een manueel therapeut om mn nek te laten nakijken of daar misschien wat knel zit wat dat allemaal veroorzaakt, en mocht dat het ook niet zijn dan zal ik toch wat aan de rest moeten doen… hoe ik dat ga aanpakken? geen idee… ik heb toch al het idee dat ik wat meer mn eigen ding doe de laatste tijd, buiten het moederschap om dan
maar het helpt niet echt dus ik twijfel dan weef of het daaraan ligt.