hee,
ik denk zoiezo dat verkoudheid weer heerst want rico is ook al 2 dagen heel moeilijk door zijn neus aan het ademen, je hoort m echt zwaar ademen daardoor en laat ook de fles regelmatig los om lucht te happen, ofja doet zn mond ver open terwijl de speen nog in zn mond zit![]()
het gekke was alleen dat toen ik bij mn ouders was hij nergens last van leek te hebben, toen ik weer thuis kwam had ie er na een paar uur WEER last van, toen ik daarna naar mn ouders ging voor de 2e nacht ging het weer beter en toen we weer thuis kwamen na een paar uur WEER brak. Wij hebben een hond en een parkiet mijn ouders alleen een hond. dus de parkiet moet zoiezo een paar weken de deur uit om te kijken of het daarmee te maken kkan hebben.
maar meid je doet echt NIKS verkeerd, kleintjes hebben tot het jaar nu eenmaal vaak last van verkoudheden of griepjes gewoon puur vanwege de weerstand, en als het weer dan ook nog zo aan het sukkelen is, dan goed weer dan bagger weer dan is het gewoon hommeles bij baby’s, ik merk het ook aan mezelf hoor, dat ik dan wat meer vermoeid ben en snotterig moet je nagaan hoe het bij baby’s is.
rico is zoiezo ook heel moe de laatste paar dagen, hij is misschien 3 uur totaal wakker geweest vandaag