Niet door neus kunnen ademhalen

@michele, nee boeit me niet is niet mijn vogel en ik ben bang voor vogels ben ooit aangevallen door een kraai hahaha, en sindsdien bang voor die krenge.
hij kwettert irritant en vooral als ik mn soaps probeer te kijken, elke keer het zelfde geluid ontzettend schel, CONSTANT achter elkaar met gemak een half uur daar wordt je gwoon ziek van dus blij toe als ie weg is

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

@ Mini boy nee valt wel mee het is meer een klein beetje druivensuiker om het te laten smelten. En anders misschien voor de nacht een pcm geven???

@ Inge, oke dan zou ik hem ook liever kwijt dan rijk zijn ja. Maar Rijco dan?? Vind die het wel erg?

Groetjes,

Michèle

nou meiden/moeders… vanmorgen bij de huisarst geweest en gelukkig viel het mee. Jurian heeft een geirriteerde trommelvlies maar (nog) geen onsteking. Nu toch preventief blijven sprayen met de neusspray (mag meer dan 6x per dag kan geen kwaad) en evt voor het slapen een pcm (bedankt mariek). Verder als het na 3 dagen niet minder is … terug komen om evt verder te kijken. Hij heeft longen geluisterd maar die waren schoon… dus echt een verkoudheid/tandjes en oortjes dit allemaal in combinatie maakt het pittig voor ons ventje… Als het nu lekker zonneschijn was kon hij meer naar buiten… maar vanmorgen alleen weer effe buiten geweest ivm bezoek huisarts.

*Mariek dat bleeh was omdat deze huisarts (man) voor de 1e keer bij een bevalling was en dus begeleid werdt door een huisarts (vrouw). Tja en misschien weet je het zelf wel… vrouwen kunnen aardig pissig / stom doen tijdens de bevalling en dus heb ik mezelf ook niet zo netjes gedragen tegenover hem Dus zag ik er wel tegenop om er vanmorgen naartoe te gaan… maar hij was heel lief. Hij vond het erg leuk om Jurian weer eens te zien en nam alle tijd voor ons… (wat kunnen mannen dan weer meevallen he )

Wat fijn mini-boy dat het nog geen ontsteking is en dat hij alle tijd nam voor Jurian. Het is toch even goed om te weten wat het is.

Ik vind het alleen wel vreemd dat ze volzitten als je belt voor Jurian. Ik ben nu 2 keer met Tim bij de huisarts geweest. Beide keren werd hij er tussengezet, ondanks dat ze volzaten. Met kleine nemen we geen enkel risico zeggen ze dan, dus daar ben ik wel blij mee.

Sterkte met de kleine man en ik hoop dat het snel beter gaat. Oh ja hier schijnt trouwens de zon wel volop, dus ik zal wel wat zonnestraaltjes naar Brabant sturen. Niet te veel, anders blijft er hier zo weinig over

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Gelukkig dat het meevalt. Enne het valt ook niet mee voor die ukkies. Tanden, verkouden, oren die vervelend kunnen doen en dan ook niet kunnen praten.

Groetjes,

Michèle

Inderdaad gelukkig dat het meevalt en als het na jou idee niet echt over is na 3 dagen ook gewoon teruggaan

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Onze dochter is nu al weken verkouden en aan het genezen van een middenooronsteking met antibiotica. Ben zeker 4 keer in 1 week naar de huisartsenpost geweest en heb veel gebeld met de centrale doktersdienst. Die hebben me goed kunnen helpen/adviseren. Je kunt ze dag en nacht bellen en vaak wordt je door een kinderarts teruggebeld met advies. Het consultatiebureau zou je ook kunnen bellen, die bellen ook terug met advies… Succes en volg je gevoel, als moeder weet je vaak wat er met je kleintje aan de hand is, als jij denkt dat ie last heeft van oorpijn, dan is het waarschijnlijk ook zo!

Fijn dat het nog geen ontsteking is bij Jurian. Driftig blijven sprayen dus! Ik snap 'm, over de bevalling en de huisarts. Joh, vrouwen zijn soms monsters tijdens de bevalling, dat leren ze volgens mij als eerste op de opleiding…haha. Die man snapte dat best…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker