Niet alleen Erik een smeerkees kan zijn?

Zit ik hier lekker te ikkebennen en druk een reactie op een topic te typen, komt er uit het niets ineens een enorme nies opzetten. Voor ik de tijd heb om te beseffen dat m’n hand voor m’n neus moet proest ik het uit en zit m’n hele beeldscherm onder de snotspetters

Dussss…niet alleen mijn peuterpuber is een viespeuk

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Getverrrrrrrr Mriek

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Whahaha ik lig in een deuk hie Ik zie het al helemaal voor me Gezondheid!

Groetjes Anouk

Whahahaaaaaaaaaahahahaha Mriek toch!
Fijne mededeling ook!

Zo had mijn hele vieze zwager een foto van een T-bone steak, En nee het was geen vlees!!! maar… Jaa poep (zijn eigen poep) in de vorm van een T!

Liefs, Melanie

Haha Melanie, dat vind ik HELEMAAL vies! Da’s toch stukken erger dan een snotscherm

Maar ik ben toch niet de enige mama die wel eens een viespeuk is? Kom op dames, met de billen bloot!

Groetjes,
M

Nee hoor ik heb wel eens op de fiets geniest en mijn hele bakkes zat onder ik gestopt maar geen zakdoeken bij me, gelukkig had de dame achter me ze wel bij zich, maar je staat niet op je gemak.

Groetjes,

Michèle

hahaha maar net als een driftbui van een peuter, komt een nies van jouw niet expres en geheel onverwacht

Hihihi, ooh nee hoor zeker niet de enige, als ik Malaria heb word ik zo ontzettend ziek en loopt het er aan alle kanten uit zeg maar! Vreselijk; Zit je op het toilet mete en bak voor je “overgeefsel” brrrr! Maar het allerergste dat ik ooit heb meegemaakt, is dat ik ging winkelen en ik moest heel nodig plassen, maar dacht houd het wel even op (7 maanden zwanger) heb dus in mijn broek geplast!

Je bent zeker niet de enige mama!

Oke het is wel een heleboel jaar geleden maar ik liep in de bibliotheek toen ik ineens aandrang kreeg om te poepen. Ik probeerde het tegen te houden maar… te laat

Sindsdien hebben Paul en ik het over “bibliotheekpoep” als je ineens nodig moet…

Ik beken, ik ben een hele vieze mama…

Groetjes van Sascha en Senne

Tsjah… Mijn overkomen ook wel eens van die dingen… Als je moet overgeven en diaree hebt… En geen emmer EN wc in de buurt, dan kan een van de twee dus mis gaan bah!

Toen ik zwanger was van Jessey (en 9 maanden misselijk) stond ik bij de supermarkt in een belachelijk lange rij te wachten met de buik vol gegeten van de lassagna… De man voor mij stonk enorm naar zweet, en alles ging mis bij die kassa, wat duurde het lang! Toen ik bijna aan de beurd was en na heel veel onopvallend kokhalsen, voelde ik ineens dat ik moest overgeven… Ik pakte gauw zo’n plastick tasje van 25 cent en heb er de hele lasagna in gekotst! Ik schaamde me dood, maar met die enorme buik begreep de cassiere het goed Het tasje was trouwens gratis, hahaha!

Zo ook een keer in de bus, op zo’n regenachtige dag, koud buiten, allemaal natte jassen in de bus en de verwarming hoog, raampjes beslagen dus een erg vieze benauwde stinkende lucht. Ik kreeg een kriebelhoest en er kwam een mondje slijm etc omhoog… Ik heb het 5 minuten in mijn mond gehouden (bleeeh) en ben er de eerst volgende halte uit gegaan, en moest nog kilometers lopen voor ik op mijn werk was! Maar wat voelde ik me vies en ongemakkelijk om me met volle mond door al die mensen naar de uitgang te dringen!

Groetjes Anouk

Hahahahaha, Zoiets is mij in het openbaar nog nooit overkomen gelukkig… Maar laten we het afkloppen…

Oh jaa nu je het zegt… Gister nog… Ik had Noah naar school gebracht, en ging daarna even boodschapjes doen…
Ik had de auto volgeladen, en nu ik zwanger ben en een nies voel aankomen moet ik ook de rest van mn lichaam aanspannen, want anders loopt het urine me langs de benen… Nouuu gister voelde ik die nies ook aankomen en ja hoor… Shit… ik snel het karretje weg brengen, en in de auto gestapt… was gelukkig niet zo veel urine verlies dat iedereen het kon zien… maar voelde me wel even K*t…

Liefs, Melanie

O ja, Melanie… dat ken ik ook nog van mijn zwangerschap!

Wat voel je je dan vervelend hè?

Groetjes van Sascha en Senne

Dit is een leuk topic!! Ik lach me dood om al jullie schunnige verhalen. Dolle pret!

Groetjes,
M

@ Sascha: Jaa dan voel je je heeel vervelend hahaahaha!

Liefs, Melanie

Oh ik pieste tijdens mijn zwangerschap regelmatig in mijn broek door niezen of doordat morgan net met de hoofd langs mijn blaas schoot… Ha ha ha de eerste keer was het op mijn werk en mijn collega hoorde hatsjoe en shit erachter aan. Oh zei ze in je broek geplast… Gelukkig maar heel weinig maar sindsdien had ik een schoon setje in mijn bureau liggen.

Groetjes,

Michèle

Hahahaha, Chris weet het nu ook meteen… Als ik nies, en even later loop ik weg…

Oh heb je het weer zegt ie dan!

Of ik zeg gewoon oohh shit, kan me weer omkleden…

Maar als ik weg ben, heb ik automatisch al een inlegkruisje of maandverbandje in… Heb er nu ook standaard 1 in mn tas.

Liefs, Melanie

Oh mriek whahaha, heerlijk wat een onderwerp.

Ook ik moest tijdens mijn zwangerschap alles flink aanspannen, want
anders MELANIE.
Het onderwerp spugen hebben we ook gehad tijdens de zwangerschap, op mijn werk.
De meeste weten het wel, ik ben kapster en tegen sluitingstijd dus niemand in de salon. Voelde me niet toppie joppie zeg maar en zat op een krukje achter de kassa waar ook nog eens van die beeldige gordijnen hangen. Voelde me misselijk worden en SANDRA whoppa, flats tegen de gordeijnen aan. Dacht echt oh sh*t man, en nu. Ben ik de gordijnen er zelf af gaan halen en heb ze in de wasmachine gedaan onder het mom van kan nog wel ff een wasje draaien.

Gr Patries

Nou een maandverbandje was voor mij echt niet voldoende hoor, kraamverband nog niet eens ben ik bang! Misschien had aan “oma” luier alles opgevangen, maar ik was klets nat! bah!

Haha dus Erik heeft het niet van een vreemde

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

Hé, pas op Sandra

Groetjes,
M