Tsjah… Mijn overkomen ook wel eens van die dingen… Als je moet overgeven en diaree hebt… En geen emmer EN wc in de buurt, dan kan een van de twee dus mis gaan
bah!
Toen ik zwanger was van Jessey (en 9 maanden misselijk) stond ik bij de supermarkt in een belachelijk lange rij te wachten met de buik vol gegeten van de lassagna… De man voor mij stonk enorm naar zweet, en alles ging mis bij die kassa, wat duurde het lang! Toen ik bijna aan de beurd was en na heel veel onopvallend kokhalsen, voelde ik ineens dat ik moest overgeven… Ik pakte gauw zo’n plastick tasje van 25 cent en heb er de hele lasagna in gekotst! Ik schaamde me dood, maar met die enorme buik begreep de cassiere het goed
Het tasje was trouwens gratis, hahaha!
Zo ook een keer in de bus, op zo’n regenachtige dag, koud buiten, allemaal natte jassen in de bus en de verwarming hoog, raampjes beslagen dus een erg vieze benauwde stinkende lucht. Ik kreeg een kriebelhoest en er kwam een mondje slijm etc omhoog… Ik heb het 5 minuten in mijn mond gehouden (bleeeh) en ben er de eerst volgende halte uit gegaan, en moest nog kilometers lopen voor ik op mijn werk was! Maar wat voelde ik me vies en ongemakkelijk om me met volle mond door al die mensen naar de uitgang te dringen!
Groetjes Anouk