Niet alleen Erik een smeerkees kan zijn?

Hahahaha, ik wilde het ook zeggen Sandra, dat Erik het niet van een vreemde heeft !!!

Mijn man zit graag uitgebreid en lan g op de wc, je kent dat wel… boekje er bij en zo… Ik moest helaas op dat moment ook, zat aan de dunne en we hebben maar 1 wc… Dus toen heb ik snel Nikki potje gepakt en ben daar op neergeploft !!! Nog nooit heb ik Nikki met zulke grote ogen zien kijken hahaha! Niet erg charmant, maar het luchtte wel erg op dat het niet in mijn broek zat!!

Whahahahahahaha Yavahn, op het potje van je kind! Wat een giller!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
Hé, pas op Sandra

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/15r3p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Sorry, kon het niet laten

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

hahahahah ja op je potje van je kind is wel heel erg, sorry maar dan vind ik in mijn broek plassen toch niet zo voor schut meer! ihihihih maar kan begrijpen, als je moet, moet je!

Vooruit Sandra, ik heb je vergeven

Groetjes,
M

Gelukkig maar

Groetjes,
Sandra

Hahaha. na al deze verhalen valt jouw verhaal wel mee, Mriek!

Ik heb wel eens iets heel vies opgehoest in de auto, dus ik raampje omlaag en het naar buiten spugen. Maaaaar…verkeerde knopje ingedrukt en het raampje achter stond open en er zat een hele viezen klodder op de ruit naast me. Ik heb echt heel gelachen in de auto en toen toch maar even gestopt, doekje gepakt en de boel schoongemaakt!

Toen ik 41 weken zwanger was en klaarstond om te gaan douchen moest ik ook niezen en ik hoorde echt splash! Dus ik denk: eindelijk, mn vliezen zijn gebroken! En toen dacht ik: he, ik moet plassen. Dus op aanraden van de VK ruiken of het zoet rook wat er op de badkamervloer lag, maar nee, ik had voor de eerste keer meegemaakt dat mn blaas het hield, eb had het niet eens door! Hahaha, gelukkig is er aan het einde van je zwangerschap niks echt genant meer!

Liefs!

Haha, mijn verhaal is inderdaad peanuts vergeleken bij alle andere smerige verhalen. Maar haha, heb ook heel hard moeten lachen om jouw verhaal Liske. Die klodder op je raam, jakkes! Gleed 'ie ook heel langzaam naar beneden?

Groetjes,
M

@Mriek, uiteraard, alle natuurkundige wetten waren van toepassing op deze groene rakker! Tja, was smerig, maar vooral heel grappig!

Liefs!

Groetjes,
M

Haha die Yavahn…das wel een giller…hoop niet dat je te zwaar bent dan ligt het potje in 2!

Ik zal er ook ff 1 tegenaan gooien: was een keer bij de planning en we hadden heel de tijd rustig gezeten.
Ik was de eerste die (nietvermoedend ) opstond en ineens PPPFFFF zomaar uit het niets een scheet!
Schaamde me kapot!
Voel het altijd aankomen maar toen dus niet

Gr, Danielle
(maar ik heb gelukkig nog nooit een natte broek gehad van voor of achter)

Haha Danielle, dat is genant!

Groetjes,
M

Ja Mriek, wrijf dat er nog ff lekker in!

Gr, Danielle

Sorry

Groetjes,
M