En dit ben ikke!!
Lijk hier alleen wel heel erg jong!!
Ook dit is alweer een tijdje geleden!!
Hier heb ik mijn haar in een staart, maar heb het nu al langer!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
En dit ben ikke!!
Lijk hier alleen wel heel erg jong!!
Ook dit is alweer een tijdje geleden!!
Hier heb ik mijn haar in een staart, maar heb het nu al langer!
Ik heb geen hyves… kan nog een verslaving erbij niet aan ikkeben is al erg genoeg volgens manlief
…
Wat leuk die foto’s van jullie. Toch anders als in mijn verbeelding zien jullie er hier uit…Tja ik heb momenteel geen foto hier … zit op mijn werk. Maar zal kijken of ik nog iets heb samen met Jurian … want ook ik zit niet zo dik in de foto’s als bijv papa …
Nou, tegen beter weten in toch weer eens proberen om hier een foto te plaatsen, dit keer van mij en Nora samen dan… oh oh oh oh… wat zou het leuk zijn als het lukt!
Verder ga ik zo even bij mn ikkeben-hyvesvriendjes kijken of en zo ja wie ik nog mis in mn verzameling en wat uitnodigen versturen, kan ik lekker mee koekeloeren naar alle mooie kindjes en hoe het met ze gaat!
Liefs, oh ja, hier komtie dan, als het lukt…
Grrrrrr… misschien heeft het te maken met de instelling dat alleen vrienden (van vrienden) mn hyves kunnen zien! Ga nog even in een rommeltopic wat proberen…
liefs
@liske: volgens mij ‘heb’ ik jou nog niet op hyves…dus zoek maar even bij je andere ikkeben-hyves-vriendjes, daar sta ik vast wel ergens bij…
Groetjes,
M
Heey,
Wat super leuk om zo te zien hoe iedereen er uit ziet.
Ik heb hier een foto van ons gezinnetje
Ik heb ook gezien toen ik al onze foto’s door bladerde, dat ik er bijna niet op stand, en als ik er op stond, maar voor de helft ofoz, haha…
Papa staat er veel vaker op!!
Liefs, Anne
Gewijzigd door - lalala op 12 Nov 2009 13:55:33
Mriek, Nu heb je me wel! als je me accepteert…
Miniboy gaat de foto hier fixen, want ik loop steeds tegen een muur aan, lukt niet op geen enkele manier…
Liefs!
lalala… leuke foto… alleen hij is te groot… kan je hem kleiner maken?
Liske … vanavond staat je foto er … als het mij lukt
@Liske: tuurlijk ga ik je accepteren. Ben ook wel nieusgierig natuurlijk…
Doe dat thuis, ben nu op m’n werk. Je kent het wel…
Groetjes,
M
Ik zal even een uitleg geven over Multimutsje, omdat iemand dat mijn naam liet vallen
Ik heb 7 jaar bij de Multi vlaai gewerkt, en had thuis geen internet, toen we het daar wel kregen moest ik ineens een nick verzinnen…
Nou, ben ik een muts en dat is niet overdreven, van daar Multimutsje…
Liefs Wendy
Asje komt uiteraard van Astrid…
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Gewijzigd door - Asje op 12 Nov 2009 17:09:44
@Melanie: ik heb jou ook nog niet op hyves…
@Liske: je bent geaccepteerd! Nu lekker bij elkaar gluren…haha.
Leuk, al die gezichten bij de namen. Ik zal ook nog even proberen een foto te plaatsen…
Groetjes,
M
Erik en ik, ongeveer 3 maanden geleden:
Groetjes,
M
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/H0Nsp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - Mriek op 12 Nov 2009 19:40:11
grr liske… het lukt niet… krijg de foto er niet op … ik mail hem even door naar Mriek, misschien wil zij het doen. Ze heeft het nl voor mij ooit ook gedaan dus ze weet hoe het moet. Mriek niet verplicht hoor… offe toch wel
Sorry dames late reactie.
dit is mijn hyves : http://melaniev1988.hyves.nl/
Voeg me maar toe Leuk hoor!!
Wat leuk al die foto’s van iedereen.
Ben nu ingelogd op de laptop en de foto’s staan op onze vaste computer.
Zal proberen morgen ook even een foto van mezelf te plaatsen.
Groetjes,
Sandra