Nickname

Hoi hoi,

om het kort te houden… op de middelbare school had ik een hele goeie vriend die noemde mij Yavahn. Dat was toendertijd een zangeres die met Ruffneck het nummer “Everybody wants to be somebody” had… ik heet eigenlijk Yvonne, Yavahn lijkt daar ietwat op, dus heb ik die nickname gehouden en gebruik hem eigenlijk overal… hij is iig nooit bezet hihi!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Ik had vroeger een goede vriendin en die heette Marieke, ik was nogal veel op een chatsite te vinden toen ik rond de 18 jaar was en wilde niet m’n eigen naam gebruiken dus gebruikte ik die van haar, verbasterd tot ‘Mriek’. Inmiddels zijn we geen vrienden meer, maar ben ik er zo aan gewend om op het net die nickname te gebruiken, dat ik dat hier ook doe. Ik onderteken m’n berichtjes wel met ‘M’, omdat dat ook de beginletter is van m’n eigen voornaam. Klopt het toch nog een klein beetje…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik moet ook bekennen dat ik de eerste paar maanden dat ik hier zat altijd ‘Sjee’ las. Maar sinds ik weet dat Sje Esther is, legde ik de link en snapte ik dat het Esje is! S-je!

leuk topic dit! Ik snapte ook niks van isa-schatje-isa Inge. Mafkees! MamavanRico is vééél beter!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nu zijn de nichname bekend…! Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het gezicht bij die al namen

dusssss… allemaal een foto posten

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Tja… dan kom ik ook maar uit mn nickname schulp.

Ik heet eigenlijk Hilde, mijn tweede naam is Liske en die gebruik ik vanwege anonimiteit op internet vaak. Maarja, als je mn profiel ziet, ben ik al bekend, dus is t eigenlijk onzin. Bovendien weten de mensen die mn hyves hebben ook mn echte naam al. Dus soms voelt het ook wel een beetje raar om met Liske te ondertekenen, maar het alitereert wel lekker, liefs liske… ja toch??

Foto’s hier invoegen is me nog nooit gelukt, maar op mn hyves staan er genoeg… of nog een keer de uitgebreide uitleg voor het invoegen…

Liefs, Hilde :smiley:

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hyves!! Tjaaa wie hebben er allemaal hyves eigenlijk??
leuk zeg!

Lilypie Tweede Ticker

Uhm… tjaah…
De mijne slaat werkelijk helemaal nergens op…
Ik wilde gewoon mijn naam doen, maar je er zijn zoveel mensen die Anne heten, niet te doen!
Doen toen schoot me dit te binnen, haha, lekker simpel, maar slaat werkelijk nergens op…
LIefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Ik heb wel hyves, maar ik zal kijken of ik nog een recente foto heb om hierop te zetten van mij. Meestal staat bij ons alleen morgan met pappa op de foto

Groetjes,

Michèle

Ik heb ook wel hyves, maar geen recente foto’s van mij, haha! Het is allemaal Joey Joey en nog een Joey Alleen een profielfoto van mij, maar die is al lang geleden zeg! Klopt niks meer van, ik ben inmideels al een regenboog aan haarkleuren verder Op hyves ben ik trouwens, heel verassend s-noekie

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Hé Michèle, jij bent dus ook degene die af en toe het fototoestel op pakt om foto’s te maken? Hier hetzelfde, dus weinig foto’s met mama en Danique… Helaas. Zelfs van haar verjaardag heb ik maar 1-tje met haar

Hier ook hyves , maar ook weinig foto’s van mezelf
Meeste van mijn 2 kids

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hahaha hier dus ook hyves, en ook super veel fotos van Noah. Maar er staan er ook 2 op van ons 3en :smiley:

Lilypie Tweede Ticker

@ mammadanique Ha ha ha inderdaad, het is dat mijn moeder en mijn vriendin af en toe een plaatje van mij schieten maar anders sta ik echt nergens op. Toch maar eens pappa uitleggen hoe dat toestel werkt

Groetjes,

Michèle

Nou om het spits maar af te bijten en voor de mama’s zonder hyves of die geen zin hebben om te zoeken

Dit ben ikke met Morgan, alleen is mijn haar nu nog een stuk langer en paars

Iets recenters heb ik even niet bij de hand zo snel. Ecxuus.

Groetjes,

Michèle

Hihi, das leuk… Zal zo papa het fototoestel even in de handen drukken…

Mijn nickname komt van Giel (3FM). Hij zegt ipv apestaartje altijd kringelding. Ik vond het wel grappig en aangezien Natasja ook een veel gebruikte naam is, werd het dus kringeldingetje

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Toen ik me hier aanmelden op het forum was mijn kat net overleden en hij heette Kikker, maar we noemde hem Kikie… Dus vandaar!
Hyves heb ik en heb net allemaal nieuwe foto’s erop gezet! Volgens mij heb ik al best wel veel mensen van hier op hyves. Wie heb ik niet?

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Mijn naam is gewoon mijn eigen naam, maar anders geschreven.

quote:
Ik heb heel lang overal de nickname Mutziemutz gehad, omdat ze mij altijd muts noemden.. Maar muts werd overal al gebruikt, dus toen heb ik er zelf Mutziemutz van gemaakt. En nu nog zijn er bepaalde mensen die me Mutz of Mutziemutz noemen

Wat komt die naam me bekent voor. War er hier ook niet iemand die multimutsje heette?

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

Goh, leuk om te lezen zeg!
en idd Sjee, het word nu dus Sje

Ondanks wij “zoveel” van elkaar weten…dat dan weer niet…

Mijn naam wilde ik ook niet meteen herkenbaar in beeld vandaar m’n meisje Jade…
Maar onderteken de berichten met Frauk (= eigenlijk Fraukje)

Groetjes Frauk