Nickname

Hoe komen jullie aan jullie nickname? Bij mij is het vrij duidelijk, ik ben de mama van Danique… Maar bij sommigen onder ons vind ik het zo duidelijk nog niet. Dus… Explain

mirema heb ik al lang overla eigenlijk en dat komt van
mi = michelle
re = rene (mijn vriend)
ma = madelon.

Dylano was er nog niet toen ik deze nickname overal al voor gebruikte
Madelon zei laatst mama je moet de dy er bij zetten ergens hahahaha

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hier is het Michèle en das gewoon mijn voornaam. Elders op het net ben ik meer bekend onder Nosferatous, maar dat vond ik zo eh doods hier

Groetjes,

Michèle

Bij mij ook vrij duidelijk.

Mijn voornaam alleen ging niet, dus toen heb ik er mijn geboortejaar aachter gezet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Nosferatous… Wasda?

mini-boy… omdat Jurian mijn kleine lieve jongen is.
Kan er beter big-boy van maken

de mijne slaat helemaal nergens op,
ik heb die nickname altijd overal gehad.
en toen ik net gtst begon te kijken was ik helemaal fan van isabella kortenaer (victoria koblenko) en ik vond haar altijd een schatje dus was het isa(bella dus) schatje-isa.
had die naam al vanaf dat ik 15 was ofzo en wist niks beters.
ik wil m eigenlijk wel veranderen
kan dat?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Inge,

Ik weet nog dat Shirley eerst een andere naam had, omdat ze zich nog niet kenbaar wilde maken ivm zwangerschap etc. Kim heeft haar naam gewijzigd, dus denk dat je haar even een mailtje moet sturen als je je naam wilt wijzigen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

het mailtje heeft gewerkt, weg isa-schatje-isa
hahah, hopelijk kan inge wel weer inloggen met haar nieuwe naam en wachtwoord(in een antwoordmail vind je die inge)

ik heet Kimmetje omdat er toen ik begon op het www al zoveel mensen de nick Kim hadden , dat ik automatisch overal Kimmetje gebruik

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

dit is mijn nieuwe nickname dames. gewoon mama van rico

haha nu werkt mn ticker niet meer

MJ is iets van jaren terug, er waren 2 Marianne’s in de vrienden club
En zo wert mijn naam afgekort op MJ (emjay)
de letters staan voor mijn voornaam en meisjesnaam.

Groetjes Marianne mama van Ruben

quote:
Nosferatous... Wasda?

Nosferatous is een verbastering van Nosferatu of te wel creatuur van de nacht, kort: Vampier.

Groetjes,

Michèle

Hier is nog niet zolang geleden ook een topic overgeweest.

Maar ik grijp graag de kans om nogmaals te proberen om de uitspraak “Sjee” van mijn gebruikersnaam uit te roeien! De uitspraak is namelijk Esje.

Esje komt van Esther.

En Esje kun je nog korter schrijven door: Sje.

Dus gelieve mij voortaan geen Sjee mee noemen want dat is een stomme naam. Gewoon Esje!

Groetekes, Sje

Ik heb al verschillende keren op het punt gestaan om te vragen waar nou in hemelsnaam Isa-schatje-isa vandaan kwam! Maar nu weet ik het eindelijk.

En meteen moet ik dan weer wennen aan het feit dat er geen isa-schatje-isa meer is…

Groetekes, Sje

Sorry, ik wist niet dat er al eerder een topic over geweest was… Was alle topics aan het bekijken, en vroeg me toen af waarom bepaalde mensen voor een bepaalde nickname hadden gekozen. Vandaar

Ik heb heel lang overal de nickname Mutziemutz gehad, omdat ze mij altijd muts noemden… Maar muts werd overal al gebruikt, dus toen heb ik er zelf Mutziemutz van gemaakt. En nu nog zijn er bepaalde mensen die me Mutz of Mutziemutz noemen…

haha Esje verander dan je nickname ook
Ja mijn nickname sloeg ook totaal nergens op. Echt iets uit mn jongeren jaren tijden.
ik dacht ineens: wat staat dat toch kinderachtig.
ik voel me helemaal geen isa-schatje-isa meer dat kan niet.
kon toen niks beters verzinnen en nu ben ik mamavanrico, en zo voel ik me ook (dat is maar goed ook he haha)

haha grappig om te lezen En Sje, wat erg! Ik lees ook altijd Sjee Toen ik laatst een mailtje van je kreeg, iets met prinsesje, toen begon er al een lichtje te branden, maar toch nog steeds Sjee… Zal moeilijk worden om in het vervolg Esje te lezen
Mijn naam komt ook nog gedeeltelijk van vroeger. Mijn vriendin toendertijd heette nikita, maar iedereen noemde haar nikkie, zij noemde mij noekie (van Anouk) Ze was een keer aan het huilen, toen maakte ik daar snikkie van (van snikken) en sindsdien noemden we elkaar snikkie en snoekie, haah! En sinds ik mama ben is het mama-snoekie geworden

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Mijn Nickname is gewoon mijn voornaam Melanie en mijn vriend zn voornaam Christiaan

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Mijn naam Rainbow heb ik gewoon verzonnen omdat ik van sprookjes en regenbogen houd!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Leuk om deze topic te lezen. En Sje…ook ik dacht dat het altijd Sjeee was, haha we weten nu wel beter!

Mijn nickname is Saro. De SA zijn mijn eerste 2 letters van mijn naam en RO de eerste 2 letters van de naam van mijn vriend.