Nestle pyama pap maar geef kruidv.voeding vraag;)

Bij Morgan was het echt honger en toen ze ook nog eens de fles van 10.00 ging skippen was het even forceren (ze heeft 1 nacht wat hongeriger gelegen) maar zo hebben we haar wel weer in het gareel gekregen voor op de dag en was de fles van 22.00 er in ene keer af. Vandaag gaat ze al naar de 6 maandenpotjes en 4 maanden eet ze helemaal leeg dus de krijgt genoeg binnen

Groetjes,

Michèle

ja ik wilde nog zeggen gefeliciteerd echt goed een half jaar oud alweer super hee
bij rico was het wel gewenning… in het begin nog niet blijkbaar dus toen de nachtfles toch maar weer gegeven. paar weken later de fles gaan minderen (dronk het amper op) en dat ging goed op 1 ding na dan dat hij zijn tut kreeg.
en uiteindelijk hoefde hij m niet eens meer, dronk een paar slokjes en dan draaide hij zn hoofd weg of mooier nog, viel in slaap

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha kan alweer gaan aftellen naar haar verjaardag

Enne dat was bij morgan ook en toen ze ook nog eens de fles van 10.00 'smorgen ging weigeren heb ik haar in een ander ritme geduwd. Was even wringen wat ik al zei, maar nu is iedereen tevreden

Groetjes,

Michèle

hoe was het ritme toen en nu dan?

Toen was het om om de 4 uur een fles, daarna om de 4.5 uur toen ik haar om 22.00 wakker maakte en nu is het ook om de 4.5 uur. Alleen die laatste is nu dus weg. Haar laatste is om 19.30/20.00.

Groetjes,

Michèle

dat is ook wel een goeie ja…om vrijdag te overleggen dan, langer tussen de voedingen want hij zit zo te rommelen met zn fles dat ik me afvraag of hij eigelijk wel honger heeft

Bij morgan zit er nu ook fruit en groente happen bij net als bij Rico, Daar moet je ook rekening mee houden dat dat ook vult, dus een uur na een fruithap eten geven (fles) is bij ons niet echt zinvol zeg maar.

Groetjes,

Michèle

ja normaal gesproken hier wel…maar dan kan ik gewoon b.v. 7 uur fles geven 10 uur fruit half 12 fles ipv 11 uur… en dan half 4 fles 6 uur groente en dan half 8 fles… ofzo maar nu met zn sprong dus kan ik dit wel even toepassen want normaal kloekt ie alles weg hoor! ook een uur na het potje

beetje late reactie maar ik zit op 6 flessen in de 24 uur…
hij is ook nog maar klein (ahum)… dat weet ik…en ik denk ook wel dat hij het nog nodig heeft…maar het klinkt gewoon HEERLIJK!!!
hij krijgt altijd half 11(ongeveer) laatste fles, als ik hem nu laat slapen( na fles van half 7) komt ie om, pak 'm beet, 2 uur…toch al best goed van m’n kereltje!!

groetjes!!

karin

Nou hier is het dus nu echt 3 keer niks met eten. Gaat gewoonlijk alles zo naar binnen, nu is het een ramp dus. Weer maar 700cc. En nu wil ze ook niet inslapen nu, ze zal zo wel wegvallen want ze is doodmoe, maar ja we wachten maar af. Hoop alleen dat het allemaal niet te lang duurt. Want daar heb ik deze keer echt geen zin in.

Groetjes,

Michèle

ja ik ben even kwijt hoe het ook alweer zat met ruben en zn eet patroon haha sorry!

en michele. gwoon wel volhouden, zoals je weet merkt zij ook als jij er tureluurs van wordt en dan is het weigeren helemaal hommeles.
je kunt beter gewoon stoppen als ze ECHT NIET wil want anders krijg je dadelijk geleuter dat ze altijd blijft moeilijk doen.
(tip van mijn ka) dat schijnen veel baby’s te hebben als je toch doorgaat oftewel spelenderwijs of dwingend of beide maakt niet uit, veel baby’s willen dan ook na hun sprong moeilijk blijven doen…en daar heb je helemaal niks aan.
dus gewoon stoppen als ze moeilijk doet, 1x nog proberen oke maar niet blijven stuntelen.
rico ook maar de helft van zn fles goed gedronken vandaag. de rest ging moeizaam en uiteindelijk heeft ie van 1 fles maar 120 cc op:S

Oh maar ik ga ook niet door Inge, ik baal alleen want zoals je al gelezen had komt ze een keer vragen en dat was dus vannacht. Maar goed vandaag heeft ze al netjes 400 op dus op hoop van zegen. Anders maar wat extra te eten vannavond. Potje en heel toetjes of zo,

Groetjes,

Michèle

ja precies zo kun je het ook doen. dan krijgt ze in ieder geval wel wat extra calorieen binnen.
rico heeft dus weinig gedronken en zn fruithap ook maar vor een kwart op.
en dan bedoel ik die frutapura waar al zoiezo minder in zit dan in een potje.
ik denk echt dat hij teveel aan fles krijgt ofzo want het schiet hier ook niet op. steun aan elkaar

Zit er niet te weinig tijd tussen Inge??

Groetjes,

Michèle

4 uur soms langer en hij krijgt maar 160 cc melk he…dus lijkt me niet.
en met fruit zit er 1 uur en 15 min tussen zn fles. maar dat is het niet want hij drinkt geen 1 fles goed leeg en krijgt maar 1x fruit en 1x groente…en heeft dus 5 flessen. alleen de papfles gaat goed s’avonds

Ja bij ons was dat geklooi ook of is dat geklooi ook, denk dat het bij het sprongetje hoort, Want het is een ramp en dat is pas sinds 3 dagen nu.

Groetjes,

Michèle

ja hier ook sinds 3 dagen vandaag 4e dag, en begon PRECIES toen 22.5 weken aangaf dat het sprongetje begon…rare zin maar je snapt me wel

Ha ha ha was hier ook en toen was het even stil en dachten we dat het over was, maar dat was stilte voor de storm die we nu dus hebben… Dus bereid je maar voor als het rustig wordt met 26 weken gaat ie weer waarschijnlijk.

Groetjes,

Michèle

ja precies en in t boek stond dat met 27 weken ze weer even rustig zijn en dan met 29 weken weer gaan springen pfoe…daar heb ik nou al geen zin in en hij is nog maar net met de eerste helft begonnen maar ja ook hier komen we weer saampies doorheen…
als ie niet aardig doet tegen mama pak ik gewoon zn liga af haha ach germ

Nee ze zijn hebben dan de 3 h’s weer Inge, maar dat is niet hetzelfde als in de 26 weken. Even goed je boek lezen

Groetjes,

Michèle