Nestle pyama pap maar geef kruidv.voeding vraag;)

met 6 maanden mogen baby’s nestle pyjama papje hebben.
maar ik geef dus kruidvat voeding.
weet iemand of je dan ook gewoon die pyjamapap zomaar mag geven?
heb er bonnen van gekregen vandaar mijn vraag

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Het is een ander merk voeding, dus ik zou er voorzichtig mee zijn. Je stapt tenslotte ook niet zomaar over van kruidvat naar nutrilon bijvoorbeeld. Ik weet dat Rico extra care krijgt (en dat zal niet zonder reden zijn) en dan zou ik er helemaal voorzichtig mee zijn. Die pyjamapapjes zijn tenslotte niet extra care, snap je? En daarbij, wij hebben het ook geprobeerd als laatste avondfles en het hielp geen zier. Die kleine sliep er niets langer door. Ik zou dus zeggen: leuk van die bonnen, maar niet aan beginnen…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

oke, ja ik dacht ook al maar anderzijds groente en fruit is ook niet extra care haha dus vandaar mijn vraag.
maarre… bambix bijvoorbeeld is dat alleen poeder? ofja rijstevlokken dan? of is dat ook al complete voeding? want ik weet niet waar ik dan mee zal gaan beginnen.
ja ik las idd dat 12miljoen x beter geslapen werd door die pyjama pap, maar dat was niet de rede dat ik het wilde kopen hoor hahaha, de smaakjes lijken me heerlijk voor zo’n kleine, vandaar

Ha ha ha nou ja ik heb toch al 1 bon voor nutrilon goede nacht. Jij zei al dat het niet extra hielp Mriek, maar daar hebben we nutrix voor toch

Groetjes,

Michèle

hahaha, ja dat is ook zo, maarre met 6 maanden stap je toch over op bambix? of niet?

Yep, wij wel. Maar ik voel niets voor die papflessen 's avonds, wel als ontbijt 's ochtends. Gewoon maar uitproberen wat je bevalt!

Groetjes!

ja hier bevalt een papfles wel hoor in de avond, hij vind het super lekker en slaapt met een vol buikie de nacht door hoezo weinig calorieen verbranden haha ach hij kan het hebben lekkere bollie van me hahaha

Haha, verschil moet er zijn toch?

Groetjes!

Nou ja kan wel overstappen op Bambix, maar Morgan begint eindelijk weer een beetje structuur in haar luier te krijgen zeg maar dus hou nog even de nutrix. Ben bang dat ze anders weer zo makkelijk poept.

Groetjes,

Michèle

oke als we het dan toch over poep gaan hebben (het blijft een onderwerp he hahaha) maar dan heb ik nog een vraagje,
rico heeft echt harde dikke ontlasting, ik HOOR hem altijd poepen na de voeding als hij moet dan kreunt ie echt erbij dan zeg ik altijd al: hij is aan het poepen.
dan doen we hem verschonen en dan zit er echt harde poep in, lijkt wel harde klei ofzo. kleur is gewoon goed, bruin groen achtig alleen er zitten donkerbruin (bijna zwarte) vlekken doorheen haha ja ik weet niet hoei k het anders moet formuleren zo is het gewoon.
vanochtend hadh ij dat ook na de 1ste fles, en ik wilde hem verschonen en hij ging toen zn billen schoonmaken weer druk zetten en er kwam weer een hele sliert uit ofja sliert…haha je snapt me wel.
ik heb al minder nutrix door de fles en minder nutriton ook.
zou het kunnen komen door de motillium ofzo?
dat kreunen deed hij overigens ook al voordat hij zijn medicatie kreeg.

Hij is natuurlijk ineens op vaste voeding over gegaan he, dat zou ook kunnen. Morgan is ook van natte naar stevige luiers gegaan. Krijgt ie veel banaan??

Groetjes,

Michèle

naar mate ze meer vaste voeding krijgen, kan dat inderdaad sterk veranderen…

Geven jullie pyamapapje ook in de ochtend? Wil dat namelijk gaan doen als hij zes maanden is…

liefs

pyama papje kan ook als ontbijt gegeven worden.
Wij hebben het af en toe wel eens gegeven als we bijvoorbeeld op visite waren ofzo. Ainoah krijgt zelf friso voeding, ze heeft nooit last gehad van de wisseling. Maar ze kreeg dan ook geen speciale voeding ofzo. Als dit wel het geval is zou ik denk ik toch wat voorzichtiger zijn…

ja maar als ze goed op groente en fruit reageren terwijl ze ook hypoallergene voeding krijgen…wat dan?

Groente en fruit is natuurlijk geen melk product het Inge, maar je zou het tegen die tijd anders gewoon een keer moeten proberen. Niet geschoten is altijd mis.

Groetjes,

Michèle

ja precies maar ik zie nog wel anders mix ik er zelf wel een koekie door

Ha hah a lang leven de liga toch??

Groetjes,

Michèle

ja precies haha
van die bisquit koekjes mag trouwens ook vanaf 6 maanden dan

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 24 Feb 2009 14:19:04

Heb ik me nog niet in verdiept doe ik over een week of wat wel

Groetjes,

Michèle