Nestle pyama pap maar geef kruidv.voeding vraag;)

haha ja ik weet het ook alleen maar omdat ze pyjama papje met bisquit hebben
maarre…rico vandaag 5 maanden

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Gefeliciteerd meid… Wij moeten nog tot 3 maart, dan zijn we op de helft

Groetjes,

Michèle

ja gaaf he ze worden echt snel groot, over 2 weken gaan we rico keer in de buggy zetten kijken hoe hij erin “zit” want hij knalt bijna met zn bollie tegen de rand aan van de kinderwagen.
laatst ook 10 min in de kinderstoel gehad, supergoed rechtop zitten kan hij maar houdt het niet heel lang vol

morgan is al aan tijdje uit haar bak, maar dat was meer om praktische redenen dan om groeiproblemen zeg maar.

en ja het gaat echt heel hard…

Groetjes,

Michèle

hoe vond ze het? 1ste x op pad met buggy?

Oh dat vond ze leuk hoor, ze keek haar ogen uit. Want ze zag ineens een stuk meer. Inmiddels is ze er aardig aan gewend, dus ze kan weer lekker verveeld kijken

Groetjes,

Michèle

hahaha ooh ik heb echt zin om dat een keer met rico te doen… vanaf welke maand deed je dat? 4 maand en paar weken ofzo? rico is nu 5 maanden, zou dat al gaan denk je?

hallo meiden
ik ben vandaag voor het eerst met roxeanne naar buiten geweest in de buggy
het ging hartsikke goed en ze vond het helemaal geweldig ze keek haar ogen uit
over 3 dagen is ze 5 maand
dus ik zou het gauw eens proberen met rico en als je het niet helemaal vertrouwd loop je een klein rondje

Gewijzigd door - linda24 op 24 Feb 2009 19:43:48

Was vlak na de kerst dus ze was net 4 maanden inderdaad. Als je zorgt dat ie goed liggen kan want morgan zit niet in de zit stand dan is er niks aan de hand en kan je hem er gewoon in zetten.

Groetjes,

Michèle

helemaal TOPPIE morgen meteen doen dan jaaah deze dame kijkt overal naar uit hahaha wordt er geowon melig van

Nou ik kan niet wachten tot Morgan in een kleine lichte buggy kan want dan ben ik in de tram niet meer zo afhankelijk van anderen…

Groetjes,

Michèle

neee hahaha daarom ga ik ook nooit met de bus in mn up met rico, rijco tilt die kinderwagen altijd in de bus handig zo’n grote sterke vent.
maar ik durf echt niet constant te vragen: ej ken je effe helpe??
haha
maargoed…
hmm wat voor buggy heb je nu dan? want ik heb een combi van cruiser…en zonder die bak is het dus een buggy…bedoel je zoiets?? of toch anders

Oh nee ik trek me mond wel open anders kom ik nergens.

En ik bedoel zo’n lichtgewicht ding. Nu zit ze in de wagen zeg maar, Dus bak eraf zitgedeelte erop. Een buggy mag ze nog niet in.

Groetjes,

Michèle

ja ook onze bak is eraf en zitgedeelte maar dat is toch gewoon hetzelfde ongeveer als buggy?
rico zit ligt zeg maar… en zit goed strak door de veiligheids gordels mag dat dan niet?

Ja dat mag wel, maar volgens mij noem jij dat een buggy, ik noem zo’n ligtgewicht racewagentje een buggy. Daar mogen die van ons nog niet in want ze kunnen niet liggen of niet goed en de steun in de rug is veel te weinig voor ze. Pas als ze goed zelf kunnen zitten mogen ze daar in.

Groetjes,

Michèle

ja dan zitten ze toch HELEMAAL rechtop? rico ligt zit dus…
ja weet ik veel er stond bij buggy en kinderwagen in 1 haha dus vandaar

Nee ze ligt oh ligt half, Ze mag nog niet rechtop, daarom heb ik dus niet zo’n goedkope buggy nog maar de kinderwagenzak zeg maar.

Groetjes,

Michèle

ja ik volgens mij ook ik kan het niet uitleggen help dadelijk is dit niet goed hhaah ik stuur je effe een foto van een soortgelijke naar je email toe oke?
xx

aaaah fijnnn deze kan ook plat en kan alle standen kun je met zo’n riem achtig ding doen weet je wel deze mama is weer gelukkig

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 25 Feb 2009 17:09:38

Ik heb je even een foto terug gestuurd. We hebben het zo te zien over het zelfde maar we noemen het anders

Groetjes,

Michèle