Nappy Wrapper of luieremmer

Ik had een Nappy Wrapper op marktplaats gekocht voor 10 euro maar ik wist niet dat die cassettes zo duur waren.
Ik heb al een hele tijd geen nieuwe meer gekocht, ik vind het gewoon zonde van mijn geld.
Maar nu mijn zoontje ouder wordt en van alles gaat eten heeft hij toch behoorlijke stinkie luiers
Ik heb een afvalzakje in de luieremmer en doe om een vieze luier een zakje en aan het eind van de dag gaat de zak de klikobak in.

Hoe doen jullie het ?

Ik denk misschien kan ik de poepluiers in de Nappy Wrapper doen en de plasluiertjes in de emmer.

Voor diegene die een Nappy Wrapper hebben; hoelang doe je met z’n casette ? en ruik je de vieze luiers niet meer ?

Groetjes Sylvia

Ik heb een diaper champ. Was iets duurder in de aanschaf, maar je kunt er de zakken voor gebruiken die je op het kdv of de psz kunt halen. Die zijn gratis. Ik heb 'm op Merel kamer staan en heb geen last van vieze geurtjes. Ik vind 'm ideaal en heb er geen spijt van dat ik hem gekocht heb. Ik doe gemiddeld zo’n dag of 4/5 met 1 zak.

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Heey,

Wij leggen de vieze luiers om het hoekje buiten en gooien ze aan het eind van de dag allemaal weg. En de plasluiers gooien we gewoon voor de buitendeur
Eerst hadden we een luieremmer, en daar een plkastic tas in maar dat ging echt stinken!

Mijn ouders hebben speciale ‘geurzakjes’ van de kruidvat dacht ik en doen daar de vieze luiers in, is niet duur!! (per 100 zakjes) Dus misschien moet je anders daar even naar kijken?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Klopt die luierzakjes had ik ook. Die deed ik altijd in de luiertas voor onderweg. Inderdaad ook ideaal.

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Nooit van gehoord …

Maar ik heb even op google gekeken en idderdaad die heb ik ook op het KDV bij mijn zoontje zien staan.

Ik ga daar maar eens naar op zoek op marktplaats

Dank je wel.

Ik heb bij de beide kinderen ook een nappy wrapper op de kamer. Ik vind ze ideaal! De casettes zijn niet goedkoop nee, maar ik doe er zo’n drie maanden mee! Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik ook wel geregeld luiers verschoon als ik beneden ben, en dan gooi ik ze zo in de container.
In het begin bij Joey, en nu met Jessey, draai ik de casette niet elke keer rond, omdat de luiers dan nog niet stinken. Zo passen er meer luiers in en doe ik nog wel langer dan drie maanden met zo’n casette.

Lilypie First Birthday tickers

Hier gaat alles gewoon beneden in de vuilnisbak en daarna de groene bak in als de zak vol is enne nee er stinkt niks.

Groetjes,

Michèle

Als de prullenbak bijna vol is, en ik die zak bijvoorbeeld na het eten wil gaan verwisselen, dan gooi ik ook nog wel eens een luier van Joey daar in… Maar iedere keer als ik die prullenbak dan open doe verspreid zich die poepgeur door de keuken, waardoor Danny dan weer denk dat Joey gepoept heeft! Maar hij kan dan ook zo enorm stinken, dat papa zich er helemaal niet meer aan waagt, hij gaat echt kokken van die luiers! hahah

Lilypie First Birthday tickers

ja raar he

mijn vent gaat ook echt zowat over zijn nek
van poepluiers hij kan er echt niet tegen
en de kattenbak doet ie zonder problemen
snappen jullie dat , daarvan vind ik nou weer
van jakkes wat vreselijke lucht,

wat betreft de luiers
als ik een plasluier heb doe ik hem gewoon in de vuilnisbak
en met poepluiers doe ik dan meestal 2 van die lekker ruikende
luierzakjes om en dan in de vuilniszak

en vin luieremmers juist erger stinken door dat ze juist
alle lucht afsluiten en binnenhouden
dan gewoon in vuilnisbak

wmc

Hier ook gewoon in de vuilnisbak of pedaalemmer en die gaat 's avonds weg en er stinkt niets.
Ga je toch niet van die dure dingen voor aanschaffen dat vind ik nu echt zonde van me geld.
Scheelt misschien wel dat ik op ieder moment van de dag mijn vuil weg kan doen in de ondergrondse containers van de flat. Dus pedaalemmerzak vol, dicht en als de ond naar buiten gaat mee. ideaal

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Wij hebben een pampercontainer van Tommy Tippee.
Ook met casettes en die zijn inderdaad heel duur maar ik vind ze wel heel goed!
Hoe lang ik er nu net mee doe?
Geen idee eigenlijk maar toch niet zo lang vrees ik…

Maar zoals hier al gezegd, hebben ze geurzakjes en die zijn niet zo duur.
Die vind ik ook heel goed, zeker voor onderweg in de babytas.
En ik gebruik ze ook thuis.

Groeten
Tanja

@ Michelle: Dat scheelt inderdaad. Wij hebben een grijze container. Die wordt 1x in de 2 weken opgehaald. Ik red het dan niet als ik alle luiers in de container moet doen… Dan zit ik na een week al met een volle container.

Groetjes Natasja

Nu ben ik even de kluts kwijt Michele…zei je nou dat je je luiers in de groencontainer gooit?

Ik heb een grijze en een groene die om de week worden opgehaald…mogen luiers in de groencontainer? Of heb jij een anders soort groencontainer?

Ik heb trouwens ook geen superdeluxe baby afvalemmer ofzo. Gewoon zo’n klein afval bakje van de hema…gooi hem elke dag een keer leeg en neem de poep luiers meteen mee naar beneden en gooi die meteen in de (grijze) container.

Groetjes Margot

Alle luiers gaat hier direct in de grijze kliko. Geen zakjes er omheen of iets. Niet nodig.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@natasje
ja dan begrijp ik dat je andere oplossingen moet zoeken
Heeft een flat toch nog ergens voordelen mee

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Luiers moeten inderdaad in de GRIJZE kliko, poep is dan wel een 'milieuproduct’hahaha, maar de luier niet! Ik vind poepluiers ook vreselijk stinken! Argh. Ik deed ze eerst in een luieremmer, maar als ik die opende ging ik ook zowat over mijn nek van de stank. Echt vies. Ik herkende de stank ook van mijn zus destijds, daar rook de bak ook zo. Nu heb ik van de geurzakjes, ik geloof iets van 100 voor 1,39 bij de ETOS en dat gaat een stuk beter. Die zakjes ruiken lekker. In de flat hebben we een miniprullenbak die zo vol is en soms staat hier dan even een open vuilniszak te dampen. Ik ruik dan meteen de poepluiers, brr, dus ik heb tegen mijn vriend gezegd dat hij die voortaan ook echt moet gebruiken! De Nappy Wrapper is handig, maar inderdaad erg duur. Enne…na een week een volle kliko met luiers? Hoe vaak verschoon je je kindje dan? Dat haal ik echt niet hoor?

Groetjes Rainbow, trotse mama

ah ok dus toch gewoon in de grijze…

hihi dat moeten dan inderdaad wel heel veel luiers zijn of, een klein formaat container misschien?
Thoby poept gemiddeld 4 a 5 keer per dag en hij drinkt ontzettend veel…dus ik heb gem. per dag toch wel zo’n 7 of 8 luiers per dag nodig. Maar nog steeds geen volle container na een week hoor (wel een stinkende )

Hoe zit dat bij jullie eigenlijk? Hoevaak poept jullie kind per dag??

Groetjes
Margot

Ja, dat vroeg ik mij ook af, hoe vaak jullie kindjes poepen?
Seth heeft gemiddeld 3 vieze luiers op een dag.

Enne,… wij wonen ook op een flat, dus we kunnen zoveel luiers weggooien als we willen

Liefs, Anne

@Anna, 3 vieze luiers in totaal of 3 poep luiers plus dan nog een aantal plas luiers?

Groetjes
Margot

Wij hadden eerst een gewone luieremmer met zak er instaan, maar al snel gaat dat heel erg stinken. Ging idd bijna over mijn nek als de deksel van de emmer ging. En hoe goed je ook schoonmaakt, op een gegeven moment krijg je de stand er echt niet meer uit. Dus we hebben de emmer weggedaan en alle luiers gaan direct de grijze kliko in, zonder zakje of iets eromheen. Heerlijk geen rare luchtjes meer in huis.

Jeetje wat poepen Thoby en Seth vaak. Hihi of Tim weinig, die heeft altijd 1 poepluier op een dag.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker