Nappy Wrapper of luieremmer

Hihi ja Thoby is een grote poeperd!

Ook is hij een flink kou kleum dus heeft hij standaard een maillot (moest ff opzoeken hoe je dat ookal schijft! ) aan.
En dan dus nog zijn broek en schoenen…dus je kunt je voorstellen wat een werk het is om dat zo’n 8 keer per dag uit en weer aan te moeten trekken.
Gelukkig is hij (nog) vrij rustig met het verschonen zolang ik hem maar iets in zijn handen geef.

Groetjes

Dylano poept ook een keer of 3 op en dag, als hij tanden krijgt ligt het gemiddelde op 5 keer

Moet zeggen de laatste dagen houdt het op met 1 a 2 keer zal wel en voorbode zijn van wat er weer aankomt

Heeft thoby dan de hele dag schoenen aan? Hier is het ff broek uit wat hij zelf doet en de romper los. Mocht hij toevallig zijn sokken nog aan hebben trekt hij die ook maar mee uit en dan kun je nog zo vaak zeggen neeee dat hoeft niet hahahahaha.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hij heeft 3 poepluiers, 1 om ong. 9 uur, volgende om ong. 12 uur en in aan het eind van de middag. Dus als het deze volgorde is, dan heeft hij gelijk een schone luiers aan ivm plas. Anders krijgt hij er tussendoor nog weleens 1, om hem vervolgens gelijk vol te poepen
Verder krijgt hij natuurlijk een schone aan als hij naar bed gaat.

Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/1A4Dp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - lalala op 07 Feb 2010 15:06:17

@ Rainbow: We hebben ook nog ander afval, hoor Bij ons is de afvalbak vrij snel vol. We hebben vrij veel afval.

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Hoi,

Hier ook de Nappy Wrapper met zakken van de DA drogist.
Daar doen we een paar dagen mee.
Bij ons in het dorp staan bij het kinderdagverblijf 2 containers en daar kun je de volle zakken in gooien.
Echt heel handig.
Dit is er nog maar sinds een jaar of 4 en we hebben nu al een volle container na 14 dagen, dus daar passen die luiers echt niet meer bij.

Hier hebben we meestal 1 a 2 poepluiers op een dag en 2 (soms 3) plasluiers.
Heb zelf geen moeite met poepluiers verschonen en mijn man ook niet.
Het hoort er nou eenmaal bij!

Groetjes Lisan.

Wij hebben gewoon die luierzakjes. Plasluiers gaan gewoon zo in de afvalemmer bij Julian op zijn kamer of beneden in de prullenbak. Poepluiers worden voorzien van een luierzakje en dat gaat heel goed! Hoewel ik die van Action niet zo heel prettig vind qua geurblokkering…

We hebben wel nagedacht over de nappy wrapper, maar ik vond die navul-cassettes ook erg duur…

Over die kliko’s. Het verschilt ook nog wel eens per gemeente wat voor je kleur je hebt. Wij hebben inderdaad ook een grijze en een groene, maar hier in de buurt in een andere gemeente hebben ze een groene en een bruine. De bruine is voor het groenafval en de grijze voor het restafval. Dus…er kunnen inderdaad mensen onder ons zijn die de luiers in de groene kliko gooien

@Natasja: aaahaaa, ik dacht dat jullie alleen al met Merels luiers een volle bak hadden! Vandaar!

Eva poept meestal 2x per dag. Ik verschoon haar 's ochtends, dan tegen half 11, nog een keer 's middags en voor ze gaat slapen en uiteraard meteen als ik poep ruik. De ene dag haalt ze het op 4-5 luiers en een andere op (veel) meer.

Groetjes Rainbow, trotse mama

ahaa freubeltje…dan ben ik weer helemaal bij…grijs is soms groen en groen is soms bruin eneeh bruin met groen naast grijs is eehhh haha!)

@Michelle, Thoby heeft niet de hele dag schoenen aan hoor maar ik ga vaak in de ochtend ‘er op uit’ met hem en dat is ook wanneer hij meestal al een paar keer poept!

Groetjes Margot

ik heb gewoon een normale luier emmer, en die stond eerst op zn kamer, maar vond dat zo stinken idd… dus heb m buiten op het balkon gezet

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hier wel een nappy wrapper… zonder stink lucht… maar dan verschilt wel met de juiste cassette kopen. Er zijn cassettes bij die goedkoper zijn maar … die laten de luchtjes wel door naar buiten komen…

ik moet zeggen dat ik m eerst ook wel wilde maar ja als je een emmer buiten zet stinkt het ook niet binnen, dus vond het onnodig veel geld uitgeven

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker