Het zijn er vier!
Groetjes,
M
Wat leuk… wat een stoere vent!! (die kleine boy hé … …)
Is Tim altijd al blond of nu door de zon?
ja wow wat een stoere grote kerel is het al! rico is og niet zo groot hoor
hopelijk was het feestje leuk en de taart errugg lekker!
quote:
Wat leuk... wat een stoere vent!! (die kleine boy hé ......)
Is Tim altijd al blond of nu door de zon?
Nee mini-boy dat komt niet door de zon. Hij is altijd al zo superblond, zeg maar gerust wit geweest.
Tenminste vanaf het begin dat hij haren had, want hij is de eerste maanden echt bijna kaal geweest.
Groetjes,
Sandra
Bedankt voor jullie leuke reacties.
Haha Mriek ik dacht dat je mij bewust van de foto afgehaald had
Maar ik zie nu pas dat ik even op zij moet om de hele foto te zien.
Hij heeft het halve stukje op Michelle. Hij keek er wel raar bij, maar
zijn mond ging achter elkaar open. Toen hij de helft op had vond hij het
mooi geweest en bleef zijn mond dicht. En dat terwijl zijn mond bij groente
en fruit altijd open blijft gaan, dus wordt vast een heel gezond kind
Enne voor je het weet is Rico net zo groot Inge.
Groetjes,
Sandra
Haha, zó slim met foto’s plaatsen ben ik ook weer niet Sandra. Ik had ze nog iets meer moeten verkleinen, ze zijn eigenlijk te groot nog. Volgende keer beter!
Groetjes,
M
Nee joh maakt helemaal niet uit Mriek.
Ben al lang blij dat je ze geplaatst hebt voor me.
Groetjes,
Sandra
zal ff zeiken … je had de foto’s iets kleiner moeten maken in paint dan hadden ze er wel helemaal opgepast en hadden wij niet hoeven te scrollen… maar mijn compliment dat je het voor je mede forum vriendin gedaan heb hoor!!
Maar Sandra… ik begrijp je stille hint en ben jouw ook nog even gaan bewonderen … Leuk!!
Je heb bij iedereen hier een beeld van hoe hij/zij eruit ziet … en dan pas jij precies in dat beeld! Van sommige heb je een heel ander beeld… GRAPPIG!
Gewijzigd door - mini-boy op 03 Jul 2009 14:07:53
Grappig dat het beeld wat je had helemaal klopte mini-boy.
En nu nog een foto van jou
Groetjes,
Sandra
quote:
Grappig dat het beeld wat je had helemaal klopte mini-boy.En nu nog een foto van jou
Groetjes,
Sandra<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/N9bVp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>
Hahaha… jullie weten dat ik goed kan fotoshoppen hé… denk maar dat ik dat dan even moet gaan doen … al een beeld voor je?
Ja, heb een beeld! Kort haar, donker en misschien met krul. Klein en slank. Meestal zit ik ernaast met m’n beelden, dacht nl. dat Sandra blond was, maar dat klopt dus niet. Haha.
Groetjes,
M
Kom ik zo blond over Mriek
Op deze foto ziet mijn haar er een stuk donkerder uit. Ik ben donkerblond, dus je zat er niet helemaal naast
Grappig ik heb bij mini-boy ook het beeld van iemand met donker krullend haar…dus ben benieuwd.
Groetjes,
Sandra
Oh nee hoor Sandra, zo moet je het niet opvatten. Haha. Je komt juist heel doordacht over en juist helemaal niet blond in die andere betekenis van het woord!
Enne mini-boy: klopt het een beetje? Of zitten we er finaal naast?
Groetjes,
M
[img]http://b2.lilypie.com/FLQCp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />
Gelukkig maar Mriek Mijn opmerking was ook meer als grapje bedoeld.
Ja, mini-boy ben erg benieuwd of we het een beetje goed hebben.
Of wil je niet meer met ons praten, omdat we er helemaal naast zitten
Wat een ontzettend leuke foto trouwens van Erik.
Groetjes,
Sandra