Namens Sandra: foto's eerste verjaardag Tim!

hahaha… tuurlijk wil ik wel met jullie praten!!

Nou jullie hebben denk ik aardig gelijk… maarre hoe komen jullie op het idee van donker krullend? Het is niet echt kort hoor… iets langer als dat van Sandra.

euh… het lukt met niet om foto erbij te zetten maar die mail ik wel ff naar onze superieur Mriek die kan hem dan misschien toevoegen? Wil niet showen hoor… maar effe om het beeld compleet te maken! Heb hier alleen mijn haar omhoog zitten dus beetje slecht te zien… maar als ik de 1000 foto’s bekijken die we hebben staat mama er niet zoveel op alleen papa met zijn zoon!

Gewijzigd door - mini-boy op 07 Jul 2009 15:34:59

Leuk als we een foto van je kunnen zien mini-boy.

Tja, geen idee hoe ik bij de gedachten kom…daarom zit ik er ook nog wel eens naast hoor hahaha.

Maar bij jou dacht ik gewoon aan donker en krullend haar.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Heb ook geen idee mini-boy, ik denk het gewoon. Is het een belediging of juist een compliment? Zal straks ff mail checken of ik al iets heb. Stuur het anders wel naar Sandra door.

En Sandra, thanks. Vind het zelf ook een dottige foto.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

wat een kerel om te zien zo he die Erik… LEUK!! Is hij al keer bij kapper geweest … want heeft zo te zien ook een bos met haar Jurian is nu al 2x naar kapster geweest.

Ja stuur maar naar Sandra door… bedankt hé! Enne… viel het mee of tegen Mriek

Ik heb nog niks gezien in mijn mailbox, dus ben benieuwd.

Groetjes,
Sandra

[img]http://lb2f.lilypie.com/N9bVp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />

Heb ze net naar je verstuurd, San. Ga erbij zitten en houdt je vast …

Wat een ontzettend leuke foto’s mini-boy…leuk om nu een beeld bij je te hebben.

En wat een heerlijk vrolijk mannetje die Jurian. Echt stoer ook dat spijkerjasje wat hij aan heeft.

Ben er alleen nog niet achter op wie hij het meeste lijkt. Echt een mix van jullie samen.

Groetjes,
Sandra

[img]http://lb2f.lilypie.com/N9bVp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />

Ik heb nog geen mail kunnen checken! Werd gisteravond ineens ziek en lag al om 8 uur in bed. Erik was ook ziek en die meldde zich vannacht om het uur. Huilen, krijsen, bjek. En deze mama met haar koortsige lijf telkens uit bed om hem te troosten en slokjes water te geven. Hoe dan ook, ben nu op het werk en daar kan ik niet op m’n mail komen. Balen! Heb dus nog steeds geen beeld. Op mijn reactie moet je dus nog even wachten mini-boy…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hi Mini-boy!! Ik wil ze ook zien! Lijkt me leuk

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Heb ze gezien! Leuke foto’s mini-boy! En volgens mij zaten we in de juiste richting hè? Grappig. Ik vind Jurian ook wel erg veel weghebben van je man hoor, maar ja. Ook wel van jou. Kortom, een goeie mix.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker