quote:
Hoi,
Dat is vervelend voor je. Sterkte met je lichamelijke toestand!
Even over dat wennen aan nachtvoeding: had de indruk dat dit bij onze zoon Erik ook aan de hand was. Hij was toen vierenhalve maand en qua gewicht allang geen nachtvoeding meer nodig. Dus we hebben een paar nachtjes doorgebeten en geen voeding gegeven. Telkens speentje erin en maar volhouden. Na een paar nachten had hij het door en kwam hij niet meer voor een voeding. Dus je zou dit kunnen proberen. Of eerst minder in de nachtfles (wij gaven de laatste tijd vóór het stoppen 90 cc + 2 schepjes) en dan stoppen met het speentje.
En over wat ze aan moeten komen: geen idee, ben geen ‘expert’. Maar een groeispurt is normaal toch? Heeft Erik ook wel gehad. En de volgende keer was het dan weer een stuk normaler.
Groetjes!
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/iAOAp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
ja ik snap het maar het hele ding is natuurlijk dat ik overdag 150 cc gaf en dat dus s’nachts ook deed. elke keer als hij meer voeding kreeg was dat dus ook s’nachts zo. en dat was misschien niet zo slim van ons, maar ik dacht er eerlijk gezegt niet echt over na dat hij dan ineens zo bij zou komen.
en hij groeit zoiezo echt hard. 2 weken geleden kon hij maatje 50/56 nog aan (in rompertjes en boxpakjes) en sinds begin deze week kon ie dat ineens nie meer aan. broekjes en truitjes nog wel van die maat maar de boxpakjes en rompertjes dus niet meer. en het viel ook echt iedereen op zovan: sooo ineens in 2 weken en daarvoor was ie nog zo klein! echt bizar hoe snel dat ineens kan gaan.
ja ik doe 90 water en 3 schepjes omdat het zo ook op de verpakking staat, en ik probeer volgende week 60 cc en 2 schepjes, kijken hoe hij het daar op doet. en het zal heuso ok geen kwaad kunnen nutriton bij de laatste voeding te doen na volgende week dan…kijken of het werkt wie weet???
ik probeer het ook wel is met zn fiepje
of soms laat ik m een paar minute mijmeren soms valt ie vanzelf na 2 minuten weer in slaap, ik wacht dan zelf wel weer ff met in slaap komen want meestal gaat het daarna door en weet ik dat hij toch effe wil eten.
hij slaapt nog wel bij ons op de kamer in zijn wandelwagen. dat was een tip van de kraamhulp omdat hij in het begin echt niet al in zo’n groot bed wilde slapen. na 2 weken legde we hem overdag in zijn eigen bedje. ik durf het nog niet echt aan hem s’nachts in zijn eigen bedje te leggen.
ben wat onzeker omdat ik niet zo goed weet welke volgorde ik het beste kan hanteren.
zijn nachtvoeding proberen te laten…
in zijn eigen bedje slapen…
laten wennen aan het slapen zonder bakerdoek…
ik weet dus echt niet wat ik het beste als eerst kan doen, weet niet zo goed wat het slimste is.
ik wil m zoiezo laten wennen aan het slapen zonder bakerdoek omdat hij dadelijk weer ingeent moet worden en hij dan zoiezo niet ingebakerd mag slapen.
daarbij wil ik m niet te lang laten wennen aan het slapen bij ons in zijn wandelwagen.
en die voeding s’nachts…tja hij kwam wat te veel bij en wat ik al eerder zei…ik moet echt nodig wat extra slapen. en daar heb ik alleen s’nachts tijd voor![]()
het is toch wel een beetje aanmodderen met het moeder zijn. je weet nooit bij je eerste kindje hoe je de dingen goed moet aanpakken dus je doet in principe “maar wat” snapje? tis toch een kwestie van je gevoel volgen, alleen ben ik soms onzeker en dan weet ik het effe niet meer. maar ja komt goed![]()
(K)Kuzjes!