Naar ziekenhuis geweest

quote:
Gelukkig heb ik een blaasontsteking

Daar hoop ik dus nog steeds op…
Het zou de enorme buikpijn die ik helaas nog steeds erg heb, voor mijn gevoel een beetje verklaren…

Sterkte trouwens! En ik hoop dat de kuur aanslaat!
Weet hoe vervelend het is aangezien ik tijdens de zwangerschap van Stephan non-stop blaasontstekingen had.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Nou… het kan mij weinig schelen de ongemak van een blaasontsteking!! Ik denk alleen maar 34 weken halen 34 weken halen (2 kids met 37 weken, 1 kind met 34 weken gekregen… dus de angst zit er behooorlijk in)

Liefs Moos!!, mv Nikki, Barry, Lieke & ? (27 weken)

quote:
Nou.. het kan mij weinig schelen de ongemak van een blaasontsteking!! Ik denk alleen maar 34 weken halen 34 weken halen (2 kids met 37 weken, 1 kind met 34 weken gekregen... dus de angst zit er behooorlijk in)

Ja, dat snap ik heel goed.
Stephan is bijv. met 37 weken gehaald met een spoedkeizersnede omdat ik zwangerschapsvergiftiging had.
Dus ik heb wel steeds zoiets van: als ik maar niet wéér een enorm hoge bloeddruk krijg.

Maar sorry, ik vond het persoonlijk best heftig om toen tijdens de zwangerschap non-stop blaasontstekingen te hebben (was nogal errug pijnlijk en dat 6 maanden lang)

Ik hoop voor je dat je minimaal 37 weken haalt.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Sja, liever ik die ergens last van heb dan mijn kind in een couveuse! Zo denk ik

(pfff) Als je het zoooooo extreem stelt dan heb je gelijk inderdaad.
Lijkt me errug logisch en voor het geval je me nog niet kent (wat dus het geval is): bij mij gaan mijn kids dus ook voor op alles.

Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen dat die blaasontstekingen super pijnlijk waren en dus geen pretje 6 maanden lang.
That’s all.

Gewijzigd door - Bieb op 01 Aug 2005 09:40:38

Oh ik snap jou ook wel hoor en ik geloof gelijk dat ook bij jou de kids voor alles gaan!!! Ik zei alleen hoe ik mij vorige week voelde… Zo van: kan me niet schelen wat IK heb als de bevalling maar niet begint…!! Snappie

Yep, snap 'm
Jij mij nu dus ook
Scheelt weer

zwangeren onder elkaar…hihihih leuk om te lezen

maar eh doen jullie het allebei maar rustig aan!
het zou voor jullie en de kindjes fijn zijn als het gewoon nog even blijft zitten!
sterkte ermee hoor

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

quote:
zwangeren onder elkaar..hihihih leuk om te lezen

Viel het zo op?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ja viel echt op wass koddig om te lezen hihi ff de hormonen die baas waren
maar inderdaad alle twee rustig aan doen want als ik dat zo lees hebben jullie daar alle twee goed reden toe!! heel veel sterkte!!!

liefs jessica

hahaha, nadeel is dat je diegene niet kent of ziet achter de comp. Dus soms komen dingen dan anders over dan dat je het bedoeld. Ik bedoelde het niet vervelend hoor, echt niet

nee dat weten we ook wel hoor

maar ik herken het zelf nog zo goed namelijk!!

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

Pfff…nou, één ding ben ik nu wel achter.
Ik had tot half 3 vandaag voornamelijk gezeten.
Daarna naar Scapino geweest en nog een winkel.
Thuis even naar zolder gelopen.
En tadaaaaa, hartstikke kramp en pijn in mijn onderbuik
Goed, duidelijk dus (nu helemaal) dat ik echt niet veel moet doen.
Maar jee, zelfs niet even naar de stad?? :s
Nou ja, als het nou eenmaal zo is. Dan is het niet anders hoor.
Kaya voor alles!
Ik ben er nu in ieder geval wel een beetje achter dat ik dus écht mega rustig moet doen.
Dus eh…Cheyenne mag hier van mijn part nog een derde nachtje blijven slapen, maar op de voorwaarde dat die dames “normaal” gaan slapen en ik dus niet 4x naar zolder op en neer hoef (daar slapen ze)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 01 Aug 2005 17:36:51

Maar goed dat je pc nu beneden staat whahahahaha

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

dat scheelt inderdaad als je de pc oder hebt staan!!! maar bieb hou jezelf toch maar goed in het oog !!!

liefs jessica

Bieb wat vervellend zeg
Maar ik herken het wel hoor dat van even naar de stad en dan last hebben van je buik en pijn
Ik heb het op het moment erg met die bekkeninstabiliteit even een blokje om met Robin en hop het doet verschrikkelijk zeer
Maar meid doe jij het maar rustig aan jou je moet ook nog even

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Inderdaad handig ja, dat de pc beneden staat

Maar wat ik zelf niet zo fijn vind is dat het geen gewone pijn is maar echt kramp…
Ik denk dat ik dan maar liever “gewoon” buikpijn heb…
Ik ga het toch nog eens zeggen woensdag bij de gyn.

jee meid wat vervellent dat het nog niet over is .sterkte hoop dat morgen de gyn,wat meer voor je kan doen

groetjes marielle mama van tanja

Zeker effe zeggen hoor, ben benieuwd. Succes morgen !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Nou Bieb, luister naar je lichaam, en op tijd rust houden hoor!
Geniet nog maar even van je buikkie, je zult het straks missen!

Groetjes Nathalie & Co