Naar ziekenhuis geweest

quote:
zwangeren onder elkaar..hihihih leuk om te lezen

Viel het zo op?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ja viel echt op wass koddig om te lezen hihi ff de hormonen die baas waren
maar inderdaad alle twee rustig aan doen want als ik dat zo lees hebben jullie daar alle twee goed reden toe!! heel veel sterkte!!!

liefs jessica

hahaha, nadeel is dat je diegene niet kent of ziet achter de comp. Dus soms komen dingen dan anders over dan dat je het bedoeld. Ik bedoelde het niet vervelend hoor, echt niet

Liefs Moos!!, mv Nikki, Barry, Lieke & ? (27 weken)

nee dat weten we ook wel hoor

maar ik herken het zelf nog zo goed namelijk!!

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

Pfff…nou, één ding ben ik nu wel achter.
Ik had tot half 3 vandaag voornamelijk gezeten.
Daarna naar Scapino geweest en nog een winkel.
Thuis even naar zolder gelopen.
En tadaaaaa, hartstikke kramp en pijn in mijn onderbuik
Goed, duidelijk dus (nu helemaal) dat ik echt niet veel moet doen.
Maar jee, zelfs niet even naar de stad?? :s
Nou ja, als het nou eenmaal zo is. Dan is het niet anders hoor.
Kaya voor alles!
Ik ben er nu in ieder geval wel een beetje achter dat ik dus écht mega rustig moet doen.
Dus eh…Cheyenne mag hier van mijn part nog een derde nachtje blijven slapen, maar op de voorwaarde dat die dames “normaal” gaan slapen en ik dus niet 4x naar zolder op en neer hoef (daar slapen ze)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 01 Aug 2005 17:36:51

Maar goed dat je pc nu beneden staat whahahahaha

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

dat scheelt inderdaad als je de pc oder hebt staan!!! maar bieb hou jezelf toch maar goed in het oog !!!

liefs jessica

Bieb wat vervellend zeg
Maar ik herken het wel hoor dat van even naar de stad en dan last hebben van je buik en pijn
Ik heb het op het moment erg met die bekkeninstabiliteit even een blokje om met Robin en hop het doet verschrikkelijk zeer
Maar meid doe jij het maar rustig aan jou je moet ook nog even

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Inderdaad handig ja, dat de pc beneden staat

Maar wat ik zelf niet zo fijn vind is dat het geen gewone pijn is maar echt kramp…
Ik denk dat ik dan maar liever “gewoon” buikpijn heb…
Ik ga het toch nog eens zeggen woensdag bij de gyn.

jee meid wat vervellent dat het nog niet over is .sterkte hoop dat morgen de gyn,wat meer voor je kan doen

groetjes marielle mama van tanja

Zeker effe zeggen hoor, ben benieuwd. Succes morgen !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Nou Bieb, luister naar je lichaam, en op tijd rust houden hoor!
Geniet nog maar even van je buikkie, je zult het straks missen!

Groetjes Nathalie & Co

pffffff schrik me een hoedje zeg,bieb doe het rustig aan hoor,luister goed naar je lichaam

Ik doe mijn best (hoewel dat lang niet altijd meevalt )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 08 Aug 2005 18:19:44

nee vooral als er een kleuter bij loopt,dan lukt rusten niet echt

Toch is een kleuter in dit geval prettiger dan een peuter hoor, denk ik.
Hij vermaakt zichzelf redelijk goed en is wat minder afhankelijk omdat hij gewoon al meer kan natuurlijk
Alleen slaapt een peutertje vaak nog wel 's middags en deze boef natuurlijk al een jaar niet meer
Maar hij is heel lief hoor!
Peter en ik hadden het er toevallig vanavond nog over, dat het gewoon echt een lief manneke is, en errug makkelijk hahahha! Wordt een tweede ooit zo makkelijk??

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

heerlijk is dat dan he als ze zich nu zo heerlijk zelf vermaken

ene slaap je dan lekker mee met stephan

quote:
ene slaap je dan lekker mee met stephan

Nee, want hij slaapt dus juist niet meer sinds een jaar