Naar ziekenhuis geweest

Maar nu gelukkig weer thuis

Ik had dus last van harde buiken en de hele dag een super gespannen en pijnlijk gevoel in mijn onderbuik.
Dat had ik op zich al vanaf maandag ofzo, dat het erger werd.
Maar nu had ik opeens zoiets van: ik ga bellen (oké, Peet trok me over de streep hoor! Want ik zou normaal gesproken inderdaad de verloskundige wel gebeld hebben, alleen aangezien ik op controle ben bij de gynacoloog vond ik het zo’n “gedoe” om dan het ziekenhuis te bellen )

Maar goed, gebeld dus.
Krijg je de kraamafdeling.
Netjes verteld waar ik last van heb en ik zou na overleg teruggebeld worden.
Dat deden ze dus en ik moest ff langskomen.
Dus kids ondergebracht bij de buren (Peet was al werken) en met mijn buurvrouw naar het ziekenhuis.
Het heeft daar erg lang geduurd (bijna 2 uur) omdat het druk was met bevallingen.
Maar eerst heeft een verpleegkundige met een doptone naar het hartje geluisterd.
Dat ging prima en Kaya schopte lekker tegen de doptone aan steeds

Daarna werd mijn urine gecontroleerd. Op o.a. blaasontsteking etc. etc.

Na een tijdje kwam de dienstdoende gynacoloog.
Hij vroeg ook weer wat er was en heeft een echo gemaakt.
Daarna nog een inwendig onderzoek.
Gelukkig was alles goed. Kaya groeit ook prima etc.
De gyn. zei dat het zeer waarschijnlijk dan te maken heeft met het oprekken van mijn banden en het groeien van mijn baarmoeder.
Daar kan je dus harde buiken van krijgen (heb ik dus regelmatig) en dat is dus niet de bedoeling.
Zeker niet dat het zo’n pijn doet.
Dus ik moet het wat rustiger aan gaan doen
(ehm…heb vandaag ook zowat niets gedaan, maar goed…)

Toen moest ik nog wachten op de uitslag van mn urine.
Ik zat gewoonweg te hopen op een blaasontsteking, want dan zou het voor mij enigzins verklaren waarom ik zo’n vreselijke buikpijn heb.
En je krijgt dan natuurlijk peniciline waardoor de pijn minder wordt.
Maar urine was dus ook prima.

De verpleegkundige zei nog een keer dat ik het rustiger aan moet gaan doen.
En dat ik woensdag gewoon op controle naar de gyn. moet gaan.
En als het eerder al erger wordt, dat ik dan echt wel even aan de bel moet trekken bij ze.
Liever 3x teveel dan 1x te weinig zei ze (is natuurlijk wel zo, maar niet iedere verpleegkundige/arts denkt daar zo over hoor!)

Dus, om half 9 (2 uur later dus ) was ik weer thuis!
En nu ga ik zo mooi braaf lezen in bed, hahaha!
Ben best wel moe.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 30 Jul 2005 22:23:44

poehee, verhaal zeg, meisje van je moet gewoon nog een he;eboel weken bijven zitten, en tja, waar je de rust vandaan gaat halen weet ik niet maar je moet echt je moet!!dikke kus

groetjes Kim, mama van

en

quote:
poehee, verhaal zeg,

Ja, sorry, kon niet langer

Maar bedankt voor je lieve berichtje!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 30 Jul 2005 23:17:03

Nou nou Bieb dat is heel wat
Probeer dus inderdaad maar je rust te nemen
Makkelijker gezegt dan gedaan weet ik wel
En ik vind ook hoor liever 3 keer voor niks naar het ziekenhuis dan dat er wel iets aan de hand is
Meid probeer het rustig aan te doen en ik denk aan je hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Dus Bieb, wat heb je nu geleerd?

RUSTIG AAN DOEN!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ja ikke ook nog effe. RUSTIG AAN DOEN !!! Whahaha neem aan dat je het nu wel weet, maar snap dat het wel lastig is met de kids en zo. Wel goed dat je effe gegaan bent, nu weet je wat er speelt in ieder geval. Sterkte en succes met rustig aan doen en dan kan je strakjes een gezonde Kaya in je armen houden.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Got the message

Whahahahahahahaha moeilijk he !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Nou, best wel hoor… :s
Vooral met 3 kids en een slapende vriend die zijn slaap ff mega-hard nodig heeft (hij moet om half 4 alweer weg)
Maar ja, ik verzin wel ff iets om te doen, buitenshuis

gewoon heerlijk rustig aan doen

amai seg!! goed dat je gebeld hebt,nu ben je wat gerust gesteld en je weet wat je te doen staat :RUSTEN!!! ik hoop da t je je vlug beter voelt

liefs jessica

Ongeveer hetzelfde verhaal als wat ik vd week beleefd heb. Gelukkig heb ik een blaasontsteking anders zou ik volgende week opgenomen moeten worden waarschijnlijk. nu maar hopen dat die kuur aanslaat.

Jij kalm aan doen he!!!

Liefs Moos!!, mv Nikki, Barry, Lieke & ? (26 weken)

quote:
Gelukkig heb ik een blaasontsteking

Daar hoop ik dus nog steeds op…
Het zou de enorme buikpijn die ik helaas nog steeds erg heb, voor mijn gevoel een beetje verklaren…

Sterkte trouwens! En ik hoop dat de kuur aanslaat!
Weet hoe vervelend het is aangezien ik tijdens de zwangerschap van Stephan non-stop blaasontstekingen had.

Nou… het kan mij weinig schelen de ongemak van een blaasontsteking!! Ik denk alleen maar 34 weken halen 34 weken halen (2 kids met 37 weken, 1 kind met 34 weken gekregen… dus de angst zit er behooorlijk in)

Liefs Moos!!, mv Nikki, Barry, Lieke & ? (27 weken)

quote:
Nou.. het kan mij weinig schelen de ongemak van een blaasontsteking!! Ik denk alleen maar 34 weken halen 34 weken halen (2 kids met 37 weken, 1 kind met 34 weken gekregen... dus de angst zit er behooorlijk in)

Ja, dat snap ik heel goed.
Stephan is bijv. met 37 weken gehaald met een spoedkeizersnede omdat ik zwangerschapsvergiftiging had.
Dus ik heb wel steeds zoiets van: als ik maar niet wéér een enorm hoge bloeddruk krijg.

Maar sorry, ik vond het persoonlijk best heftig om toen tijdens de zwangerschap non-stop blaasontstekingen te hebben (was nogal errug pijnlijk en dat 6 maanden lang)

Ik hoop voor je dat je minimaal 37 weken haalt.

Sja, liever ik die ergens last van heb dan mijn kind in een couveuse! Zo denk ik

(pfff) Als je het zoooooo extreem stelt dan heb je gelijk inderdaad.
Lijkt me errug logisch en voor het geval je me nog niet kent (wat dus het geval is): bij mij gaan mijn kids dus ook voor op alles.

Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen dat die blaasontstekingen super pijnlijk waren en dus geen pretje 6 maanden lang.
That’s all.

Gewijzigd door - Bieb op 01 Aug 2005 09:40:38

Oh ik snap jou ook wel hoor en ik geloof gelijk dat ook bij jou de kids voor alles gaan!!! Ik zei alleen hoe ik mij vorige week voelde… Zo van: kan me niet schelen wat IK heb als de bevalling maar niet begint…!! Snappie

Yep, snap 'm
Jij mij nu dus ook
Scheelt weer

zwangeren onder elkaar…hihihih leuk om te lezen

maar eh doen jullie het allebei maar rustig aan!
het zou voor jullie en de kindjes fijn zijn als het gewoon nog even blijft zitten!
sterkte ermee hoor

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05