Ik las net het berichtje van mini-boy en dat stelde mij weer gerust. Tim is nu bijna 6,5 maand en slaapt nog steeds heel erg veel. Af en toe begin ik me echt af te vragen of hij niet te veel slaapt. Nu weet ik wel dat de ene baby veel meer slaap nodig heeft dan de ander, maar toch. Het is altijd weer fijn om te lezen dat er ook andere zijn die nog zo lang slapen. Hoor namelijk bijna alleen maar verhalen van baby’s die veel minder slapen.
Als Tim wakker is dan is hij wel heel beweeglijk. Altijd wel met zijn armen en benen aan het bewegen. Zelfs met de fles drinken is hij vaak nog met zijn beentjes aan het schoppen.
Maar net als bij Mriek rolde hij nooit van zijn rug naar zijn buik. Andersom kon hij al heel snel. En ineens van het ene op het andere moment deed hij dat wel. En als ze het eenmaal doorhebben dan blijven ze het ook doen. Tim was 5,5 maand toen hij het voor het eerst deed. Maar ook dat is per baby weer heel wisselend. De een doet dit sneller en de ander dat. Hij moet nu alleen weer doorkrijgen hoe hij van zijn buik naar zijn rug terugrolt. Want dat moet ik nu de hele tijd doen. Nu is dat niet erg, maar zodra ik hem terugrol gaat hij bijna meteen weer naar zijn buik.
Groetjes,
Sandra