Nou Morgan was weer thuis gisteravond en deze keer niet ziek geworden. Ze is heel luxieus door met de taxi mee naar huis genomen want met die regenbuien van gister durfde we het er niet op te gokken.
Maar goed alles leek prima en ze had het ook goed naar der zin gehad. Alleen baalt ze altijd dat ze de poes bij oma niet kan aaien dus ze was dolgelukkig toen ze letterlijk haar eigen katten weer in der armen kon sluiten.
Alleen vanacht bal, waarom weet ik niet maar ze werd zo half 12 wakker en huilde. Dus ik even kijken en het leek erop dat ze weer ging slapen. Niet dus. Rond 1 uur werd Mer wakker met de mededeling dat ze huilde. Joh zeg ik gemeen, moet je maar even gaan kijken he. Oke niet aardig maar ik was al op en af 1.5 uur wakker.
Volgens mij was ze onwijs aan het dromen want soms waren der ogen dicht en soms open. Op een gegeven moment toen ik zeker wist dat ik echt niks anders kon doen dan der laten huilen heb ik me oordopjes maar ingedaan en ze is ook weer in slaap gevallen gelukkig, maar ik had er echt de balen van. Het is dat ik weet dat ik volgende week een week vrij ben en zij naar het kdv gaat dus ik een beetje bij kan tanken want anders…
Maar goed vanmorgen was ze in een prima humeur, op het kdv werd ik vrolijk uitgezwaaid en leek het of er niks gebeurd was. Hopelijk gaat het komende nacht weer beter.
Groetjes,
Michèle