Na logeren niet ziek, maar wel bal

Nou Morgan was weer thuis gisteravond en deze keer niet ziek geworden. Ze is heel luxieus door met de taxi mee naar huis genomen want met die regenbuien van gister durfde we het er niet op te gokken.

Maar goed alles leek prima en ze had het ook goed naar der zin gehad. Alleen baalt ze altijd dat ze de poes bij oma niet kan aaien dus ze was dolgelukkig toen ze letterlijk haar eigen katten weer in der armen kon sluiten.

Alleen vanacht bal, waarom weet ik niet maar ze werd zo half 12 wakker en huilde. Dus ik even kijken en het leek erop dat ze weer ging slapen. Niet dus. Rond 1 uur werd Mer wakker met de mededeling dat ze huilde. Joh zeg ik gemeen, moet je maar even gaan kijken he. Oke niet aardig maar ik was al op en af 1.5 uur wakker.

Volgens mij was ze onwijs aan het dromen want soms waren der ogen dicht en soms open. Op een gegeven moment toen ik zeker wist dat ik echt niks anders kon doen dan der laten huilen heb ik me oordopjes maar ingedaan en ze is ook weer in slaap gevallen gelukkig, maar ik had er echt de balen van. Het is dat ik weet dat ik volgende week een week vrij ben en zij naar het kdv gaat dus ik een beetje bij kan tanken want anders…

Maar goed vanmorgen was ze in een prima humeur, op het kdv werd ik vrolijk uitgezwaaid en leek het of er niks gebeurd was. Hopelijk gaat het komende nacht weer beter.

Groetjes,

Michèle

Ik denk ook dromen of prikkels van het logeren. We lekker dat je volgende week kan bijslapen.

Maar goed dat ze met de taxi is gegaan ik was gister ook in Den Haag en helemaal doorweekt.

Liefs

[img]http://lb2m.lilypie.com/2s9dp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Vervelend dat ze zo bezig was!
Seth heeft het af en toe ook, en droomt dan gewoon.
Het kan natuurlijk ook van alle prikkels komen, die ze moest verwerken.

Enne… ook ik was gister in Den Haag en natgeregend
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Ha ha ha had het even gezegd dan hadden jullie kunnen komen opdraogen. Hopelijk is het vanacht weer stil want leuk is het niet

Groetjes,

Michèle

Wat vervelend dat ze vannacht een aantal keren wakker is geworden. Waarschijnlijk idd even te veel prikkels gehad van het logeren. Het ene kindje is daar gevoeliger voor dan de andere.

Sterkte en ik hoop dat het vannacht weer beter gaat.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop het ook, ze moet tussen 16.45 en 17.30 voor der prikje dus weer prikkels…

Groetjes,

Michèle

Zozo, de diva mocht in de taxi! Door maar duur! Ik denk ook dat ze gewoon zo was door alle prikkels en de spanning van het logeren. Dat is toch allemaal heel anders dan ze gewend is en dat moet ze dan verwerken. Wel een beetje irri dat Mervin jou meldde dat Morgan wakker was, m.a.w. ga JIJ maar. Ik zou daar ook pissig van worden! Vroeger had ik dat hier ook weleens, toen ze nog nachtvoedingen kreeg. Dan hoorde ik haar niet, wegens oordopjes in door een hijgende man (haha) en dan maakte hij mij wakker door met zijn voet tegen me aan te drukken! Daar werd ik echt pissig door! Sta dan zélf op om een fles te maken! Grr!

En Eva heeft ook al een paar nachten dat ze opeens een beetje huilt. Zo zachtjes grienen zeg maar. Ik denk dat ze het in haar slaap doet, als ze droomt? Het viel me vandaag ook op. Tegen zessen hoorde ik opeens: ‘weh-weh-weh’, heel zachtjes. Dan was het stil en daarna begon ze weer. Ik heb haar toch maar laten liggen en ze sliep toen tot 08.15 uur! Ik had ook mijn oordoppen in, maar ik lag toch onbewust te luisteren wat ze ging doen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nou hij maakte met niet eens wakker Rainbow ik was er net daarvoor nog uit geweest en dan zegt ie heel verwijtend hallo ze is wakker onder het mom jij ook en je laat haar maar huilen… Dan kunne ze in eens zo betweteren, helemaal als ze daarna wel in slaap vallen. En dan zeggen, maak mij dan wakker de volgende keer… Geloof me als het me lukte deed ik het ook.

Maar goed we zien wel wat er vanavond/ vanacht gebeurd

Oh ja enne Rainbow, jou diva kan elke dag in de auto, voor morgan is het echt luxe Maar we wilde het er niet op gokken gisteravond om tussen twee buien in te zitten.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 24 Nov 2009 12:28:39

Hoop voor jullie dat je een betere nacht hebt

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

hmm dat is vervelend! Rico slaapt ook sinds een paar weken “raar” na het logeren.
tijdens het logeren ook al heel weinig en dan de nacht na dat hij ewer thuis is is het brullen.
misschien vind ze het gewoon moeilijk wennen, dat ze moet logeren en dan weer thuis slaapt. teveel geprikkeld ofzo daardoor?
is verder het ritme tijdens het logeren wel hetzelfde dan hoe jullie het doen?

Nee was het maar zo Inge. Ze heeft gister tot 10 (!) uur geslapen en der middagslaap was dus ook naar de knoppen. Ik heb in het weekend ook wel een iets ander ritme dan op het kdv maar niet zo erg. Dus denk dat dat ook meegespeeld heeft inderdaad.

Groetjes,

Michèle

Niet leuk. Hopelijk vannacht beter meid!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

En weer drama vanacht. Het begon om half elf of zo en hoe laat het eindigde weet ik niet maar heb het twaalf uur zien worden. Brullen was het op een gegeven moment en als we haar oppakte was het flauw lachend in der ogen wrijven en tegen je aan hangen. Oke 15 maanden staan voor de deur dus zal wel sprong zijn, maar het was krijsen dus toch maar een pcm gegeven met het oog op kiezen. Ik mag niet in der mond kijken of voelen. Vroeg me ook af hoe jullie kiezen detecteerde…

Overigens vond ik de pcm terug in der luier gesmolten vanmorgen dus of ik hem nog niet goed gezet heb of dat ze hem weer naar buiten geperst heeft. Ik weet het. Ik weet alleen dat ik niet hoop dat dit lang aanhoud en dan te bedenken dat we hierna nog 1 sprong krijgen… Ben nu al voor de pp zucht

Groetjes,

Michèle

och meisie!
echt rot dat ze zo rot geslapen heeft.
Het kan toch wel zijn dat ze ook wat pijn in haar armpje heeft natuurlijk, van de prik, hoef je niet persee wat aan te zien, misschien werd ze wakker (gebeurd zoiezo meerdere malen per nacht natuurlijk dat ze even wakker worden, en weer in slaap vallen) en had ze pijn aan haar armpje. Als ze daarop geslapen heeft doet het natuurlijk nog zeerder als ze haar arm wil bewegen.
Logisch ook dat ze wat hangerig is.

Over die kiezen… bij rico komt zeg maar 1 rij eerst door van 1 kies, ze komen echt door in deeltjes, in puntjes…zoals het met de ondertandjes ging weet je wel die karteltjes. ik voelde op den duur gewoon een hard plekje, ik ging dat zachtjes masseren en dan voelde ik door het tandvlees heen echt een hard puntje zitten.
het rotte met die kiezen is vaak, dat er dan een stukje door LIJKT te zijn, en dan zit er weer tandvlees over. en dan groeit het weer verder enz… rico is nu met 3 tegelijk bezig alleen de 2e wil al niet doorzetten, ik voel wel vaag een hard puntje maar dat verschilt weer per keer, omdat er dan weer tandvlees overheen zit. Hij heeft daar nu dan ook een rood plekje met een wit randje eromheen, en in het miden lijkt het wat te “bloeden” maar het zet niet door zeg maar.
misschien kun je het ook daar aan zien?

Ik snap dat je het sprongetje zat bent, rico zit er ook in en ik wordt er ook niet helemaal vrolijk van eerlijk gezegt.
Ik hoop dat Morgan verder snel het vrouwtje is!
beterschap voor het geval ze toch niet fit is… en meisie hou je taai he!

Wat vervelend dat Morgan zo slecht geslapen heeft vannacht. Tja het is soms heel moeilijk te achterhalen wat het is. Als ze gaat lachen zodra je haar oppakt dan zou je idd denken aan een sprong of uitproberen. Maar aan de andere kant zou het ook pijn kunnen zijn en dan is ze blij dat mama of papa haar even troost. Hoop voor jullie dat het vandaag en vannacht weer beter gaat.

Als ik het idee heb dat er bij Tim kiezen doorkomen dan probeer ik toch in zijn mond te voelen. Alle tandjes zijn gelukkig sinds een maand ofzo door, dus alleen nog een aantal kiezen. Ik voel wel voorzichtig, want anders heb ik zo een mooie tand of kiesafdruk in mijn vinger staan

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Denk niet dat het de prik was Inge, of niet alleen maar want ze had het de nacht ervoor ook natuurlijk. Maar zat ben ik het wel, Echt ik ga volgende week alleen maar slapen…

Groetjes,

Michèle

hmm… Mjah het kan toch wel meespelen maar aangezien ze de vorige nachto ok al zo sliep. is niet fijn nee. zullen we het op sprong en tanden/kiezen houden?
die zijn al LASTIG genoeg! echt hoor. ik zei een paar weken terug nog zo vrolijk dat die kiezen krijgen wel meeviel dat ie ipv huilde gewoon baldadig was.
nou ik neem die opmerking terug
dit is echt totaal NIET leuk!

Ja laten we het daar maar op houden inge met een vleugje mex prik enne een heel sjago moeie mamma… Oh en dan te bedenken dat ik serieus nog een tweede wil

Groetjes,

Michèle

Michèle schiet in een depressie zo te lezen…

Balen dat het vannacht weer zo slecht ging joh. Volgende week kan je bijtanken toch? Fijn vooruitzicht!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha nee hoor Mriek zo erg is het niet, maar toen pappa van de week zei wanneer zei ik even wachten nog tot ik ook weer slapen kan

En ja dat is ook wat me op de been houd, het vooruitzicht van even een weekje rust.

Groetjes,

Michèle