Na elke voeding boeren?

hahaha, dat is echt vies maar toch aandoenlijk

(K)Kuzjes!

Ach het is nu elke keer als ze niest verschonen… Dus flink vinger voor het neusje houden nu

Groetjes,

Michèle

ook handig nu het winter is, kan je je neus lekker verstoppen in je trui
Kan je trouwens al tandjes zien Michele? (of zijn daar de spuitluiers niet van?)

groetjes Stellina

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ze heeft al sinds ze 3.5 maanden was twee bulten in haar mond de ene keer dikker zeg maar dan de andere keer. Maar ze is snotverkouden nu dus ze slinkt veel snot in en dat zie je terug in haar luiers.

Groetjes,

Michèle

ja dat kan best een tijd duren dan. Nou hopen dat de verkoudheid snel overgaat!

Ja ik hoop het ook. Het is de tweede al in korte tijd. Ik weet we ldat ze er weerstand van opbouwen, maar het arme schaapje is net een kliniclown

Groetjes,

Michèle

ja michele ik ga het toch weer zeggen, die therapeut van rico zei dat veel verkoudheid door kiss komt…ik weet niet of je er iets mee kunt…

(K)Kuzjes!

Nee niet echt. Ze is natuurlijk geholpen en al haar andere klachten zijn weg aangaande de Kiss. Ze heeft zelfs geen ijshandjes meer. Dus ik denk dat het bij haar gewoon weerstand opbouwen is. Het heerst en ze zit natuurlijk op de creche en daar zijn ze om de haverklap verkouden. Dus ik wijt het daar maar aan.

Groetjes,

Michèle

Ik denk dat de meeste kleine kindjes verkouden zijn nu en dat dat vooral te maken heeft met het feit dat ze nog geen weerstand hebben. Natuurlijk zullen daar kindjes bij zijn met kiss, maar het grootste deel zal dat niet hebben.

Ja dat dacht ik ook. Kindje met Kiss zullen misschien vatbaarder zijn omdat ze minder uitgerust zijn over het algemeen maar daar heeft morgan geen last meer van.

Wat ze er waarschijnlijk wel aan over gehouden heeft is dat ze kouwelijk is.

Groetjes,

Michèle

Ainoah is ook best vaak verkouden. lijkt het net weer beter te gaan, maar na een dagje creche is het weer net zoveel snotneusjes als daarvoor. Het hoort er allemaal bij, anders hebben ze het als ze naar school gaan

Precies. Straks zijn ze amper nog ziek als ik iedereen moet geloven met oudere kinderen. Dus: nu vaak verkouden is straks een supergezond kind! Dat sleept ons er wel doorheen, toch?

Oh ja hoor, lang leven de neuspompjes, luuf en otrivin…

Groetjes,

Michèle

ja hoor dat sleept ons er nu wel doorheen Mriek Volges mij moeten we dan later wel heeeeeel gezonde kinderen krijgen als ik de hoeveelheid verkoudheden zo zie hahahahahahaah…

enne Michele… vergeet de ui niet! (die hoort ook thuis in t rijtje!)

Oh ja hha ha ha hoe kan ik die vergeten ik gooi alle moeders hier zelf altijd uien toe. Misschien omdat ik hem nog niet echt nodig gehad heb. Ze slaapt nog op de luuf en ze hoest niet

Groetjes,

Michèle

gelukkig maar! die mentol lucht in toch wat aangenamer dan die hachee lucht.
Maar eerlijk is eerlijk… het helpt wel en das t belangrijkste!

Ik weet het, maar raam open en het is weg voor het grootste deel enne liever de hacheelucht dan een uitgeput meisje

Groetjes,

Michèle

Leve hacheelucht, luuf en otrivin! En mag ik daar nog het neuspompje aan toevoegen???

Ja tuurlijk die hoort r ook bij!! Inderdaad alles beter dan die volle neusjes! Enne als we helemaal uitgebreid willen doen… een lekker badje met slaap zacht eucalyptus!

Dat kan hier weer niet. Morgan reageert verkeerd op Zwitsal en natusan in bad. Droog geen probleem, maar in haar badwater geeft het uitslag en een uitgedroogde huid… He ze moet ergens lastig in zijn

Groetjes,

Michèle