haha sje maar nu nog wel grappig
Na elke voeding boeren?
@Wendy, ja nu inderdaad nog wel heel grappig maar op een gegeven moment zal ze toch meer controle moeten krijgen over haar sluitspieren! Haha!
Groetekes, Sje
Ach in sommige gevallen met eventuele schoonouders heel handig misschien… Net dat ene vriendje dat jullie nou net niet in gedachte hadden of zo
Groetjes,
Michèle

hahaha aaach germ!
ja dan is het wel handig maar stel ze komt met een lekkerding thuis, wat dan!
(K)Kuzjes!
Op die leeftijd heeft ze dat zelf ook wel door en doet ze dat niet hoor Geloof me been there done that…
Groetjes,
Michèle

Wij laten Tim ook boeren na zijn groente en fruithhap. Wij twijfelde ook of het wel moest, maar hij liet zelf al telkens na zijn groente of fruit een boer. Dus nu laten we hem bewust een boertje doen.
Groetjes,
Sandra
quote:
Ach in sommige gevallen met eventuele schoonouders heel handig misschien..... Net dat ene vriendje dat jullie nou net niet in gedachte hadden of zo![]()
Nou, dan weet ik wel wie er scheten gaan lopen laten hoor! Hahaha! Ik warm de uiensoep vast op!
Groetekes, Sje
Wat goed trouwens dat het gelukt is om het hem met een lepeltje te geven. Dat geeft toch weer hoop voor de groente en fruithap. Hopen dat dat ook snel gaat lukken.
Groetjes,
Sandra
Ha ha ha jij ook al Wij nemen pappa’s erwtensoep of zo wel… Bruine bonen doet ook zijn werk. Ach een ding weet je wel als hij ondanks dat alles blijft dan moet ie wel van haar houden toch???
Groetjes,
Michèle

Ja, precies als-ie door die ontgroening heen komt, moet het wel de ware zijn.
Groetekes, Sje
Gelukkig duurt dat nog heel erg lang. Morgan haar huidige vriendje loopt zelf nog met een luier dus die interseert het niet
Groetjes,
Michèle

Als-ie op z’n 18e nog steeds in een luier loopt, moet je je zorgen gaan maken, dat weet je hè?!
Groetekes, Sje
Ja want dat vna Morgan krijgt ie niet mee, krijg ik ruzie met mijn opa denk ik.
Groetjes,
Michèle

weten jullie nog dat ik schreef dat rico een klein boertje liet na de pap? KLEIN dus, nou vandaag was het zo’n grote boer het leek wel een bouwvakker ofzo!
(K)Kuzjes!
Ha ha ha hier ook een bouwvakker als het gaat om boeren hoor. Alleen is het wel een klein meisje…
Groetjes,
Michèle

haha dat is dan idd nog net anders dan een jongen, die hoeven zich daar meestal niet voor te generen meiden wel
(K)Kuzjes!
ach deze boert, schijt en laat scheten of het een volwassen vent is. Mijn schoonmoeder laatst waarom ik zei dat ze schijte, ze was een meisje. Ik zei meteen dat ze dan zeker nog geen poepluier van haar verschoond had
Groetjes,
Michèle