Na elke voeding boeren?

hoi hoi…

nou vandaag ons manneke de pap met een lepel gegeven ipv papfles. Ging erg goed en de tijd valt ook nog wel mee… het is nieuw voor hem dus daar moet je gewoon tijd voor nemen! én geen geleur met de spenen etc…

maar nu is mijn vraag moet je kleintje bij alles wat hij eet een boertje laten? dus ook als het geen drinken is uit de fles maar fruithapje of papfles met een lepeltje?

Volgens mij alleen met de fles mini-boy, want dan krijgen ze lucht binnen. Met een lepeltje niet. Dus alleen als het een echte vent is boert ie dan, maar das niet van de lucht…

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

is dat zo? ze krijgen toch net zo goed ‘valse’ lucht binnen als ze een hapje nemen? tenminste denk ik… misschien is deze mini-boy beetje dom

mini-boy, Hoe vaak boer jij als je van een lepeltje eet???

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Erik boert altijd na fruit en groente hoor, hij hapt net zo goed lucht mee als hij met de fles drinken doet. Dus wij laten hem altijd eventjes boeren na z’n hapjes.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb morgan niet laten boeren, maar is dat omdat zij nog niet lekker hapte??

Groetjes,

Michèle

Weet niet, ik merkte gewoon dat Erik na de fruit en groente ook boerde als we hem optilden uit z’n wipstoel bijvoorbeeld. Dus toen zijn we maar gewoon ook echt laten boeren na het eten.

Bij Morgan nooit gemerkt dat ze boerde als je haar na het eten oppakte?

Ha ha ha hmm een echt mannetje Mriek?? Enne nee nog niet gemerkt, maar ja wij hadden pas een klein beetje geprobeerd toen we dachten dat ze allergisch was voor sperciebonen. Jij had toen toch gelijk…

Groetjes,

Michèle

Dank je dank je, ik heb graag gelijk…maar in dit geval een beetje minder fijn…aangezien Morgan toch allergisch reageerde…

Enne, Erik is zonder twijfel een echte kerel…haha!

eh nee jij dacht dat die rode vlekken toch warmte vlekken waren wat ze ook bleken te zijn…

Ha ha ha vandaar de boertjes??

Groetjes,

Michèle

Oh dat. Ja, daarin had ik dus gelijk. Joehoe!

Tuurlijk, hij boert omdat echte kerels dat doen. Maar ik denk stiekem ook dat hij toch een beetje lucht meehapt…haha

Ha ha ha ja dat bedoelde ik. Dus waarschijnlijk toch niet allergisch voor sperciebonen. Alleen stom dat ze het bij het CB niet herkent hebben als warmte vlekken. De ha had het alleen maar door de tel gehoord en opgelost…

Maar goed Morgan boert nog niet na de hapjes, maar ja we moeten nog weer gaan starten. Eerst maar weer haar verkoudheid weg werken.

Groetjes,

Michèle

En raar dat een leek zoals ik er ook aan dacht…dat bewijst maar weer dat het cb niets weet…

Hoe ging het vannacht met de verkoudheid van Morgan?

Ja ach Mervin heeft het omgedoopt tot concentratiebureau. En een kennis van ons noemt het consternatie bureau. Ook buiten ikke ben zijn ze dus niet geliefd.

En ja gong op zich goed. Lang leven luuf he. Om 23.00 lekker fles gegeven en ging ze vlot weer slapen (lijkt of ze over dat proken heen gegroeid is) alleen om 3 uur brullen. Ze had maar 140cc op dus ik even 60cc gemaakt en die gegeven. Dat wilde we wel hebben. Alleen nog steeds gillen dus ik weer heen en weer tot ik wat langer in haar kamertje zat zonder badjas en dacht hmmm het is koud hier. Ik haar voelen ook wat kouder en naar beneden. Pappa had de thermostaat per ongeluk op 17 gezet en hij sloeg dus niet meer aan. Op 20 gezet en nog geen 10 min later was iedereen weer in dromeland. Dus het belemmert haar slaap gelukkig niet echt. Het zit ook wel los. Alleen die spuitluiers wordt ik gestoord van. Echt ze niest en die broek zit vol. Maar ja ze wordt eigenlijk te groot voor de voorraad die ik nog heb. Ze heeft natuurlijk een flinke spurt gemaakt en zo kom ik er snel doorheen

Groetjes,

Michèle

Oh ja na de fles van 6 uur is ze weer gaan slapen tot 9.30… Pappa en mamma hebben lekker uitgeslapen

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het zo goed ging, alleen jammer van de thermostaat…foei papa…haha. Heerlijk dat jullie hebben uitgeslapen!

Lang leve Luuf!

Bij gewone maaltijden kunnen ze ook lucht binnenkrijgen. Zelf voel je toch ook weleens een boer opkomen na het eten of drinken?

Dus even rechtop houden kan geen kwaad voor de zekerheid.

En zodra ze sowieso een wat meer rechtop-leven hebben (dus na half jaar ofzo) hoef je daar niet meer bij na te denken, dan komen die boertjes er vanzelf uit als ze na het eten gaan spelen.

Groetekes, Sje

Ha ha ha en ik maar hopen dat ze na een bepaalde leeftijd een wel opgevoede dame zou worden met roesjes en lakschoenen, maar nee het blijft boeren en scheten laten… hmm waarom wilde we een dochter ???

Groetjes,

Michèle

Daarstraks stond onze jongste van bijna 4 naast me te springen. Bij elk sprongetje ontsnapte er een windje. Lol dat ze had!

Ach, als ze dit op haar 18e maar afgeleerd is als ze kennis gaat maken met potentiële schoonouders. Haha!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 18 Jan 2009 19:11:02

haha ik heb me dat ook met regelmaat af zitte vragen. dus ook na zijn pap heb ik rico omhoog gehouden en hij boerde wel maar erg zachtjes, in tegenstelling van wat we gewend zijn, en ach dan kan het eten ook wat zakken als je je kind rechtop lekker tegen je aanhoudt.
oh en michele over die vraag of ze zelf dan wel is boert, haha ik boer ook niet als ik gewoon n glas drinken drink, jij wel?
ja of het moet iets met koolzuur zijn, dan zit dat wel eens dwars

(K)Kuzjes!