nou het beest is los hoor ! heb papa naar huis moeten halen want zelf trok ik het niet meer ! ze lag op vakantie tussen 2 , 1 persoonsbedden, en dus heeft ze uitgevonden hoe ze uit bed kan klimmen, ze kon daar ook gemakkelijk de deur open maken, dus elke morgen wast feest, om 6.30 stond ze aan ons bed, ‘wakker word’… zucht…
nu had ik de hoop dat ze dat dus thuis meteen zou vergeten niet dus, het is nu half 10 en vanaf 7 uur ben ik al bezig met haar (heb nu papa laten komen want ik ben kapot) ik heb haar continue teruggelegt,…maar ze blijft eruit komen… en als ze dan de deur nie openkrijgt, klimt ze boven op de commode…want dan wil ze in de lades gaan rommelen, wat natuurlijk levens gevaarlijk is !
Waarom gaan ze altijd iets ontdekken op vakantie… wat niet altijd in het voordeel werkt…we hebben expres haar middagslaapje aangehouden ter voorkoming dat ze dat dan eenmaal thuis ook nog gewoon zou doen, maar deze zagen we niet aankomen …
ik moet zeggen dat ik erg rustig bleef, want ik had manlief gebelt, want na 2.5 uur had ik het wel gehad, dus die dacht 'die is in allerstate…
dus ik schrijf het nu ff van me af, want dit heeft me weer ff een bak energie gekost, niet normaal (besef nu wel dat we heel erg blij mogen zijn met een kind dat altijd goed slaapt… ode aan de mama’s die kindjes hebben die slecht slapen, hoe respect heb ik daarvoor!!! )
maar ik denk dat ik het direct rigoreus aan ga pakken, kommode eruit (want dat geklim is zoooowww gevaarlijk ! ledikant eruit, want als ze het niet haalt, ligt ze op dr gezict…en peuterbed dr in, (probleem is dat ze op 1 of andere manier wel UIT bed kan klimmen maar er weer IN scheelt zo’n 10-15 cm van de grond en dat haalt ze dus net niet ! …dus ja de deur dichthouden schiet ook niet echt op … (en de deur dichthouden wil ik niet omdat ik haar op wil sluiten maar omdat madam ook het traphekkie al doorheeft, en ik wil natuurlijk niet dat ze van die trap aflazert) …
ze is nu al 2 dus dan moet het maar gebeuren zo’n peuterbed, dan kan ze in iedergeval niet vallen ofzo… (maar ja dan moeten dus serieus morgen wel ff heel het huis verbouwe… want waar ik die commode kwijt moet, i don’t know… en haar kleding kast, zeg maar open kast in de muur die moet ook leeg, want daar laait ze gegarandeerd allus uit, of anyways de spullen die niet onder het label ‘kleding’ vallen…
want dit moet ik geen avonden achter mekaar hebben want dan ken je mama denk ik naar de ‘sloop afvoeren’
Pippy is geboren 17.07.2009