Na de vakantie altijd wat nieuws hebben


#21

ja mijkost het ook heel wat watteschijffies hahaha

Pippy is geboren 17.07.2009


#22

ha ha ha hier ook een mamma die met een camu stift leeft hoor, ik slaap heel licht dus als pappa zoals nu verkouden is en ligt te snurken en te sputteren of morgan 3 ker per nacht der doekje kwijt is zie ik er ook niet uit

Groetjes,

Michèle


#23

ow michelle hou op over snurkende mannen, want ik lag dus vannacht al als een waakhond in me mand… oordoppen zijn standaard voor mij, ga ik om 5 uur naar de wc…op me tenen natuurlijk, want alles was hermetisch afgesloten, traphekkie alle deuren dicht… dus kom ik terug, ligt er weer een persoon bomen om te zagen… zucht… normaal gesproken als ik er de Piep van heb verhuis ik naar ons logeerbed, maar ja da durfde ik nie, want als ik dan met me dekbek ga lopen zeulen, zul je zien dat er weer een peutertje wakker word, dus die heb ik maar ff een paar stampe tegen zijn matras gegeven, denk joh… is die kleine stil begin jij weer…aagghhhhrrrrrrr!!! zow irritant

vanmiddag ging het slaapje ook goed, wel natuurlijk weer protest, maar ik heb haar dr in gelegt, en ben beneden meteen gaan stofzuigen, punt 1 omdat zij dan hoort dat ik gewoon beneden ben, punt 2 het dempt haar luide protest hahahahaha, en het was zowww nodig hahahhaa

ga morgenmiddag mooi weer ff onder de zonnebank legge, dan worden die walle ook wa minder, en bespaart smink en watteschijfjes uit hahahaa

Pippy is geboren 17.07.2009


#24

Ha ha ha oh zo irri he, wij hebben geen logeermkamer dus ik lig de halve nacht te meppen en dan hoor ik huh was er?? JE NURKT ech nie hoor je dan. Ja ik lig hier voor me lol te plafondstaren… Maar goed hier komt muppet zo weer thuis. Mijn moeder wilde nog naar mijn opa gaan met haar maar ze had tegen me ma gezegd dat ze liever naar huis ging, toch ook wel heeel lief.

Groetjes,

Michèle


#25

ow ja handig, dan nog zeggen dat je niet snurkt, gelukkig word manlief ook wel eens wakker van zichzelf dus ontkennen is er niet bij !!!

nou gisteren ging het hier weer wat beter, maar wel echt zielig vind ik haar hoor…als ze naar boven moet zegt ze al 'pippy nie slapen nie ’ dan doet ze toch zelf de tv uit en gaat ze mee naar boven… op haar slaapkamertje boekje lezen en nog een paar keer, pippy nie slapen nie, ligt ze in bed ben ik haar aan het aaien, 'mama nie weggaan… ’ (waar ze dat vandaan haalt,want ik ben nog nooit het huis uitgegaan als zij slaapt…) dus dan zeg ik mama gaat niet weg, mama is gewoon beneden schatje 'pippy ook neeen… * lees beneden* …toen ik haar weer aaide was het 'nie deurtje dicht he ? ’ nou me hartje brak bijna dus ik zeg tegen haar,'mama doet het deurtje dicht want pippy moet slaapjes doen en op haar kamertje blijven iedereen heeft zijn eigen kamertje… ’ nah ik was weer de eerste keer nie snel genoeg bij de deur, 2e keer wel… maar even boven rommelen, (ik denk dan hoort ze me nog ) dat gaat niet, want dan gaat ze nog harder te keer… maar na 10 minuten was het stil… ik kon nu wel gewoon douche na een uur en de was opvouwen zonder dat ze wakker is geworden,

voor de fles vanmorgen stond mevrouw me op te wachten, …maar ja ik had geen melk meer in huis (eerste keer dat dit me overkomt) dus ik had een pyamapappie maar die zoette zooi die hoefde ze nie smorgensvroeg, dus om om 7.45 uur wast MAMAMMAAAA!!! … eigen schuld van mama had ik die melk maar moeten controleren (ja week vakantie en allus loopt in het honderd hahahhaa)

Pippy is geboren 17.07.2009


#26

Ha Sugar 303!

Je topic is al wat oud en door googlen kwam ik t tegen.
Wij hebben hetzelfde kind ( de mijne een jongen en geboren in juli 2015.

Wat is er hetzelfde:

Alles: commode, schuifdeur, uit bed klimmen, nie weggaan nie, niet deur dicht, boos worden als de melk op is, geen slaapzak of zelf uitdoen, alle kleren ( op commode) op de grond gooien, boekjes en speelgoed slopen.
Het helpt dat er blijkbaar nog zo n pittige bestaat!