Wij hebben sinds een weekje het stoeltje op de fiets. Eva is er al in geweest en dat ging prima. Ze zat bij papa op de omafiets. Het leek me best eng om te fietsen met toch zo’n 9 kilo voor me, maar ik dacht dat het een kwestie van wennen was. Toen zei mijn zus zaterdag dat et inderdaad best eng fietsen is. Wij zijn maar klein en kunnen niet met de voeten bij de grond.Mijn zus zei dat ze zich dan afzette aan een muurtje en dat ze zichzelf zo een zwiep gaf en wegreed. Dat ik dat eens kon proberen…Nou is mijn zus geen flauwerik en als ZIJ het al eng vindt…
Vandaag ging ik frietjes halen. Op de omafiets. Ik pakte de fiets en wilde op het zadel. Maar dat ging niet. Ik ben niet dik, maar ik kon echt niet achter het stoeltje door het zadel op! Ik durfde niet te gaan fietsen. Zonder Eva al niet! Terwijl het me zo leuk lijkt!
Durven jullie met fietsstoel en baby te fietsen? Hoe stappen jullie op en af en hoe zet je je fiets op slot met kind in de hand? Als ik eenmaal fiets zal het wel gaan. Hoewel…je moet ook nog stoppen en de fiets neerzetten om je baby uit de stoel te halen…Argh! Ben ik nou zo’n muts? En hoe gaat dat met TWEE kinderen erop zeg, mocht Eva ooit grote zus worden?
Groetjes Rainbow, trotse mama