Nee je wint het niet rainbow ikke is 1.65 zijn we nu allemaal echt zo klein of is het toch een vrij normale lengte???
Liefs Michelle
Nee je wint het niet rainbow ikke is 1.65 zijn we nu allemaal echt zo klein of is het toch een vrij normale lengte???
Liefs Michelle
Michele is volgens mij ook redelijk klein niet waar Michele? was jij ook nig 1,59 ofzo of vergis ik me nu ontzettend?
ik ben het kleinste heuuuh!! dat zegt ook wat mensen denken wel is dat ik maar 18 of 19 ben pff wil je een keer een fles sterke drank voor iemands verjaardag kopen vragen ze wel is: ben je 18? heb je een id bewijs bij?
aaach als ik dadelijk tegen de 50 zit is dit alleen maar een compliment, zou leuk zijn als ze het dan NOG vragen hahaha. nee ik ben toch echt 23 zeg ik dan meestal en laat dan mn id zien: oh sorry !!" zeggen ze dan met een hoofd zo rood als een tomaat pfff sukkels
haha… Het valt niet mee om klein te zijn! Toen ik zwanger was, had ik het idee dat iedereen dacht: he, daar heb je een tienermoeder… het is nooit gezegd hoor, dus zal wel in mn eigen hoofd gezeten hebben! En dat met mn 26 lentes…
Nu helemaal geen last meer van, zullen de hormonen wel gegweest zijn!
Ik raak nu toch wel heel benieuwd of het met mijn eigen fiets niet gewoon zou lukken, we hebben een zitje gekregen, van een jaar of 3 geleden denk, dus misschien zijn die inderdaad nog wat kleiner…
Ik dacht dat ik toen ik zwanger wilde worden dat ik dan zou veranderen in een dikke dwerg, want als je klein bent oog je snel als een bolle sinaasappel! En ja, met 10 kilo erbij zag ik er ook zo uit! Ik heb al wat kraaienpootjes, 35 he en dus vroeg niemand aan mij of ik een tienermoeder was. Bij mij was het meer van: ge mot opschiete, ge ben AL 35!
Papa was ook enthousiast over de fiets. Ik koop gewoon die van de HEMA, is goed genoeg en…de HEMA is open vanavond!
Groetjes Rainbow, trotse mama

ik weet niet precies ik heb dit zitje ook gekregen en kan gewoon op een normale fiets. zit een windscherm bij.
en voetjes voor in te zetten met veiligheids ding voor bij de voetjes. die dingen kun je ook verstellen, als zelfs mn vriend met zn bierbuik erachter kan kan ik er zeker achter hahaha
Hoi,
Ik heb vorige week ook een mamafiets aangeschaft. Wel heb ik ook een gewone fiets geprobeerd met stoeltje aan het stuur. Ik lag letterlijk echt bijna ondersteboven. Die gewone fiets was dus gelijk al geen optie meer hier. Die mamafiets heeft toch een een veel ruimere instap en ik kan nu net met mijn voetjes bij de grond, omdat deze mamafiets een kleiner frame heeft, omdat ik maar een klein mensje ben .
Mijn advies is dus echt een mamafiets aan te schaffen als je wilt gaan fietsen met je kleine. Als gewone fiets is die van mij straks ook heel goed te gebruiken.
groetjes.
hoi
die mama fiets is heerlijk, Emma en ik fietsen al een maand of 2! ze vindt het geweldig en ik vind het helemaal niet eng! (moet idd niet zwanger worden, maar dat ben ik toch niet van plan).
Heb ik een goede 2de plek 1.74m
groetjes Gidget
Ik ben als ik op mijn linkerbeen sta 1.60 en als ik op mijn rechter sta 1.58. Ik ben net grover, heel bijzonder
Enne Rainbow je moet wel mee hoor morgan en Eva hebben heel wat te bespreken. Dan viert ie het maar een andere dag
Groetjes,
Michèle

ja vind ik ook! anders kan de 3ling nog niet herenigd worden Rainbow, HEBBEN WE EINDELIJK DE KANS:-d
ik ben benieuwd hoe ze elkaar vinden
enne michele: Rico heeft al tegen mij verteld dat hij Morgan wil knuffelen en samen willen hakken
Ha Ha ha Inge over hakken gesproken. Morgan heeft een schram me bult op der hoofd. Ze heeft geheadbangt met der vriendje alleen met de hoofdjes tegen elkaar. Ze speelt alleen maar met hem nog en ze verzinnen samen spelletjes. Racen naar speelgoed en zo proberen los te staan en dus ook kopstoten geven aan elkaar
Groetjes,
Michèle

Misschien een stomme vraag . Maar als je het zadel in de laagste stand zet, kun je dan niet met je benen bij de grond? Dat fiets al een stuk fijner en je hoeft dan ook niet van het zadel af.
Zelf heb ik ook een mamafiets en deze fiets inderdaad fijn. Ben benieuwd hoe je nieuwe fiets is.
Groetjes Natasja
Ik vind het zo zwaar gaan trappen als je op een gewone fiets het zadel laag zet… De mama fiets is sowieso klein, zelfs de wielen! Mijn vriend vond het net een kinderfiets toen ik er mee aankwam
Vergeleken bij een normale fiets, zoals een omafiets, zitten de trappers bij de mamafiets ook verder naar voren ten opzichte van het zadel. Bij een omafiets zitten de trappers dus meer onder het zadel. Hierdoor zit je lager bij de grond, maar heb je niet je benen helemaal dubbel, haha!
Is ook wel zo. Als je lager zit, kweek je wel beenspieren
Dan heb ik trouwens geen echte mama-fiets, maar één met een lage opstap. Is ook al fijn.
Groetjes Natasja
Jiepie! We gaan dit weekend kijken voor een mamafiets! Misschien kunnen we zondag dan lekker met z’n drietjes gaan fietsen! Ik heb bij de HEMA gekeken, maar daar hadden ze ze niet. Maar wel o.a. bij Hallfords, van Union en die waren rond de 500,-. Meer wil ik er ook niet aan uitgeven en deze waren mooi! Ik ben zo benieuwd!
Groetjes Rainbow, trotse mama

waah mijn zoontje is veel ouder … en die mag nog niet op de fiets … … ach mijn tijd komt nog wel…
enne ik ben ook 1.70 dus niet super mini maar Mriek wint het toch…