Muts eerste klas:(

ik ben echt een muts (wat overigens al wel duidelijk was)
Ik was net lekker met Rico buiten wezen spelen.
was super leuk, hij rende achter een vogel aan die over het gras aan het hupsen was.
met zn armpjes vooruit in de “ik wil jou pakken” houding huppelde rico achter die vogel aan.
hij zei ondertussen: oehoee! (doet hij een uil na haha)
was zo prachtig om te zien en we hadden ons prima vermaakt.
Komen we binnen, doe ik zn rits omlaag van zijn jas. komt dat ding toch tussen zijn velletje bij zijn keel vast te zitten!
nou hij krijsen alsof zn leven ervan af hing. ZO hartverscheurend (werkelijk waar zo hard gilde hij nog nooit!) en greep naar zn keeltje toe.
en toen wilde ik zijn jasje wat naar voor trekken om te kijken wat er daar aan de hand was (ik dacht misschien een mug hem geprikt ofzo weet ik het) trek ik dat velletje nog es aan ook!!! (muts muts muts muts)
vervolgens zie ik dus wat er aan de hand was, en ik dacht: shit moet ik nu die rits juist weer omhoog doen of omlaag… ik bedoel zn velletje zat er al tussen maar dat kwam omdat de rits omlaag ging. dus ik denk dan doe ik m toch maar omlaag omdat het leek alsof ie ver genoeg zat zodat ik m het beste omlaag kon doen. nou echt. toen gilde hij NOG harder en zette het op een huilen waarvan ik zelf ook de tranen in mijn ogen kreeg… ik was bang dat ik zn hele velletje kapot had gemaakt en dat het dus echt open lag. en durfde nauwelijks te kijken maargoed het is ligt wel een beetje open maar het was niet zo dat het bloed eruit stroomde (gelukkig!) zat toch een flink stukje vel tussen.
Ik snap NIET hoe dit gebeurd kan zijn. normaal gaat zn jasje altijd gewoon prima open.
voelde me echt rot en schaam me dat ik m perongeluk pijn heb gedaan.
na 10 minuten was hij weer redelijk rustig maar hing nog wel een hele tijd aan mij omdat ie toch pijn had… En ik me maar rot voelen.
toen liet hij een harde boer en zei toen: BOER! (voor het eerst hahaha)
en toen moesten we beide weer lachen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Oh dat kan toch gebeuren muts Ik heb het ook wel eens bij mezelf gehad. En ja waarom het nu gebeurd kan allemaal oorzaken hebben. Verkeerde beweging, jasje dat niet goed zat, noem het maar op. Gelukkig zijn het kleine wondjes en niks ernstigs maar ik kan me voorstellen dat je je niet blij voelde.

Groetjes,

Michèle

nee dat is ook wel en als hij gewoon valt vind ik dat ook niet leuk als ie dan een bloed lip heeft maar nu had ik het gevoel dat ik het kon voorkomen op 1 of andere belachelijke manier.
en voelde me even echt down
aangezien ik alleen was en ik even naar iemand toe moest benadrukken wat voor oen ik ben dacht ik: de meiden van ikkeben

Ach hier kun je ook niets aan doen. Als je het expres deed ja dan kun je er wat aan doen. Dit is gewoon pech enne bedenk je maar dat Rico nog net zoveel van je houd als daarvoor hoor

Groetjes,

Michèle

Hij dacht gewoon dat heeft Dylano ook een keer gehad dus ik moet niet achter blijven
Bij Dylano was het wel mijn schuld, was met jas dicht doen. Kan gebeuren ze staan ook zo lekker stil als je de jas aan of uit wil doen (not)

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

ik denk dat er heel veel mutsen op dit forum rond dwarrelen dit gebeurd iedere ouder wel een keer volgens mij!

Lfs

Heb ik pas ook gehad met Jack. Ook mijn schuld. Vond het ook afschuwelijk idd, ze huilen ZO zielig als ze echt pijn hebben…

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ach, klinkt zo lief: "ik schaam me dat ik hem per ongeluk pijn heb gedaan"
Daar heb je het toch al.
Ik heb ook wel eens erge dingen gedaan met Sarah, en heel erg per ongeluk:

een keertje zat haar teen tussen de rits van de slaapzak
een keertje lag ze op mijn arm, terwijl ik even de bijkeuken in liep, en d’r hoofdje tegen de deurpost stootte
en helemaal in het begin lag ze op schoot te slapen en ik zat te zappen en de afstandsbediening glipte zo maar uit mijn handen bovenop dr hoofd.

Alleen voor het laatste moest ze huilen.
STOM STOM STOM voel je je dan. (al moet ik er nou een beetje om lachen, mag ik nu nog hier op t forum komen )

En zo te lezen vond hij jou erna nog steeds de allerliefste, met het hangen aan jou.

Groetjes

Hier ook nog zo,n supermuts. Dit verkomt je allemaal wel eens denk ik.

groetjes ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hahaha ik ben ook zo’n kluns hoor! Je kunt je inderdaat heel schuldig voelen, maar het overkomt iedereen, en gelukig vergeten de kindjes het snel en blijf je de allerliefste mama voor ze!
Joey was nog heel klein toen ik ook eens met zijn hoofdje langs de deurpost liep… en bij elke nagel-knip-beurt denk ik weer terug aan die twee keer dat ik per ongeluk iets in zijn duimpje knipte! Ooooh wat was dat erg!
Ongelukjes met ritsen ook zo iets ja, van de jas en slaapzak…
Overigens heeft Joey nu weer iets nieuws wat hem elke dag een beetje pijn doet… Het is echt belachelijk, maar elke dag als ik het avondeten op tafel zet en Joey in de kindersteol zet, dan maakt hij zo’n drama ervan dat hij niet direct zijn eerste hapje krijg omdat het heet is… Ik heb hem (niet superheet natuurlijk, maar wel te warm) een keer laten voelen dat hij even geduld moet hebben. Nu wil hij elke avond een ‘te warm’ hapje hebben om zeker te weten dat ik niet lieg Au zegt hij dan en gaat dan blazen en wacht geduldig tot zijn eten genoeg afgekoeld is!

Lilypie First Birthday tickers

Mutsje. Kan gebeuren toch? Je ziet, we hebben het allemaal wel eens gehad. Hoofd tegen deurpost/deur, tenen tussen de rits van de slaapzak, etc. Zelfs die vallende afstandsbediening herken ik, haha. Kortom: we zijn allemaal mutsen en Rico houdt gewoon nog steeds heel veel van je!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha lief zijn jullie
en gelukkig meerdere mutsjes
Rico heeft nu echt een wondje bij zn keel zitten.
heeft er gelukkig niet zichtbaar last van (of hij houdt zich groot zoals vaker).
We zijn vandaag lekker naar de kinderboerderij met speeltuin geweest.
hij vond het geweldig!
wel verlegen bij bepaalde mensen.
hij hangt heel erg aan mijn been dan. Eerst gaat hij vol trotso pdie mensen af, dan begint hij te kletsen op zijn rico’s. en DAN wordt ie ineens verlegen en gaat zich in mij verstoppen. Zal wel een fase zijn toch?
Maargoed wat ik wilde zeggen, langs die hegjes stonden een paar brandnetel plantjes. struikelde hij toch NET langs die brandnetels… pff
weer muts. ik moet echt beter opletten.
vond het zoiezo dom dat er brandnetels in een kinderboerderij zitten…maargoed…dat terzijde

Hier vandaag ook muts. Ik stond vanavond af te drogen en me la ging niet dicht, dacht verdorie me theedoek zit er tussen, helaas was Dylano zijn vinger, Even huilen maar niets te zien.

Liefs Michelle

Oh Michelle, wat errug!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja Hè
Je zou maar zo’n moeder hebben

Liefs Michelle

Hoest met de la Michelle???

Groetjes,

Michèle

Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

a germ haha, ja dat is ook zoiets ik had ooit de bestek lade open laten staan (ook echt niet slim)
rico speelde daar op de grond en ik had niet eens door ook niet toen hij rechtop ging staan (wilde staan eigenlijk) dat dat ding open stond
dus tegen de punt (scherp!) van die la aan en het was NET niet door zn hoofd huid. en we weten allemaal hoe dun de huid daar is en hoe gemakkelijk je heel erg kan bloeden daar.
het enigste wat ik toen maar gelaten heb is de afspraak met mijn nichtje om hem te scheren… haha knippen kon nog wel
gelukkig is dylano oke!

De la is oke Michèle

Liefs Michelle

Groetjes,

Michèle