Muts eerste klas:(

O, ja hoor!
Hier ook zo’n muts!
Heb al een keer een telefoon op Seth zijn hoofd laten vallen
En inderdaad hoofd tegen de deurpost klinkt ook erg bekend…
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Ach, klinkt zo lief: "ik schaam me dat ik hem per ongeluk pijn heb gedaan" Daar heb je het toch al. Ik heb ook wel eens erge dingen gedaan met Sarah, en heel erg per ongeluk:

een keertje zat haar teen tussen de rits van de slaapzak
een keertje lag ze op mijn arm, terwijl ik even de bijkeuken in liep, en d’r hoofdje tegen de deurpost stootte
en helemaal in het begin lag ze op schoot te slapen en ik zat te zappen en de afstandsbediening glipte zo maar uit mijn handen bovenop dr hoofd.

Alleen voor het laatste moest ze huilen.
STOM STOM STOM voel je je dan. (al moet ik er nou een beetje om lachen, mag ik nu nog hier op t forum komen )

En zo te lezen vond hij jou erna nog steeds de allerliefste, met het hangen aan jou.

Groetjes

Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik kom haast niet meer bij van het lachen terwijl het natuurlijk erg sneu is voor die kleintjes. Ik heb alleen nog maar een voetje tegen de deurpost aan gestoten maar Muriel gaf geen reactie dus kan nooit hard geweest zijn. Maar zo te lezen gaan we nog wel het een en ander mee maken

sorry hoor maar hoe jij het omschijft… De tranen staan in mijn ogen van het lachen.

Maar leuk is het niet. Het zal inderdaad wel erg zeer gedaan hebben. Ik heb het met Nick ook wel eens gehad. Snapte niet waarom hij ineens moest huilen en werd nog boos op hem ook, dat ie op moest houden. Pas toen kwam ik er achter… ook de lade dichtgooien is een bekend verhaal hier. Net als de lade iets te hard open doen…
Mutsen genoeg hier dus schaam je niet

Groetjes Bianca

@Benick: moest je nou lachen om hoe ik het schreef? of om murielisblij?
zijn wondje is bijna weg gelukkig.
was wel errug zielig

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Achja een ongelukje kan gebeuren.
Leuk is het niet natuurlijk, ik herken hier ook een paar verhaaltjes spijtig genoeg
Ik denk dat we allemaal ooit een een muts zijn of mutsen toestanden uitsteken

@ mirema: en jij maar duwen tegen die lade? gelukkig heeft hij niks, als je zo hun mini vingertjes bekijkt zou ik mn hart al vasthouden!

Liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

MamavanRico: ik moest erg lachen om hoe je het omschreef, sorry. Ik weet dat het erg zielig was maar ik vond het ook weer grappig

Groetjes Bianca

jij hebt gewoon leedvermaak
nee ik snap het wel haha.
ik moet soms ook lachen als rico valt en het valt b.v. heel erg mee.
dan zegt hij namelijk met een zware stem op een hele zielige manier: mohmohhh!!
hahahaha
dan komt ie effe knuffelen en dan is het goed. hij kan heel goed gewoon mama zeggen hoor maar dan haha … tja je vat m wel he

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@mamavanRico: !!

Groetjes Bianca