Motoriek probleem of peuter probleem

Lief dat je dat schreef, Idd het heeft een reden en komt niet uit het niets, was ddat maar zo dan kon ik de adviezen goed gebruiken van leg langs je neer en probeer wat meer van het 1 te zien dan van het ander. ik weet alleen niet of datgeen waar ik nu op doel; zijn motoriek" of dat iets te maken heeft met zijn medische verhaal, En het duurt en het duurt voordat je onderhand terecht kunt bij de desbetreffende arts, en dan wil je toch even je ei kwijt. jullie zijn ook geen medicus dus ik verwacht ook echt niet dat dit even voor me wordt opgelost het is al heel fijn dat je je verhaal kan doen.
Ooh Ja Rico is enorm vrolijk altijd. op de laatste dagen na dan, hij heeft even zijn peuter momenten maar goed wie niet, ik ben niet eens een peuter en ook ik heb mijn “puber” momenten nog wel eens hoor

Graag gedaan! xxx

Lilypie Second Birthday tickers

@Inge: Okee meid dan is het goed

Wij laten trouwens Sylvie nu ook al zelf haar toetje uitlepelen, maar dat is zo’n grappig gezicht Ze stipt haar lepel in haar toetje en likt de lepel af Er zit dan amper wat aan de lepel, maar goed het is wel grappig om te zien Echt er mee eten kan ze natuurlijk nog lang niet

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@Hanna: aaah wat leuk! ik weet nog toen rico zelf begon te oefenen… haha leek wel een clown

Nou inderdaad Sylvie smeert gelukkig niet alles onder, maar netjes is het toch ook niet

nee het is niet zo dat het bij rico in zn haren beland ofzo gelukkig maar haha.

hij heeft vandaag ook weer met een lepel toetje gegeten, en gek genoeg gaat dat wel weer goed. de rest alleen niet. sterker nog hij wil helemaal niets meer eten aan warm eten. behalve pannekoeken en andijvie

Oh jee, nou dat weer… Hopelijk is dit ook weer een fase waar je even doorheen moet en is het snel weer over… Maar wel fijn dat hij zijn toetje goed eet Sterkte!

ja beter iets dan niets vind ik. ga m daarmee niet straffen, want daar heb ik ook mezelf mee, vanacht vanaf 2 uur: mamaaaa hongeerrr! en dan nie meer slapen hoor!