Je hoeft toch geen excuus te zoeken? Dat je toen verbouwereerd was, is heel begrijpelijk hoor. En je bent toch nu alsnog op je strepen gaan staan?
Groetjes,
M
Je hoeft toch geen excuus te zoeken? Dat je toen verbouwereerd was, is heel begrijpelijk hoor. En je bent toch nu alsnog op je strepen gaan staan?
Groetjes,
M
Even als antwoord op je vraag of Rico dezelfde Anesthesist gaat krijgen. Bij mij was dat niet zo. Ik heb afgelopen tijd ook paar keer een operatie gehad, maar iedere keer een andere anestesist gehad op de OK dan waar ik het gesprek mee had. Het hoeft dus niet zo te zijn dat hij dezelfde krijgt.
Groetjes,
Sandra
@Rainbow: nouja zeg idd dat slaat ook al nergens op… arm kind!
oh ik ga te ver terug maar toch je snapt me.
@Mriek: nee maar het gebeurd automatisch dat ik een verklaring aan het zoeken ben… don’t know why…
@Sandra: ik hoop het echt NIET want dit was een eersteklas asshole
Oh en meiden
weet je wat die anesthesist ook nog zei? geen idee of het waar was maar het enigste wat ik uit kon brengen was een overdreven: HUHHHH?!?!?!
hij zei: doordat hij op zn hoofdje krabbelt kunnen zn lymfeklieren al opgezet raken.
HUH?!?!?!?
Als jij je goed voelt bij een onderzoek voor de operatie moet je daar gewoon achteraan gaan. Daar betaal je die belachelijk dure verzekering voor, denk ik altijd maar.
Mara mocht 2u voor de operatie ook niks meer drinken inderdaad. Maar als je daar om half 8 moet zijn word je niet meteen geholpen. Je moet naar de kamer gebracht worden, pyjamaatje aan doen bij je ukkie en dergelijke. Dus je hoeft ´m echt niet zo vroeg wakker te maken, hoor Voordat we richting het ziekenhuis gingen hebben we Mara nog wat gegeven. Wij moesten daar ook om half acht zijn, maar Mara was rond 9u pas echt aan de beurt.
SUC7
XxX Mamsje Didi
Ik heb vandaag gebeld en we krijgen alsnog een extra onderzoek morgenochtend.
ze hadden opgeschreven dat hij 83 cm was en 11 kilo woog ja hee hallo, check dat eerst na voordat je wat opschrijft.: ja dit waren de laatste gegevens over Rico van maart.
ik zo: ja dan kan het toch zijn dat hij inmiddels weer flink is bijgekomen want de rede dat hij toendertijd minderwoog was door zijn uitdroging en zijn diarree.
maargoed… ze verdedigde dr collega natuurlijk een beetje.
enfin… morgen extra onderzoek en wegen en meten.
@Mamsje didi: de dokter zei net tegen me aan de telefoon dat hij echt niet later dan half 6 nog mag drinken en dan ook maar 75 cc, zeker omdat rico een reflux kindje is stroomt bij hem alles nogal gauw omhoog dus ik mocht echt geen risico nemen. anders ging het ook niet door want dat is nu te gevaarlijk.
Wat fijn dat hij morgen alsnog een extra onderzoek krijgt. Dat geeft jezelf ook een veel beter gevoel. En schrijf alle vragen op die je hebt, zodat je ze niet kan vergeten te stellen.
Groetjes,
Sandra
Doe ik Sandra, en het gekke is, ik ben nu alweer vergeten wat ik allemaal wilde vragen. stom he zelfs al ga ik ervoor zitten vergeet ik het weer.
hoe het komt…weet ik niet maar ik denk door de zenuwen. ik heb echt een naar gevoel in me zitten en ja… het is niet leuk… was het maar zover dan hoefde we niet meer zo zenuwachtig te zijn…alhoewel papa er geen moeite mee heeft. in ieder geval niet veel.
Jeetje wat een verhalen zeg als ik dit allemaal zo lees. Super van jullie dat je een extra controle bij de anestesist hebben aangevraagd jeetje er geen zin meer in hebben je hebt voor dit vak gekozen dus…
Veiligheid voor alles toch.
Ik zal alle vragen die je te binnen schieten opschrijven zelf ben ik ook zo’n druif ben ik weer thuis denk ik van oh ja dit wilde ik vragen en dit en dit en…
Nou succes en pak hem aan (de anestesist)
nou ik heb al een aantal dingen opgeschreven, ik heb ook de naam van die anethesist achterhaald en nu komt het: hij is waarschijnlijk degene die Rico onder narcose gaat brengen. Rijco zei al: hoe heet die vent? ik ben erbij en die lamlul gaat hem niet onder narcose brengen"…
nou haha dat wordt dus wel geregeld…
ik ben echt wel zenuwachtig, alsof je een spreekbeurt moet houden en dan veel erger.
We zien er allemaal wel tegenop ik iets meer dan papa natuurlijk en Rico…tja volgens mij heeft hij geen idee wat m te wachten staat. Ik heb gisteren het hele nijntje verhaal verdraait zovan: ze kreeg een prikje in zijn arm, maar dat deed haast geen pijn" in: rico krijgt een kapje op zijn mond en dat doet echt geen pijn"
en pakte de airo chamber van zijn ventolin (je weet wel dat kapje met die voorzetkamer ofzoiets) en liet hem dat vasthouden. Ik legde uit dat dat andere kapje ongeveer hetzelfde is.
en hij vond het best wel grappig. hij ging als een bezetene staan hijgen in dat ding haha. dus gelachen hebben we wel…
we kopen dadelijk samen een cadeautjje, hij mag het uitkiezen en ik laat het inpakken zodat hij het na de operatie weer uit kan pakken.
ook kopen we een balon in het ziekenhuis want daar is hij ook gek op.
hij ligt nu ook heerlijk te slapen. en ik zit maar een beetje te hangen op de bank… ik krijg niks gedaan in huis gewoon geen zin in.
ook eten lukt amper omdat ik mijn buik al “vol heb” van de zenuwen.
rico merkt het gelukkig niet, want ik ben goed in toneelspelen en hij speelt vrolijk mee
haha ja precies!
vreselijk echt.
en hoor ik net ook dat mijn moeder een zware zweepslag in dr kuit heeft gekregen. arme ziel, niet eens door sport he, volgens de fysio kan het komen door teveel medicijnen. is echt zo sneu ze liep de trap op wilde het raam open zetten en ineens had ze het gevoel alsof er kei hard tegen dr kuit werd getrapt en het voelde ook echt aan als een messensteek. was ze op de kont de trap af gewipt en toen zei mn vader al: wat ben jij nou aan het doen?!
dus meteen naar de dokter gegaan en bleek het een zweepslag te zijn.
ze zou anders morgen even langsgekomen zijn maar dat gaat m niet worden denk ik.
ach rico moet toch rusten dus dan komt ze later maar… alhoewel de er toch wel een week of 6 a 10 zoet mee zou zijn.
Sterkte, ook voor de kleine Rico natuurlijk! Eef ging jullie een HUG!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Heel veel sterkte morgen.
Denk aan jullie en dikke knuf van luna en mees.
Gr Patries
jullie zijn super!
Rico heb ik expres tot kwart voor 4 laten liggen vanmiddag, en toen om 7 uur er weer ingelegd.
omdat we om 5 uur/kwart over 5 er weer uit moeten morgenochtend dus ik dacht: wat slaapt dat deert niet…laat maar lekker liggen.
ik ga er zo ook zelf in.
heb net gezellig met rijco een wijntje gedaan. alleen het is lauw met dit weer, zelfs in de koelkast wordt niet alles lekker koud
maargoed meiden ik hou jullie op de hoogte. tof dat jullie aan ons denken he!
jullie zijn geweldig echt heel veel kusjes van ons!
Veel sterkte morgen, het komt allemaal helemaal goed en Rico voelt zich zo weer beter dan ooit!
Slaap lekker
liefs