Komt de coördinator van de ambulante hulp op gesprek, ja het is er eindelijk eens door, ik krijg HULP thuis!
Vooralsnog voor 1 uur per week, daarna word bekeken of dat voldoende is, of dat er misschien meer nodig is
Ik ben erg benieuwd, en vind het ook wel erg spannend, maar ben blij dat er eindelijk eens hulp komt.
Nu het rugzakje nog en dan ben ik pas écht heel blij! Deze is tot nu toe afgewezen, omdat ze op gebied van logopedie net een tikkeltje te hoog scoorde om slecht genoeg te zijn, ze adviseren speciaal basisonderwijs (maar dat is hier in de buurt pas mogelijk vanaf 7 jaar), maar connie (de schoolcoördinator) is het er niet mee eens gelukkig en laat het er dan ook niet bij zitten!! Ze was woedend, dat Demi nu daardoor tussen de wal en het schip dreigt te vallen, het is ook niet gek als een kind 2 jaar elke week logopedie krijgt, dat daar wat verbetering is opgetreden. Maar op 25 april moeten we naar school, dan komen er een aantal bij elkaar, waaronder logopediste, Connie, de Juf, schoolbegeleidingsdienst, en een van de hoge raad (ofzoiets)… erg belangrijk, ik hoop dat ze dat rugzakje alsnog krijgt, duimen jullie?
Ik wist dat laatste (over het rugzakje) al een tijdje, kon het alleen nog niet hierneer zetten, doet me zo’n zeer dat ze gewoon niet krijgt wat ze zo verdomde hard nodig heeft
Het doet gewoon pijn om het op te ‘schrijven’ het is zo definitief dan, zo zwart op wit, nou ja jullie begrijpen wel wat ik bedoel hoop ik…
Groetjes Nathalie & Co