Morgen..... (Demi update)

quote:
en kan het dan ook niet accepteren dat Demi zo is,

Ik hoop echt voor jou en Demi dat je het leert accepteren, hoe verd*md moeilijk dat ook is.
Je hebt een prachtmeid, die heus niet minder is dan een ander kind dat wel goed kan leren.

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje “eng” om te reageren omdat ik bang ben dat je het verkeerd opvat en ik bedoel het dus allemaal goed…
Ik begrijp ook heeeeeel goed dat je jaloers bent op andere kids die geen leerproblemen hebben.
Want natuurlijk wil je dat je kind gewoon lekker mee kan komen op school!
En als dat niet zo blijkt te zijn is dat een zware domper.

Gelukkig kan je ondanks je grote teleurstelling toch je verstand op nr. 1 zetten en zoek je alle hulp voor haar die nodig is.
Alleen inderdaad zwaar kl*te dat je dan altijd zo tegen gewerkt wordt
Da’s echt balen!

Jee, ik kan nog een heleboel zeggen maar dat doe ik niet.
Eerst even checken hoe je hierop reageert
Maar ik heb het van dichtbij meegemaakt dat iemand niet accepteert dat zijn kind een beetje “anders” is en meer hulp nodig heeft…en dat “niet accepteren” werkt uiteindelijk alleen maar averechts voor zowel de ouder als het kind.
Ik weet dat ik misschien makkelijk praten heb, maar kijk naar Demi en zie dan dat ze (op de leerproblemen na) zoveel heeft om trots op te zijn!

Sterkte en ik duim dat ze de hulp krijgt die jullie voor haar wensen en die ze nodig heeft!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Bedankt allemaal voor jullie lieve woordjes, steeds als ik eraan denk moet ik huilen, als ik naar der kijk dan schiet ik vol…
Nu ligt ze ziek in bed met Keelpijn, arm mopke…

Ennee Bieb, ik weet wel dat je het niet verkeerd bedoelt hoor, alleen vandeweek in die andere topic over andere kids dat stak me gewoon snap je?

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Ennee Bieb, ik weet wel dat je het niet verkeerd bedoelt hoor, alleen vandeweek in die andere topic over andere kids dat stak me gewoon snap je?

Ja, maar ik neem aan dat je na mijn uitleg wel begreep dat je het verkeerd opgevat had? Of dat ik het verkeerd uitgelegd had (net hoe je het wil noemen )

Nee ik snapte het wel, maar was ook meer op de 1e post bedoeld
Snapte jij het ook?? haha warrig verhaal nu he? haha!

Groetjes Nathalie & Co

Ehhh nee, dat snapte ik niet helemaal Nu snap ik het wel.
Ha fijn, snappen we het allebei

Ik snap, wij snappen we hebben gesnapt gesnopen haha!

Groetjes Nathalie & Co