Morgan's APK

Lijkt me ook wel moeiijk inderdaad, als je kindje (veel) langer is en dus ouder wordt geschat dan het is. Terwijl ze al best veel kunnen, maar nog niet wat een 5-jarige kan natuurlijk. 2.05 meter is erg lang, maar nog te doen. Mijn zwager is ook zoiets, die is wel slank en dan oogt hij wel behoorlijk ‘eindeloos’. Zijn kinderen zijn ook lang. Ik ben benieuwd wat de ka zegt Biebske, lekker veel vragen stellen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Michele: slaat de zalf aan?

@Michelle: maar jij had dan neem ik aan wel een klasse 1 hormoonzalf?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nope Inge want die hielp niet. Maar wat aangeraden wordt is eerst de zalf voor de droge huid te smeren en daar overheen de hormoonzalf.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@ Rainbow zoals je kunt zien is mijn zwager niet echt slank. Overigens is hij ook niks te zwaar (125 kilo) alleen zijn buik krijgt hij niet strak, maar ja hij doet er ook niks voor want daar is ie te lui voor dat zegt ie zelf ook. Maar hij is dan ook gewoon in elk opzicht groot.

@ Inge Ja hij slaat aan gelukkig. De vette zalf helpt ook gelukkig. Alleen heeft ze van de week met een te warme pyjama aan der hals kapot gekrapt dus we moeten echt overal op letten en vooral op hoe lang zijn der nagels.

Groetjes,

Michèle

wat fijn michele!
eczeem is echt een zwaar irritante jeuk.
ik heb het nog steeds bij mijn voeten en soms ehb ik van die rare vlekjes op mijn been die dan zo jeuken…wegtrekken…en er blijft een witte vlek achter alsof dat plekje mijn pigment had weggenomen echt bizar.
ook op mijn armen heb ik dat regelmatig dus ik ben net een paddestoel
Als kind had ik zoveel eczeem, had klasse 4 hormoonzalf en daar hadden ze verband overheen gewikkeld, lag ook in het ziekenhuis 2 dagen om te kijken of het aansloeg. was echt net een mummie.
behalve op mijn gezicht daar zat dan geen hormoonzalf op en bij de schaamstreek zeg maar…
Het begon mij mij als klein baby’tje, en mijn moeder zei dat toen ik 5 mnd was (toen was het begin november) het ZO erg was dat ze mij geeneens kleding aan mocht geven.
het was vriesweer buiten en ze vond dat zo zielig om mij zo in bed te leggen, dat ze gewoon toch een lakentje over me heen legde.
uiteindelijk kwam ik dan in het ziekenhuis terecht met die zalf en verband.
zo heb ik jarenlang lopen schommelen en nog ben ik er niet helemaal vanaf.

Mijn tante heeft ook inderdaad als kind 2 weken in het ziekenhuis gelegen maar zo erg is het gelukkig niet bij morgan.

Groetjes,

Michèle

Nee gelukkig niet zeg! Ik vind het echt fijn om te horen dat die zalf zo goed werkt, juist omdat ik weet hoe erg het is als het NIET werkt en het uitloopt

@Michele, ik vind dat een grote kerel overal groot moet zijn. Stel dat jouw zwager 70 zou wegen, zo’n eng dunne pier zou zijn. Bah, dat past toch helemaal niet? Enne…te lui voor buikspieroefeningen…komt mij bekend voor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Das mijn oom Rainbow, die is 1.98 en graatmager. Soort sjakie en de bonestaan alleen is bij de bonestaak.

@ Inge inderdaad.

Groetjes,

Michèle