Morgan's APK

Nou beter laat dan nooit maar ook Morgan is eindelijk naar het cb geweest. Ze is 12.680 gram (wat ik al dacht bijna 13 kilo) en 86.5 cm lang. Lengte en gewicht zijn in verhouding goed, maar ze zit wel boven in de curve, maar weer te horen gekregen dat ze wel niet lang zal worden want dat ben ik ook niet. Ach we zien het wel.

Verder was alles helemaal goed. Ze moest blokjes bouwen dus dat werd voor gedaan en daarna gooide de verpleegster de blokjes om van zo nou jij. Oh dacht morgan das leuk, dus die zette steeds twee blokjes op elkaar en gooide ze daarna weer om. Ze werd geprezen om der humor.

Voor het krabbelen moeten we toch even naar de ha. Mede omdat ze een heel droge huid heeft net als ik en ze heeft een eczeemplek op der rug. Maar dat mag pappa even doen.

Groetjes,

Michèle

Top dat alles goed is Altijd fijn om te horen. Ze is dus gewoonweg 2 kilo zwaarder als Dylano. Ach misschien is die in de tussentijd ook wle weer aangekomen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Weer een kindje goed gekeurd, fijn!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat ze weer goedgekeurd is:D

Seth moet over een week of 3 voor zijn 18-maandendate bij het CB.

Liefs, Anne

Fijn dat alles goed was! Kan ze er weer tegen aan

Liefs

Inderdaad. November weer. Ik vroeg of we dan ook echt een oproep kregen of dat we weer 3 maanden later mochten komen. We hebben nu een urgentie omdat ik 1 niet netjes behandeld was aan de telefoon toen ik belde toendertijd en 2 het niet nodig is dat ze weer 3 maanden over tijd is zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat ze weer helemaal goedgekeurd is

Groetjes,
Sandra

Zo, zo, flinke lady hoor! Ze heeft Eva echt goed ingehaald! 2 kilo zwaarder en maar liefst 8 cm langer! Komt vast door die lange benen! Eva mag wel een keer de lengte in schieten, dat blijft een uk met een dik buikje! Hahaha! Heeft Morgan ook zo’n bolle meisjesbuik?

Goed, heel goed! En grappig dat ze een pluim kreeg voor haar humor! Fijn dat ze weer goedgekeurd is! Ga zo door Morgan!

Wij moeten door de verhuizing naar een ander CB. Ben benieuwd. We moesten ook wachten op een oproep, maar ik zal zelf wel even bellen. Meestal loopt het daar allemaal niet zo gladjes! Ben jij een vb van!

Groetjes Rainbow, trotse mama

haha ik moest echt lachen, ik zag het ook helemaal voor me dat Morgan 2 blokjes erop zet en dan omgooit
Ja ik dacht wel dat het een vorm van eczeem was, gerum! echt sneu, weet zelf hoe lastig het is. ofja lastig gewoon zwaar ****.
hopelijk hebben ze een zalfje wat meteen helpt en dat je niet nog es aan moet klooien met de 1 na de andere zalf.
hee maar ze is netjes gegroeid! super!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Erik wordt over ruim 2 weekjes alweer 2, maar nog geen oproep ontvangen voor de afspraak rond die tijd. Zal misschien ook maar eens zelf bellen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat de APK goed was !
Minke is net zo groot & zwaar als Morgan, we hebben flinke dametjes hihi!
Mriek ik heb ook nog geen oproep voor Minke, die natuurlijk maaer 1 dagje scheelt met Erik, dus zal ook maar es bellen…!

@ Rainbow. Nee morgan heeft geen buikje, althans niet echt. Ze is eigenlijk heel slank en heel gespierd. Maar wat wil je ze zit nog amper in der buggy.

@ Linette Maar minke was met der geboorte toch niet zo klein als morgan?? 44 cm???

Oh ja en pappa gaat vanmiddag om 15.20 naar de ha met haar, dus dan weten we ook meer.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 21 May 2010 12:13:29

@linette, ze schelen idd maar 1 dagje. Bijzonder idee, dat we misschien wel gelijktijdig weeën aan het wegpuffen waren.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier wordn de afspraken gelijk gemaakt, Dylano moet in oktober weer. Hmz den kzet er netjes de datum bij voor jullie kan ik het groeiboekje niet vinden. Dat wordt kast uitmesten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Michele, nee ik bedoel dat ze op dit moment gelijk zijn, Minke was veel groter met de geboorte inderdaad! ( 53 cm en 3580 gram)

ik zal aan morgan denken michele, en van rico een kusje voor morgan

@Michele, Eva heeft dat wel. Ik weet dat de kindjes van drie van mijn collega’s ook zo’n bol toetertje hebben, dus vandaar dat ik vroeg of Morgan dat ook had. Morgan lijkt al meer een kindje/peutertje volgens mij, terwijl Eva nog van die zachte armpjes en beentjes heeft. Meer een lopende baby! Ik zag laatst wel foto’s van vorig jaar zomer, toen was ze nog echt een mollige baby van 9 maanden. Eva wordt ook steeds slanker, maar ze voelt wel nog babyzacht zeg maar! Spieren? Wat zijn dat? Die heb ik bij haar nooit gezien! Hahaha. Wel haar ribbenkasje trouwens!

@Rainbow: ik las er laatst toevallig wat over
over dat bolle buikjes gedoe
het is vaak als ze staan dat ze hun buik naar voren steken, waardoor het ook echt lijkt alsof het dik is, wat dan niet zo is.
stond volgens mij bij " pamper mail"
het schijnt dat ze rond hun 2.5 a 3 jaar rechter gaan staan waardoor het niet opvalt.
want als rico op zn rug ligt heeft ie echt ribbetjes en amper vet. ook gespierd is ie omdat ie zoveel wil lopen elke keer.
maar als hij dan gaat staan heeft ie een buik alsof ie 7 maanden zwanger is

@Inge: Precies, weer goed omschreven! Als Eva ligt, zie je een heel plat gespierd buikje, maar als ze gaat staan, gaat het naar voren en dan plof…heeft ze echt een pensje! Ach, vind het wel lief. Soms loopt ze zo rond met dat buikje en haar handjes achterop haar rug, alsof ZIJ zwanger is. Grappig toch! Ze loopt ook veel en ik zie wel dat haar beentjes minder mollig zijn, dat babyvet slurpt wel weg volgens mij! Maar ze ziet er wel nog dreumes-achtig uit hoor. Ze is nog niet heel slank of gespierd ofzo (wel als ze ligt dus). Heeft Rico ook nog van die zachte baby-armpjes? Ik blijf Eva zelf nog steeds klein vinden, ze is echt een paar turven hoog. Als ze dan zo door de AH achter haar karretje rent, trekt dat wel veel aandacht. Mensen moeten wel lachen om die kleintjes he!

hahaha wat ben ik er ook goed in
volgens mij denk jij ook niet in woorden maar in beelden, haha dat geeft een band

ja rico heeft ook nog van die zachte armpjes.
ook kleine handjes.
en die polsjes daar zit ook nog wat babyvet, zn polsen zijn zeg maar iets dikker dan zn hand, waardoor het net lijkt alsof zn hand " in" zin pols zit en zn pols over zn hand ligt ofzoiets hahahaha