Morgan's APK

@ Linette, kun je nagaan morgan is nu bijna het dubbele van haar geboorte lengte zeg maar, en der gewicht was 3036 gram… en nu 13 kilo bijna dus echt alles verdubbeld.

@ Rainbow nee morgan is inderdaad echt een peuter. Mensen denken inderdaad ook al vaak dat ze al 2 is.

@ Inge, pappa is haar nu halen en ze gaan zo naar de ha.

Groetjes,

Michèle

oke michele… succes! ofja eigenlijk voor papa omdat die meegaat… maar goed jij moet zitten wachten dus voor jou ook succes

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Michele; inderdaad Morgan is al twee keer zo lang geef je haar stiekem pokon !?
Mriek: ja lees nu pas jouw bericht, idd wij hadden vast tegelijkertijd weeen! bijzonder he!

@ Linette, je zou het wel denken he, maar nee hoor, ze eet wel goed moet ik zeggen, maar verder dan een schop onder der bips niks extra’s

Groetjes,

Michèle

@ Inge Morgan heeft een hormonen creme gehad voor de plek op der rug en voor de rest een vaselinecreme. Zelfde als de vorige keer en dat hielp goed.

Groetjes,

Michèle

Hahaha, ik ken die polsjes en handjes zoals Rico die heeft. Eva heeft dat zelf niet. Die heeft hele dunne polsjes en kleine handjes! Dat dan weer wel. Ik kan haar bovenarm ook met mijn handen omwikkelen. Maar dat buikje, hihi, dat zal wel even duren voordat dat minder bol/hol is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Michele: dat is dan denk ik miconazol/hydrocortison niet?
fijn dat het de vorige keer in ieder geval hielp dan weet je dat tenminste. en zeker geen hormoonzalf in het gezicht, nee, dat doen ze vrijwel nooit.

@Rainbow: hahaha ja dat is wel heel lief bij rico, dat baby vet wil maar niet weg gaan. (hij heeft ook nauwelijks gekropen misschien daarom? hij liep vrij snel toen hij kroop. maarja… tijgeren heeft ie wel lang gedaan dus dan zou het ook weg gegaan zijn… nouja onzin dus daar had het dus niks mee te maken…blablabla chaootje inge…
Idd die buik gaat vanzelf, maar het is echt een bepaalde houding die ze vaak ook aannemen.
Rico ziet er dan zo " haantje de voorste uit" net huub uit de gouden kooi als die ruzie zocht haha

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100513/lRiv.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“89” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/mGJ4p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 21 May 2010 18:54:50

Hier de hormoonzalf gewoon in het zicht hoor Inge

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

wel?!
ik mocht dat ABSOLUUT niet doen werd me tot 3x nadrukkelijk verteld. maar Rico had een klasse 2 hormoonzalf, en bij een klasse 1 zalf mag het volgens mij alleen uit noodzaak…
het gezicht en de geslachtsdelen zijn extra gevoelig voor hormoonzalven en daar is de kans op bijwerkingen groter. daarom een lagere klasse in het gezicht en op geslachtsdelen moet je helemaal vermijden
ben allang blij dat rico geen klasse 3 of 4 hoefde, ik had dat als kind dus wel omdat ik van kop tot teen helemaal onder stond en was heel heftig toen. behalve in mijn gezicht was ik er snel vanaf, omdat het dus niet op mijn gezicht mocht

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100513/lRiv.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“89” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/mGJ4p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 21 May 2010 22:43:21

Het is inderdaad hydocortison, maar ze heeft een plekje op der rug alleen. De rest moeten we met een vette zalf doen.

Groetjes,

Michèle

je bedoeld dat het op dr rug alleen eczeem is en de rest gewoon schraal ofzo?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

yep Inge mar Dylano had heel erge eczeenm in zijn gezicht.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Dat enen plekje hydrocortison en de rest is gewoon droog waarschijnlijk want daar is niks te zien maar heeft ze alleen gekrabt. Maar vanmorgnn had ze haar hals opgekrabt en ze had een best warme pyjama aan dus ik denk dat warmt ook zeker meespeelt.

Groetjes,

Michèle

Super dat ze weer goed gekeurd is.

Wel grappig,Mika was met 12 maanden al 87,5 cm lang maar woog daar 15 kilo bij,die had toen al een bol peuterbuikje.

Nu is hij 2,8 jaar en heeft nog steeds een flinke peuterbuik hihi.
Bij hem zou dat denk ik rond zijn 4de pas verdwijnen,mits hij natuurlijk wat afvalt nog.

Ik vind wel dat ze tussen de 1,5 jaar en de 2,5 jaar wel veel in lengte groeien.
die van mij was al 15 cm gegroeit in 1 jaar tijd.

Je zal zien dat dan de peuterbuikje als een kindje de lengte inschiet vaak wel wat minder word,bij mijn zoon is dat door zijn stofwisselingziekte natuurlijk anders.

Fijn dat ze weer voor een tijdje is goedgekeurd.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Hmmm, Eva lijkt qua lengte echt stil te staan. Ze was een paar weken terug slechts 78 cm (of zelfs 77,5 haha) en nu nog steeds geen 80 (gisteren gemeten). Ze woog 10,5 kilo. Dat heb ik niet meer nagewogen. Ze mag alleen nu ook wel wat omhoog gaan groeien, want als je haar ziet is ze echt een klein smurfje met een dik buikje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Biebsk, ja dat had ik begrepen dat jou zoontje even iets harder groeit dan gemiddeld he. Kunnen ze daar al iets meer mee??

@ Rainbow komt vanzelf wel goed, hier heb ik al moeten horen hoezo kan ze niet, das toch normaal met 2 jaar. Ik weet niet meer waar het om ging maar het was iets op straat en ik hoor het wel vaker dat ze denken dat ze al 2 is. Das nu niet erg maar als ze ouder wordt kan ze verwijten krijgen dat ze niet naar der leeftijd doet terwijl ze dat niet is. Mijn buurmeisje had dat ook, kreeg vaak te horen ze is al zes laat haar zich daar naar gedragen terwijl ze nog een kleuter van 4 was. Dus wees blij dat eef wat kleiner is nog.

Groetjes,

Michèle

Hoi Michelle,

nee helaas kunnen ze nog niets met zijn groei doen.

Hij heeft nu al bijna 1 maand medicatie,26 mei krijg ik te horen of zijn medicatie aanslaat.
Dan moeten we weer bij zijn kinderarts zijn.

Maarja ondertussen groeit hij nog steeds als een ketter en blijft hij op die manier veel pijn in zijn beentjes en voeten houden door de flinke groeipijnen,dus ik ga de 26ste toch echt vragen wat ze er aan kunnen gaan doen.

Hij draagt nu inmiddels kledingmaat 116/122 terwijl dat voor een 6 a 7 jarige is.
maar kleiner past hij helaas gewoon niet meer.
Is dus ook nog duur in kledingshoppen,(ben benieuwd of dat ook vergoed kan worden )

En idd het is wat je zegt,kindjes die erg groot zijn voor hun leeftijd worden erg overschat,dat zie ik heel veel bij mijn zoon,vaak omdat ze denken dat hij al bijna 5 is.
Als ik zeg hij is 2,5 dus nee hij kan geen touwtje springen dan kijken ze nog eens naar hem en zeggen ja je kan het eigenlijk wel aan zijn gezichtje zien.
Erg lastig idd omdat ze gewoon heel wat meer verwachten van een kindje(nu heb ik ook nog eens de mazzel dat hij supergoed kan praten :s

Ik hoop echt dat ze in het zh een oplossing weten,want vind het voor hem zelf ook wel zielig.

Misschien een domme vbraag hoor, maar is het reuzegroei waar hij aan leid?? Want dat kunnen ze toch tegenwoordig tegengaan??? Of is dat niet bij allemaal. En ik ken een jongen die ze toen hebben geremd met hormonen, maar das ook niet echt de oplossing natuurlijk.

Wel lastig inderdaad met die kleren, maar ik zou inderdaad eens bij de belastingdienst informeren of er iets of alles van vergoed wordt. Mensen met een ernstige voedelsallergie dan wel voedingsstornis krijgen ook veel vergoed en dit is iets wat je niet in de hand hebt. Hebben ze eigenlijk een idee wanneer hij zal stoppen met groeien of zaol dat ook niet gebeuren??

Groetjes,

Michèle

Hoi Michelle,

Hij heeft een stofwisselingziekte wat idd gepaard gaat met reuzengroei.
Ze willen hem nu nog niet gaan remmen,ze houden hem dan ook goed in de gaten in het zh.
Maar ja hij zou eigenlijk pas medicatie krijgen met 8 jaar en die heeft hij nu ook gekregen.

Ik ga lekker veel vragen stellen aan de ka,want ik wil toch ook een hoop meer weten,weet wel dat de cb hem tegen de 2m05 schat met zijn groei tot 16 jaar.
Maar in het zh ga ik het woensdag vragen hoe lang ze denken dat hij gaat worden en of ze hem dan op tijd kunnen remmen.

Ik zal idd ff informeren,en ik hoop dat ik ook wat vergoed krijgt.
Scheelt weer een stukje.

groetjes Bianca

Als ie stopt met 2.05 dan is hij ongeveer zoals mijn jongste zwager dan. Dat is te doen.
Dan krijg je dit zeg maar:

Maar inderdaad vragen vragen vragen das het enige dat je nu kunt doen.

Groetjes,

Michèle