Hoi Michelle,
nee helaas kunnen ze nog niets met zijn groei doen.
Hij heeft nu al bijna 1 maand medicatie,26 mei krijg ik te horen of zijn medicatie aanslaat.
Dan moeten we weer bij zijn kinderarts zijn.
Maarja ondertussen groeit hij nog steeds als een ketter en blijft hij op die manier veel pijn in zijn beentjes en voeten houden door de flinke groeipijnen,dus ik ga de 26ste toch echt vragen wat ze er aan kunnen gaan doen.
Hij draagt nu inmiddels kledingmaat 116/122 terwijl dat voor een 6 a 7 jarige is.
maar kleiner past hij helaas gewoon niet meer.
Is dus ook nog duur in kledingshoppen,(ben benieuwd of dat ook vergoed kan worden
)
En idd het is wat je zegt,kindjes die erg groot zijn voor hun leeftijd worden erg overschat,dat zie ik heel veel bij mijn zoon,vaak omdat ze denken dat hij al bijna 5 is.
Als ik zeg hij is 2,5 dus nee hij kan geen touwtje springen dan kijken ze nog eens naar hem en zeggen ja je kan het eigenlijk wel aan zijn gezichtje zien.
Erg lastig idd omdat ze gewoon heel wat meer verwachten van een kindje(nu heb ik ook nog eens de mazzel dat hij supergoed kan praten :s
Ik hoop echt dat ze in het zh een oplossing weten,want vind het voor hem zelf ook wel zielig.
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007