Dat is echt supergaaf Michele, die shoot! is jou vriendin fotograaf?
Rijco’s nicht die doet hobbie fotografie, ook heel leuk!
Morgan's APK 2 jaar
Handig toch?
Ik vind het in ieder geval wel zo prettig dat rijco’s nicht het kan, ze zei zelf ook van: mocht je ook naar een fotograaf willen, doe het niet je betaald je scheel en ik doe het gratis.
wel fijn!
Ja dat is waar, zij is nu ook voor de bruiloft aan het lobbieen, Dat hoeft niet gratis maar ik wil ook geen 1500 euro betalen.
Groetjes,
Michèle
Ik zou ook ff melden als we anar het CB waren geweest.
Nou, wij zijn vanmiddag geweest en alles wat ie moets doen deed ie goed en hij was een goede papegaai zei ze omdat ie alles napraat.
Aaron woog met pamper (met plas erin) hemd en onderbroek 12.6 kilo en hij is 91 cm.
Ik dacht: hij moet naakt maar niet dus en die pamper had al plas erin dus geheel goed gewogen hebben ze niet.
Hij zit onder het gemiddelde maar samen genomen zit ie goed op lijn zei ze.
Gr, Danielle
Oja, Tuut in wandelwagen en auto mag niet mee alleen in bed vond ze het niet erg!
Oh mooi dat alles weer goed is he. Maar dat gezeur over die tul. Wij moeten al afbouwen zodat ze 's nachts ook geen tul meer heeft. Zo’n BS.
Groetjes,
Michèle
Hier hebben ze ook nooit een schatting gemaakt hoe lang Tim gaat worden. Maar zoals ook al door anderen gezegd is maakt me dat niet uit. We zien het allemaal wel.
Fijn Danielle dat alles goed was met Aaron.
Groetjes,
Sandra
Bij Aaron is ooit wel een schatting gemaakt hoelang hij zou worden, volgens mij was hij toen een maand of 9-10 ofzo.
Ze hebben hem toen gemeten en de lengtes van ons erbij genomen en daar kwam toen een gemiddelde uit ofzoiets was het.
bij ons zou Aaron rond de 1.80 worden geloof ik.
Ja die tuut die moet eraf zeiden ze en Aaron heeft het ook gehoord want ik heb die mevrouw het expres nog eens laten zeggen zodat het goed tot hem doordrong.
Hij heeft thuis 2 tuten gepakt en aan mij gegeven…zovan…gooi ze maar weg mama!
Gr, danielle
Ha ha ha netjes van hem, Morgan hoorde geen tul 's nachts met slapen en begon zowat te huilen. Voor mij hoeft dat ook niet. Ze heeft hem in als ze in slaap valt en soms zoekt ze hem 's nachts weer op of al ze 's morgens wakker wordt en ze weet tul in bed en daar laat ze hem ook. Ze in nog met der laatste kiezen bezig ook dus ze mag hem van mij lekker houden nog.
Groetjes,
Michèle