Morgan's APK 2 jaar

Morgan is vanmiddag ook weer op het CB geweest. Bij onze eigen arts zeg maar. Ze is 91 cm en 13.9 kilo. Inge ze zit boven het gemiddelde. En zeker voor een meisje. Maar wel goed in verhouding. Verder bouwt ze mooie torens heeft ze plaatjes benoemt, dit hoeft pas met 3 jaar maar haar arts was benieuwd hoe ver ze kwam. Ze kende ze allemaal. Ook is haar spraak erg goed en doet ze alles ver boven verwachting. Ze loopt wat voor. Maar dat wisten we al. Maar we hoeven dus pas terug als ze 3 jaar is.

Groetjes,

Michèle

Top!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Dat is echt goed van Morgan zeg!
Heerlijk als het zo goed gaat, geniet er van!

Goed bezig Morgan!!
Wat voor plaatjes zijn het die benoemd moeten worden?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Anne, ze staan in het groeiboekje die ze moest benoemen. Eigenlijk is dat dus met 3 maar zij kan het nu al.

Groetjes,

Michèle

Goed hoor!
Wij moeten de 25 ste (geloof ik) op woensdag.
Ben benieuwd, zal het hier ook wel melden.
maar wij hebben een kleintje hoor!

Gr, Danielle

Toppertje die Morgan!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat goed van je grote meissie!!

Lilypie Pregnancy tickers

Jeeee dat zegt weer genoeg he, Rico en Morgan lijken echt op elkaar. de 3ling
net als Rico 91 cm (maar rico is jonger) en rico woog dan 13 kg en 550 gram maar jee wat zit het dicht bij elkaar
Wat goed dat het allemaal zo goed is gegaan!
enne boven het gemiddelde… dan weet ik niet wat zij gemiddeld zien maar Morgan is echt niet “dikker” ofzo. Ik vind Morgan net als rico eerder precies het gemiddelde dan erboven maargoed. Hoeveel blokjes had ze gebouwd?? Rico kwam rechts tot 11 maar toen stootte hij ze perongeluk om, en links had hij er 8 en toen gooide hij m expres om
Wat voor plaatjes moest ze benoemen? ik kan ze niet in het groeiboek vinden, welke bladzijde? Leuk!

Gewijzigd door - MamavanRico op 17 Nov 2010 22:12:46

Wij hoeven pas in maart weer, dan is Eva 2,5 jaar. Ik heb geen idee wat ze nu weegt en hoe lang ze is, maar ze zal achter liggen op haar drieling-broer en zus qua lengte en gewicht. Ze is echt geen 91 cm (ze was in augustus pas 83 cm) en ik schat nu rond de 11,5 a 12 kilo (zal haar morgen eens wegen). Ik vind 14 kilo best veel, Morgan is al een hele tante Michele!

Die plaatjes hebben wij ook al eens bekeken. Eva kende alleen de sleutel niet, maar ik dacht zelf ook dat dat een kerk was! Onduidelijk plaatje. En de vlag was geen vlag, maar ‘hoera’. Inge, de plaatjes staan op bladzijde 80, tenminste in het boekje dat ik heb? Moet je eens kijken, kun je ook meteen de groeicurves nog eens zien. Ik zat die net te bekijken en dan zitten Morgan en Rico volgens mij middenin de curve, Eva begint een beetje onderaan te bungelen…Ze zakt meer onder het lijntje, maar ook bij haar zijn lengte en gewicht netjes in verhouding en dan is het goed he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Wat goed dat Morgan er zo goed doorkwam!! Ik weet niet wanneer wij moeten, heb nog geen oproep gehad, zal vast en zeker wel in het nieuwe jaar zijn!
Bo bouwt geen torens, vind het niet leuk, en als hij al blokken stapelt, dan zijn het er hooguit drie op elkaar ofzo, en dan ook nog eens de onmogelijkste (bv een langwerpige op een driehoek op een vierkant) het lukt hem wel, maar goed. denk niet dat hij zal slagen voor dat onderdeel, vorige keer ook al niet!!
Bo kan eigenlijk al veel dingen benoemen, maar moet soms zo om zijn uitspraak lachen. Hij kan heel goed de S-klank, behalve als het woord met een S begint, dan vervangt hij dat door een K (eerder vervangde hij dat door een T) dus een sleutel, noemt hij dus een “keutel” heel fijn die kleintjes hahahahahaha

liefs woezel

Goed gedaan Morgan!!!

fijn

@ inge ze had geloof ik alle blokjes gebruikt dus ik weet niet hoeveel dat er zijn. Maar ze mocht plaatjes noemen toen ze vroeg pappa ben ik klaar?? Dat vond ze zo vlot voor een 2 jarige dat ze even snel de plaatjes bekeek. Alleen de fluitketel snapte ze niet, maar ja wij hebben dan ook geen fluitketel thuis

@ Rainbow morgan is breed he, brede schouders en stevige bovenbenen dus dan zit je al snel aan de 14 kilo. Enne Inge Rico is jonger maar wel een en jongetje he en Morgan een meisje

@ Woezel hem afkeuren zullen ze denk ik niet doen hoor

Groetjes,

Michèle

@Michele: haha, een fluitketel is ook iets ouderwets (in mijn ogen) ze mogen die boekjes wel is aanpassen, ik bedoel, een kooktoestel, olifanten, hondjes en een bal, dat is pas interesant
Idd die woordzinnen, ze zei tegen mij: kan hij al 2 woordzinnen maken?
Ja dat kan hij zeker, hij doet het niet altijd hoor maar floept het er soms uit.
“ik wil er uit” “ik ben klaar” en “hou je mond” haha dat vond hij vooral leuk om te zeggen. en laatst tegen dat kindje bij de dokter: daar mag jij niet aankomen… en toen ik zei dat dat wel mocht zei hij: dag mag hij niet…pak…kuh"
af en toe heeft hij die kuren maar echt heel vlot is het natuurlijk niet, dat hij hele verhalen verteld. maar dat hoeft ook nog helemaal niet dus qua dat betreft had ook Rico net als Morgan zoals zij het noemde: een boek vol mogen schrijven

Goed zeg! Toch leuk om te zien dat het ook volgens het CB allemaal goed doet! Nora moet in januari weer. Ik weet niet precies wat ze weegt en hoe groot ze is. Ze heeft nu wel echt broeken 92 nodig en shirts varieren van 86 tot 98, dus ik vermoed dat ook wel rond de 90 cm zit. Weegschaal hebben we niet, dus dat blijft gokken, maar ze is goed in verhouding, dus zal wel rond de 13 kilo liggen dan.

Wat betreft dat praten: Ik vraag me af hoe serieus ze dat nemen. Nora kletst de oren van je kop, heeft geen moeite met politieauto en zinnen zoals “Pepijn mag niet met mijn auto spelen” ( Das wel belangrijk om te zeggen natuurlijk) maar als ze bij nieuwe mensen is, zegt ze helemaal niks! Ik ben heel benieuwd dus hoe ze dat gaan checken. We zullen het wel zien in januari.

Tja, kom ik met Noor net in de periode dat je nog maar eens in het jaar hoeft, komt de volgende met weer eens in de paar weken een bezoek! hahaha!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Morgan praat ook niet bijster veel bij een vreemde hoor dus geen zorgen alleen ze vond dat ze klaar was dus dat kwam er wel vloeiend uit. Overigens he hou even je mond is ook haar favo zin nu. Vraag me af van wie ze die heeft…

Groetjes,

Michèle

Wat super dat je meisje weer goed is gekeurd.
Nu hoeft ze pas weer terug te komen als ze 3 is.

Ik vind het wel grappig,ze scheelt precies 10 cm en 10 kilo met Mika op de leeftijd van 2.

Met 3 jaar krijgen ze ook hun ogentest,maar dat is piece of cake voor Morgan

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

ha ha ha nou is het dat ik weet dat jij een flink mannetje hebt maa als het snel leest heb ik ook een mega vrouwtje

Groetjes,

Michèle

Super hoor Michele, je kan weer trots zijn op je meissie!!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers