Morgan's APK 2 jaar

Waaaaat? Zinnen als ‘pepijn mag niet aan mijn auto komen’ krijgt Eef er echt niet uit hoor! Dat is wel heeeeeel goed. Terwijl een vrouw van het CB die heel veel bij mensen thuis komt, Eva voor de tweede keer complimenteerde met het feit dat ze ‘voor haar leeftijd al zo goed kon praten’. Ik zei nog: ‘Oh, er zijn kindjes die het beter doen!’ en toen deed ze zo met haar mond van: ‘Mwa nee hoor’, dus ze vond Eva echt goed en zij kan het weten! Maar Eef houdt het nu bij 3 woordjes en dat vind ik al hartstikke goed!

@Michele, een fluitketel heb ik al 800 jaar niet meer! En Morgan heeft inderdaad brede (turn)schouders die Eef niet heeft. Die heeft wel ‘roombilletjes’, zoals mijn zus en ik lekkere stevige meisjes babybilletjes noemen (dus echt een rond kontje). Die heeft Morgan ook, dat zag ik op je vakantiefoto’s. Hartstikke mooi!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Zo dat is een slimme dame hoor die morgan. Toch altijd fijn als ze het zo goed doen op het cb.

groetjes Ramona

@Michele: oh ik ben daar heel eerlijk in, Dat hou je mond heeft Rico van mij, haha…dat kwam omdat ik dat tegen shadow zei, die bleef maar aan de gang en toen zei ik: shadow hou je mond alsjebliefd.
beter dan hou je bek toch?!

@ Rainbow, nou echt een kont heeft Morgan niet hoor, die had mamma tot der 25ste ook niet En ja ze praat heel erg goed.

@ Inge morgan heeft het ook van mij hoor, ik zeg het altijd tegen haar

Groetjes,

Michèle

hahahahaha ja dat kan ook nog.
ik zeg tegen rico als hij zeurt niet hou je mond maar: hou nou is stil

Ik heb Eva even gewogen, meten lukte niet want mevrouw wilde niet recht blijven staan. Ze was 12,1 kilo met dik vest en spijkerbroek aan, dus zeg 11,9 kilo en ik denk dat ze weinig is gegroeid ten opzichte van vorige keer. Ze hing half scheef tegen de muur, maar ik zag al dat ze niet over de 90 komt. Ach, hoeft ook niet, mama is ook maar 1.64 meter! Ik ben benieuwd hoe lang ze echt is!

@ Rainbow ha ha ha deze mamma is 1.60 dus als morgan zo doorgaat is ze met 10 jaar langer dan ik ben

Groetjes,

Michèle

Hebben ze bij jullie CB geen berekening gemaakt van de te verwachten lengte? Iets van jouw lengte met die van Mer en dan -zoveel cm. Of zoiets…Eef zou dan iets van 1.72 meter worden, maar aangezien ze nu vrij klein is, verwacht ik niet dat ze langer wordt dan haar dwergmama!

Nope we horen alleen maar dat ze niet groot wordt verder niks. Ik ben trouwens ooit op 1.75 geschat

Groetjes,

Michèle

Maar als ze model wordt, moet ze echt boven de 1.72 meter zijn he? (Even terugkomend op je kdv-foto-topic).

HEbben ze dat niet bij Morgan gedaan?Ik dacht dat dat standaard gebeurde!! Heetf Eef trouwens mooie lengte straks!! Bo zou volgens de voorspellingen van het CB 2 meter 5 worden, dus wij mogen de deurposten verhogen!! hahahahahaha

liefs woezel

@ woezel nee er is alleen steeds geroepen dat ze nooit groter dan mij kan worden omdat ik klein ben en mervin ook. Maar als ik vraag hoe het dan kan dat mijn zwagers 1.98 en 2.05 zijn met kleine ouders dan zeggen ze niks. Enne indicaties zeggen niks, morgan zou 9 pond zijn bij der geboorte en ik zou 1.75 worden, morgan was 3036 gram en ik moet die 15 cm er steeds bijkopen

@ Rainbow maar dan moet ze het wel zelf willen enne der school afmaken

Groetjes,

Michèle

Tegen ons is ook nooit een voorspelling gemaakt van hoe lang Erik zou gaan worden. Wat een lariekoek eigenlijk, alsof het uitmaakt. Zelfs 2 meter vind ik prima, dat is mijn vader ook en voor een man vind ik dat hartstikke prima. Ik snap niet zo goed waarom dat nu al voorspeld zou moeten worden?

Groetjes,
M

Bij mijn oudste werd er gezegd dat hij de 2m08 wel zou halen,
maar groei kan door ziek zijn of wat dan ook veranderen.

Mika word op 2m06,5 geschat,maar die ligt dan ook 16 cm boven het gemiddelde.
Maar ik weet nooit wat de medicatie straks met hem gaat doen natuurlijk,
hij blijft ook voor zijn groei bij de ka lopen.
Kunnen ze het goed in de gaten houden.

Ik zie later wel hoe groot mijn mannetjes worden,weet wel dat ze nu nog erg lang zijn.

En dat ze zeker langer worden dan mij :smiley:
ik ben maar 1m63 hihi.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

in principe is het idd maar een voorspelling, en het maakt geen zak uit hoe lang je kindje wordt. Maar het is wel grappig dat ze zoiets voorspellen, ben dan wel benieuwd of dit gaat kloppen of niet. Maar dat ik het nou echt belangrijk vind, nee dat niet, vind het alleen grappig die voorspelling!

liefs woezel

Tja het zou mij ook niets uitmaken hoor, al moet ik zeggen 1.90 voor een meisje is niet leuk hoor, maar 1.70/75 max is een mooie lengte en zou ze toch ineens stoppen en net als mamma klein blijven krijgt ze een keukentrapje als ze het huis uit gaat

Groetjes,

Michèle

Nee, het maakt mij ook niet uit. Ik ben wel niet groot, maar ik voel mezelf geen minimensje en zit er verder niet mee. En al zou ik er mee zitten, dan moet ik naar China om mijn benen te laten verlengen (lees: uit te laten trekken)! Eef mag van mij best een vrouwtje theelepel blijven, té groot hoeft van mij ook niet.

@Michele, de vraag is hoe leuk het is om model te zijn. Ik kijk weleens naar Hollands Next Top Model en daar worden meiden die 1.80 cm zijn en maat 36 hebben als ‘te dik’ beschouwd. Waar hebben we het dan over? En dan moet je natuurlijk fotogeniek zijn, kunnen acteren (?), op de catwalk kunnen lopen, een mooi lijf hebben (wat dus graatmager is)…wat een eisenpakket, pfff!

Ik weet het Rainbow ik zal het ook nooit stimuleren als ze het wil, maar wij zeggen het is haar leven het enige dat wij kunnen doen is het goed begeleiden.

Groetjes,

Michèle

Hahaha, gelukkig heeft ze nog heel lang de tijd om daar over na te denken! Als het aan mij had gelegen had ik nu bij de Blokker de hele dag cadeautjes in staan pakken. Als kind vond ik dat namelijk het leukste wat er was! Waar ik werk werken we trouwens ook altijd met ‘gewone mensen’ op onze folders enzo en als we zo’n dag organiseren moeten we echt mensen afwijzen. Iedereen mag zich aanmelden en er zitten dan vooral heeeeeel veel kindjes bij…Blijkbaar vindt iedereen het toch leuk om zijn/haar kind op een folder of op onze site te zien en dat is natuurlijk ook zo! Leuk voor later!

Dit doet me er trouwens aan denken dat ik zelf ooit ben benaderd door een vent die zei dat hij mensen zocht voor de HEMA-reclames van een paar jaar terug. Dan riepen ze: ‘Echt HE-MA!’ en daarvoor zochten ze ook geen profmodellen, maar mensen zoals ik. Het kwam heel geloofwaardig over en ik, studentje, zag het wel zitten. Die vent zou foto’s maken op onze school…Toen puntje bij paaltje kwam, vroeg hij of ik ook in lingerie wilde poseren. Nee dus. Dat was geen enkel probleem. Wel dus, want ik heb nooit meer iets van die viespeuk gehoord! En maar goed ook! Bah!

Ik ben ook ooit benaderd maar gezien ik ook maar 1.60 ben trapte ik er niet in. Ik bedoel iedereen weet dat je er onder 1.7 niet voor in aanmerking komt prof of amateur. Ik wil trouwens wel met mijn vriendin en morgan binnekort een shoot laten doen met alles erop en eraan.

Groetjes,

Michèle