Morgan (weer/ ook) in de lappenmand

Schreef het ook al bij Inge maar Jesse kreeg vanacht ook koorts
Bij jullie alles goed?

Liefs

Lilypie

Goedemiddag inmiddels. Ik moest werken vanmorgen en om 12.00 heb ik pappa afgelost die is nu naar zijn werk.

We hebben een hele rustige nacht gehad. Alleen vanacht even bij Morgan wezen kijken wat ze lag zo raar op de monitor. Ze lag ook helemaal met haar hoofdje tegen de bovenkant van der bed met de hoofd op der armen en der kont omhoog diep te snurken. Om kwart over vijf was ze wakker maar dat was ook niet zo gek na het vele slapen van gister. En ze was koortsvrij, 36.1. Vandaag nog thuis gehouden. Als ze vanavond nog koortsvrij is (ziet er wel naar uit) mag ze morgen weer naar het kdv. Ze ligt nu weer lekker in der bed.

Groetjes,

Michèle

36.1? is dat niet weer verlaging?
Fijn dat ze zo goed heeft geslapen zeg, eet ze verder wel goed vandaag?
en jij een beetje kunnen bijtanken?

@Kiki: och germ ze moeten onze ukkies wel hebbben he! heeft ie hoge koorts?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nee das normaal bij Morgan Inge. Ze is niet voor niks een kouwkleum. En ja het gaat ik hoop dat ze zo nog even gaat slapen, kan ik ook nog even liggen, Maar voorlopig staat ze weer in der bed

Heb haar maar even uit bed gehaald, kan ze beter straks na der fles nog even slapen. Maar ze wil wel het liefste bij mij zitten. Heeft ze pech

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 11 Jun 2009 13:20:16

He wat fijn dat Morgan weer een stuk beter is! Gek he dat veel kindjes opeens koorts hebben deze week? Eva had het dus ook van de week, ook met de oren. Ze begon vrijdag en dinsdag was het weer over, dus dat kan wel kloppen. Nu is ze vandaag wel erg moe. Gisteren was het druk op het kdv en nog op een feestje,nu wil ze constant slapen. Ach, het is toch rotweer en we hoeven nergens heen. Kan ik lekker Ikkebennen terwijl mevrouw tukt! Hopelijk blijft het goed gaan met Morgan!

@ Kikie: beterschap met Jesse! Hopelijk is hij ook snel weer het mannetje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier goed ziek… houdt ook niks binnen. Net had hij 39,9 en ligt nu te slapen met PCM. Z’n fruitje heeft hij gelukkig wel opgegeten maar de rest wil hij allemaal niet.

Liefs

Lilypie

Er waart duidelijk iets rond bij onze kleintjes! Wat zielig voor Jesse zeg! Dat klinkt allemaal niet fijn. Gelukkig werken de PCM’s meestal erg goed! Geef hem maar een dikke beterschapsknuffel van Eva!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Zal ik doen!!haha knapt hij meteen op.

Liefs

Lilypie

ooh oke, dan is het goed he
hopelijk voelt ze zich snel weer het vrouwtje… het is hier BRAKKK

Oh meiden wat zielig allemaal!!! Ik hoop dat jullie kleintjes snel weer opknappen.Lijkt me zo ontzettend zielig als ze ziek zijn. Ze kunnen ook niet zeggen wat ze hebben.

Michele gelukkig gaat het met Morgan weer wat beter! En de andere meiden heel veel sterkte.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Morgan nu wel weer in bed gelegd maar nu was ze ook goed moe. Ze slaapt ook al bijna. Kan het niet goed zien ze ligt met haar ogen achter een spijl en ze draait veel. Lekker hoor zo’n woelertje. Denk dat ik ook nog even ga liggen

Enne inderdaad rainbow ze knappen zo snel weer op. Geen pijl op te trekken inderdaad.

Groetjes,

Michèle

Heerlijk dat het weer beter gaat met morgan Nu de andere kleintjes nog

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Veel beterschap iedereen met jullie kleintjes! Fijn dat het met Morgan beter gaat, hopen dat het doorzet.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

ooh super Michele
haha dan slaapt ze in ieder geval wel goed, na dat gewoel, hoe meer energie verbruik hoe meer ze moe zijn. heb je zelf ook nog wat geslapen net?
en nou wachten op die vent van jou, kun je weer je bed in

Morgan heeft 1.5 uur geslapen en mamma ook. Dus ik heb toch nog een beetje kunnen tanken en haar temp was voor ze naar bed ging 37.1 en dat zonder pcm de hele dag, Dus morgen kan ze weer naar het kdv en mamma gewoon werken. Mijn baas net gebeld en die was wel blij dat ik er weer was. Ze bood wel der excuus aan. Ze had vanmorgen behoorlijk lopen drammen of ik niet de hele dag kon werken morgen door oppas te regelen als Morgan nog ziek had geweest. Ze realiseerde zich niet dat door met deze dagen 50-50 te werken mervin en ik de beste oplossing gevonden hadden met gebrek aan oppas en dat ze ze zich niet goed gerealiseerd had hoe het moest zijn met zo’n ziek kindje. Ze heeft zelf geen kinderen dus dan denk je daar minder snel aan. Ik ben altijd wel blij als ze excuus maakt dan. Maar goed iedereen is weer happy, Alleen morgen nog de uitslagen van de bloedtesten krijgen.

Groetjes,

Michèle

ooh dat is echt heel fijn voor jullie!
Wat tof van je baas zeg dat ze dat zei. zijn er weinig menen altijd gelijk te hebben hahaha.
Bloeduitslagen van jezelf neem ik aan??
waar ben je precies op getest? ik toen op alles wat maar samen kon hangen met de vermoeidheid, alleen mn eiwit gehalte en ijzer gehalte waren aan de lage kant en dat in combinatie met zoiezo de moeheid en stress tja dat maakt je wel oververmoeid.
Zal voor je duimen meid dat het niks ergs is, laat je wat weten?
en doe morgan maar een dikke kus geven (al is het morgenvroeg)

Vitamine B’s, ijzer, suiker, schilklier, leverfunctie, waar niet op eigenlijk. Maak me ook niet druk hoor ik hoop alleen dat ze iets vinden dan is daar weer iets meer duidelijkheid. Zo niet tja toch mee slapen.

Groetjes,

Michèle

Ik duim voor je dat er en goede uitkomst voor je is wat jij dus het liefste hebt
Fijn dat Morgan weer zover is opgeknapt

Liefs Michelle

ja schildklier was bij mij trouwens ook getest, eigenlijka lles wat jij opnoemt, + alle vitamines enzo, je kunt ook apart vragen of ze magnesium kunnen testen, die zit niet bij die test, moeten ze apart opschrijven. daar kun je ook heeel moe van worden als je daar een tekort aan hebt
hopelijk valt het mee

Ik heb de uitslag in een ander topic gezet voor de duidelijkheid. Morgan is weer naar het kdv want die was weer helemaal het vrouwtje en mamma is haar baas aan het blij maken door de hele dag te werken. Enne we hebben weer zonder een kik te horen geslapen. Alhans mamma, pappa slaapt toch wel

Groetjes,

Michèle