Bij ons is Morgan nu ook een lappenpopje. Gister begon ze ineens te jammeren in der slaap. Dat gebeurd wel vaker, maar even voor middernacht zette ze een keel op. Dus ik naar der toe en der opgepakt. Ze was helemaal overstuur. Niet zo gek, ze gloeide compleet. Ze gaf bijna ligt zo rood was alles. Wangen, hoofd, zelfs der buik was rood van de warmte. Ze had 39.7 koorts Dus ik een pcm gegeven en in een dunnere slaapzak gelegd. Gevolg was dat ze het volgens mij kouder kreeg, maar ja ze moest afkoelen. Pas tegen 3 uur is ze in slaap gevallen zonder jammeren. Ik had twee tullen in der bed gelegd omdat ze er steeds 1 weggooide. Om half zes wakker gemaakt om te temperaturen toen nog 39.3. Meteen zo’n zakje op der mutsje geplakt om urine op te vangen. Even geen pcm want ik ga zo naar de ha met haar. Dan kan ik altijd daarna nog geven. Ze slaapt nu gelukkig is. Ik kijk straks wel of het opvangen gelukt is. Maar ze is helemaal lappenpop, ze kruipt bijna in me. Gelukkig heeft ze wel 140cc fles gedronken en straks probeer ik nog wat diksap of een smoothie, Wat ze ook wil hebben. Maar ik ben gebroken. Ik heb natuurlijk bijna tot niks geslapen. Doodsbang dat ze in een stuip zou gaan of zo. Net nog wel van half 7 tot half 8 geslapen, maar ja dat is ook niet veel. Mervin zei al als ik thuis kom vanmiddag ga jij maar slapen, ik pas wel op Morgan dan en morgen werk ik alleen de ochtend. Ik hoop dat de ha wat vinden kan want ik ben me rotgeschrokken.
Groetjes,
Michèle