Morgan (weer/ ook) in de lappenmand

Bij ons is Morgan nu ook een lappenpopje. Gister begon ze ineens te jammeren in der slaap. Dat gebeurd wel vaker, maar even voor middernacht zette ze een keel op. Dus ik naar der toe en der opgepakt. Ze was helemaal overstuur. Niet zo gek, ze gloeide compleet. Ze gaf bijna ligt zo rood was alles. Wangen, hoofd, zelfs der buik was rood van de warmte. Ze had 39.7 koorts Dus ik een pcm gegeven en in een dunnere slaapzak gelegd. Gevolg was dat ze het volgens mij kouder kreeg, maar ja ze moest afkoelen. Pas tegen 3 uur is ze in slaap gevallen zonder jammeren. Ik had twee tullen in der bed gelegd omdat ze er steeds 1 weggooide. Om half zes wakker gemaakt om te temperaturen toen nog 39.3. Meteen zo’n zakje op der mutsje geplakt om urine op te vangen. Even geen pcm want ik ga zo naar de ha met haar. Dan kan ik altijd daarna nog geven. Ze slaapt nu gelukkig is. Ik kijk straks wel of het opvangen gelukt is. Maar ze is helemaal lappenpop, ze kruipt bijna in me. Gelukkig heeft ze wel 140cc fles gedronken en straks probeer ik nog wat diksap of een smoothie, Wat ze ook wil hebben. Maar ik ben gebroken. Ik heb natuurlijk bijna tot niks geslapen. Doodsbang dat ze in een stuip zou gaan of zo. Net nog wel van half 7 tot half 8 geslapen, maar ja dat is ook niet veel. Mervin zei al als ik thuis kom vanmiddag ga jij maar slapen, ik pas wel op Morgan dan en morgen werk ik alleen de ochtend. Ik hoop dat de ha wat vinden kan want ik ben me rotgeschrokken.

Groetjes,

Michèle

Ach germ het arme poppie, en inderdaad wat zul je geschrokken zijn. Kunnen het geen tandjes zijn Michèle? en anders hopen dat de ha inderdaad wat vindt zodat ze geholpen kan worden.
Beterschap met de kleine prul

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ach wat zielig als ze zo ziek zijn he. Hopenlijk weet je huisarts raad en knapt ze gauw weer op.
Beterschap !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Goed gedaan Michèle, meteen urine opvangen!
Alle beterschap voor je lieve kleine meid.

Groetekes, Sje

We zijn weer terug. Der urine was schoon (de ha was trouwens verbaasd dat ik het zo gedaan had Sje, maar het wel baad). Maar ze heeft indertussen een rood wangetje gekregen. Aan die kant is der oor ontstoken. Aan de andere kant is ie geirriteerd (ze slaapt ook alleen maar op der buik met de hoofd als het waren op der handen dus op der oor liggen doet pijn) en der keel is geirriteerd. Een streptokokje dus. Ze is door iemand aangestoken. We hebben een recept voor antibiotica maar dat mag ik pas zaterdag ophalen als ze dan nog koorts heeft. Ze moet proberen om het met pcm en rust en slaap te bevechten. Dit omdat ze in februari al een flinke kuur gehad heeft en er komt allergie voor peneciline in mijn fam voor dus ze zijn voorzichtig met haar want ik en mijn oma zijn er allergisch voor. Maar goed der temp was daarstraks 38.6 al en ze heeft 140cc fles op en der fruit helemaal op en nu ligt ze weer te slapen. Ik maak haar ook niet wakker hooguit om te eten om 15.00 maar niet voor der brood, of ze moet zelf komen. Slaap is nu de beste remedie en hopelijk is ze al sterk genoeg om het zelf te bevechten. Het is wel heel zielig want ze heeft een heel rood hoofdje en een rode wang en ze is heel hangerig. Maar we letten goed op der. Hopelijk kan ik ook nog wat slapen vandaag en anders vannacht. Ik ga morgenochtend werken en dan is pappa bij haar en vrijdag als ze nog niet naar het kdv kan omdat ze nog ziek is probeert pappa eerder naar huis te komen en dan werken we ook beide een halve dag. Dus ze wordt genoeg vertroeteld, maar wat voel je je machteloos zeg met zo’n hummel. Ik moet alleen mijn fysio even afzeggen want haar menemen lijkt me geen optie. Vrijdag even mee naar de ha kan wel, want dat is alleen bloeduitslag, maar een half uur in der wagen zitten wil ze echt niet.

Groetjes,

Michèle

Ach meis, wat sneu zeg. Heel veel sterkte met je kleine hummel en hopelijk is ze er snel weer bovenop! Een hele dikke knuffel van hier!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ach gosss hoop dat ze snel opknapt.

Groetjes Michelle

Arme Morgan! Ik zou ook erg schrikken als Eva zo’n lichtbolletje zou zijn met hoge koorts! Pas maar goed op 'r, het arme schaapje. En zelf ook even bijslapen, dat heb je ook nodig. Lief dat Mervin dat ook meteen zei! Gewoon effe doen! En beterschap met het lappenpopje.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ze ligt te slapen nu weer. Ze was net wakker. Speen kwijt en dat gaf verdriet. Hij lag tussen der bed en de muur en hoewel ze hem zelf pakken kan is dat nu even te veel. Dus even geknuffeld, ze voelde iets minder warm aan, maar ja ze heeft net een pcm gehad. Terug gelegd met tul en nu ligt ze weer diep in croma. Ik ben een onwijze pcm gebruiker, maar ik ben wel blij dat ik nu een nieuw pakje in huis heb en ik zal ze nu ook zeker wel gebruiken, maar ja dat zei de ha ook want dat bestrijd de pijn (dat was nu belangrijker dan de koorts) want dan eet ze tenminste misschien ook. Ze heeft haar kracht nodig. Hopelijk is ze snel het vrouwtje weer. Net even gegoogled en daar staat dat het met een dag of 3 over zou moeten zijn Ik hoop het voor der want anders gaan we zaterdag niet naar de familiedag van me werk.

Groetjes,

Michèle

och germ! zorg maar dat ze idd genoeg vocht binnenkrijgt, eten is minder belangrijk nu. als ze maar vocht krijgt. af en toe met een nat washandje deppen doet ook wonderen.
zorg jij dat je een beetje rust krijgt meis, desnoods meld je je gewoon ziek vandaag maar als je toch s’middags al naar huis gaat…inderdaad ga lekker slapen,
wat een lieve vent heb je toch
veel beterschap met Morgan… en rustig aan meid he

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik ben nu thuis met haar inge en vandaag ga ik ook nergens meer heen. Alleen morgenochtend werk ik en vrijdag kijken we wel weer verder.

Groetjes,

Michèle

Beterschap voor Morgan!

Liefs

Lilypie

aah oke dan is het goed, ja want je moet ook aan je zelf denken, idd kind komt op 1 maar je moet wel fit genoeg zijn om er voor haar te kunnen zijn, anders stort je in en dat wil ik niet hebben hoor dame

Nee geen zorgen Inge. Pappa voelde zich ook heel schulig dat hij haar en mij vanacht niet gehoord had. Enne zo zachtjes waren we niet. Ik heb het licht aan gedaan, Morgan moest huilen, deur stond open, hoesje van de termometer laten vallen nog dus al met al kon hij wakker worden, alleen dat deed ie dus niet Hij zei zelf al ik zorg vanmiddag wel voor haar dan kun jij slapen.

Groetjes,

Michèle

dan is het goed lief van hem hoor, maar waarom lig je dan nu niet te slapen???

Omdat ie zo thuis komt en ik ook nog moet lunchen. Dus dan kunnen we dat even samen doen. Das wel zo gezellig toch.

Groetjes,

Michèle

ja dat is waar, ik heb net ook gegeten rijco komt zo ook thuis over een uur ofzo, die was net nog mee naar de ha geweest, kwam ie ineens aangefietst echt lief! en nu is ie een nieuwe kast aan het ophalen voor de keuken

Ha ha ha ze kunnen je soms zo verassen he Inge. Maar wel lief dat ie mee was. Mervin kan dat meestal niet dat vind ie wel jammer maar ik bel hem altijd meteen daarna. Zou je zo’n kleintje eigenlijk kippensoep mogen geven want daar knap je wel van op. Moet je het waarschijnlijk zelf maken zonder zout e.d.

Groetjes,

Michèle

inderdaad zelf maken Michèle want anders zit er te veel zout in. Wil ze anders niet gewoon een extra fles melk. zijn ook voedingsstoffen en hoeft ze niet zo veel moeite voor te doen

Groetjes Michelle

nou als ors mag mag kippensoep toch ook grapje
maar dat is wel echt gezond, en gezonder kan volgens mij niet, is nog gezonder dan groentesoep vanwege de kip dan
nouja dan wordt het groente kippensoep te zijner tijd