Morgan (weer/ ook) in de lappenmand

ORS is anders Inge. En ja ik ga zo melk maken, ze heeft een halve boterham op. Meer wilde ze echt niet en dat hoeft ook niet van mijn/ Diksap is ook niet zo’n succes. Ze drinkt er wel van maar niet alles in een keer of veel tegelijk, maar ze drinkt het wel. Ik ga zo even melk maken boor der kijken of ze dat wel wilt hebben en anders inderdaad een fles extra of zo. Ze is wel een stuk minder aan het gloeien. Wel warm nog maar geen boei meer.

Groetjes,

Michèle

Hoop dat ze snel opknapt en je bent inderdaad al blij als ze iets minder gloeien
maar dacht dat jij ging SLAPEN michèle???

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

ORS anders dan wat?
zei toch grapje
hoe gaat het nu met je meisje?
Rico is boos in bed ga ff kijken wat ie aan het doen is

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ach gossie wat zielig zeg! Beterschap met de kleine meid…

Lilypie

Lilypie

Wat zielig voor Morgan, Michele. Heel veel beterschap. ik hoop dat ze zich znel weer beter voelt!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@ Michelle ik heb geslapen van half 4 tot 5 uur. Morgan van 3 tot 6, maar die is nu weer moe. Ze is al een stuk minder warm. Ze krijgt zo nog een flesje en dan even temp nemen en een pcm voor de nacht en dan morgen nog zo ie zo een dagje thuis, maar als ze weer opgeknapt is dan gaat ze vrijdag lekker naar het kdv. Dat vind ze leuk en daarna is het lekker weekend. Zo niet blijft ze lekker thuis nog. En ik ga denk ik ook maar vroeg naar bed.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat je nog even hebt kunnen slapen en ook heerlijk dat de kleine meid al wat lijkt op te knappen. en je hebt groot gelijk dat je op tijd naar bed gaat want je weet nooit wat de nacht weer gaat brengen, en anders heb je in ieder geval zelf een lekkere nacht

liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ze ligt er nu weer in. Wel te draaien nog maar dat geeft niet. Ze huilt niet. Der koorts was weg. Ze had nog maar 37.0 dus das goed. Wel een pcm gegeven voor de zekerheid. Niet zozeer tegen de koorts zoals de ha zei maar tegen de pijn. Ze had nog een rood oor en ze kan lekker slapen weer.

Groetjes,

Michèle

ow das in ieder geval al fijn dat de koorts weg is, en je hebt groot gelijk dat je pcm voor de pijn geeft want madelon heeft ook wat afgekrijst met der oren en ik had het vorige week maar das echt geen pretje pfffffffff

Liefs Michelle

t arme moppie!
ik hoop dat t ergste geweest is en dat t nu alleen maar weer beter gaat.
inderdaad lekker op tijd naar je bedje, beetje bijkomen.
wel echt superlief van Mervin dat hij gelijk zo reageert! (mag ook wel is gezegd worden toch?) maar vergeet ook zeker je zelf niet!

slaap lekker voor jullie alledrie (hoewel t zo te lezen voor Mervin geen probleem lijkt te zijn )

liefs,
Rinske

Hopelijk zet de stijgende lijn zich door en gaan jullie een rustige nacht tegemoet Michele!

Oh enne, een paar nachten geleden ging ik er 's nachts ook uit omdat Erik moest brullen en wat denk je dat papa de volgende ochtend zei? “Dan heb ik het me toch niet ingebeeld.” GRRRRRRRRRRR! Dus hij had het wel meegekregen, maar niet zodanig dat 'ie vond dat 'ie er wakker van moest worden. Het is toch wat. Fijn dat Mervin het goedmaakt en dat je vanmiddag kon slapen…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ja daar was ik ook heel blij mee. En gelukkig is hij inmiddels wel zo dat als hij het wel denkt te horen dat ie ook wel loopt hoor, dus dat scheelt ook wel weer.

En ik hoop het ook. Ik heb het opgezocht een gewone middenoorontsteking zou met 3 dagen over moeten zijn en de ha zei ook al gezien ze zondag ook al zo aan het rommelen was en ze al twee nachten onrustiger geweest is we waarschijnlijk nu met de koorst het hoogtepunt gehad hebben.

Ik ga zo lekker naar me bed. Pappa kijkt voetbal. We zijn gekwalificeerd en hij zit nu meer in de wedstrijd dan tegen IJsland. Echt ik snap mannen niet hoor

Groetjes,

Michèle

Ook hier de voetbal en inderdaad ik snap mannen ook niet er zit er 1 te zuchten en te kreunen omdat hij al vanaf 6 uur eruit is zeg ik ga dan naar bed. het antwoord jajaja zo hahhahaha

MANNEN!!!

Liefs Michelle

Ja waren ze nou nog niet door alla, maar er is niks dat nog fout kan gaan zelfs al verliezen ze. Dus… Maar ja mannen wat je al zegt.

Groetjes,

Michèle

Ik zal me er toch in moeten gaan verdiepen in die mannenlogica denk ik anders snap ik straks mijn eigen zoon niet

Liefs Michelle

Hoe gaat het met Morgan Michele? Een beetje kunnen slapen?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

en? hoe gaat het met de kleine meid?
is ze alweereen beetje beter?..arm schaapje…

beterschap en een dikke knuffel van hier!!

karin

Hoe is het met Morgan?

Liefs Michelle

Ach arme Morgan !! Hoe is het vannacht gegaan en gaat de koorts al wat zakken? En hoe voel jij je, kan je nog wel op je benen staan na zo’n nacht…pff… Veel sterkte met de kleine snuitebol.

ikke ben ook benieuwd hoe t inmiddels is, hoop echt dat het allemaal wat beter gaat hoor!

liefs,
Rinske