Morgan staat

Ik ben helemaal trots. Na dagen van schelden door morgan en helemaal compleet gefrustreerd zijn is morgan vanmorgen in der box gaan staan. Ze had in der broek gepoept en blijkbaar was ze daar zo boos over dat ze pardoes ging staan. Het ging zo snel dat ze er zelf van schrok leek het. Ze was wel bekkaf van alle pogingen dus ze ligt nu in bed. Nu kijken of ze het vaker gaat doen of dat ik weer moet wachten tot ze gepoept heeft

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Weer een mijlpaal!

toppie leuk he als ze zo gaan staan!
en nu voor je het weet staat ze ineens achter je haha

groetjes gytha

Kijk, geen wonder dat ze liep te schelden, ze zat tegen een nieuwe vaardigheid aan te hikken!
Knap hoor Morgan! En nou zorgen dat je volgende week losloopt he?!

Groetekes, Sje

He rustig aan Sje voorlopig is het bij een keer gebleven en is niks goed nu…

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Over een paar dagen doet ze niet anders dan gaan staan. Gaat heel snel heel soepeltjes hoor!

Groetekes, Sje

Goedzo Morgan!!! knap hoor!!!
en nou weer een beetje lief zijn voor je moeder he?! dus lekker met je oogjes dicht en slapen maar!!

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

Toppie Morgan

Enne Michèle alsze net zo vaak poept op een dag als dylano (keer of 4 op een dag) gaat het heel snel vlot

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ze slaapt alweer rinske. Ze wilde alleen eerst eten dus twee boterhammen gegeten en diksap gedronken. Ik had met Mervin afgesproken dat ze nu 1 bammie met hartig eet en dan mag ze op de tweede appelstroop. Je had haargezichtje moeten zien, ze had zich ingsteld op smeerworst maar het was zoet. De zon begon meteen te schijnen en ze wist niet hoe snel ze het volgende stukje moest vragen

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Jemig, wat gaat dat kind snel. Knappe meid hoor! Logisch dat je trots bent. En ik moet het met Sje eens zijn, die loopt heel rap. Wedden dat ze vóór haar tiende maand stapjes kan zetten? En dan met haar eerste verjaardag loopt ze aan het handje.

Wat zetten we erop?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha hah a nou dat vermoeden hebben wij ook hoor. Die loopt van kadootje naar kadootje. En ja ze gaat snel Mriek, maar ze heeft een paar staalkabels als spieren in der benen enne mamma’s wilkracht. Wat ze in der kop heeft zit niet in der kont zeg maar

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Ja, spieren zijn toch wel een eerste vereiste. Ik geloof dat Erik ze ook heeft, alleen die heeft nog niet helemaal door wat 'ie er allemaal mee kan…

Groetjes!

Hé, dames maar het kan ook tegenvallen met die snelheid hoor. Onze oudste stond met 10 maanden los, liep ook als een tierelier aan het handje en langs meubels, maar ze liep pas met 13 maanden los! Gewoon een zelfvertrouwen-kwestie. Dus het zit-em niet alleen in wat ze lichamelijk kunnen maar ook in hoe het karakter van het kindje is. Durft het risico’s te nemen of niet.

Het blijft dus voorlopig spannend.

Groetekes, Sje

Nou, Michele. Hoe schat jij Morgan in? Durft ze risico’s te nemen?

Groetjes!

Hier met madelon ook met 10 maanden liep ze als ze maar houvast had en precies op haar verjaardag liep ze los, maar ik denk dat morgan het sneller doet

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ik heb zonder geintje nog niet meegemaakt dat morgan ergens bang voor is. Ze stort zich overal in, op en onder. Dus ik denk dat dat met dat zelfvertrouwen wel goed zit. Ik denk dat ze met haar verjaardag los loopt.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Dat zegt mijn gevoel ook nog steeds. We wachten in spanning af! Hier een mannetje dat vanmiddag op het speelkleed op z’n buik lag, vervolgens op z’n knietjes ging zitten en heen en weer ging wiegen. Ik dacht: “Ja, en nu naar voren met die armpjes!” Maar nee, plofte weer op z’n buik en vond het wel weer prima. Ging vervolgens weer al rollend door de kamer. Dus het lijkt wel alsof 'ie er nog steeds mee bezig is. Ben benieuwd of dat nog iets wordt met kruipen of dat 'ie het toch bij rollen houdt.

Groetjes!

wat knap van Morgan!!

Het tweelingbroertje van Erik doet precies hetzelfde… kruipen … echt niet!

Vanmorgen was ze weer gaan staan en weer met poep maar nu zonder woede. Duys verschoond en weer in de box en plop daar stond ze weer. Je had gelijk Sje

Enne dames geen zorgen over de heren nu loopt Morgan misschien hard maar als ze 16 is zal ze hopelijk inzien dat de heren voor haar moeten lopen

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

quote:
Ze slaapt alweer rinske. Ze wilde alleen eerst eten dus twee boterhammen gegeten en diksap gedronken. Ik had met Mervin afgesproken dat ze nu 1 bammie met hartig eet en dan mag ze op de tweede appelstroop. Je had haargezichtje moeten zien, ze had zich ingsteld op smeerworst maar het was zoet. De zon begon meteen te schijnen en ze wist niet hoe snel ze het volgende stukje moest vragen

hahahaha geweldig zeg om zo’n kleine zo te zien genieten he?!?!
en met dat zelfvertrouwen zit t zo te horen ook wel goed.
ach hier is het ook af en toe een beetje rollen, ze vind t allemaal wel erg interessant maar snapt ook echt nog niet wat ze met d’r armpjes en beentjes allemaal zou kunnen doen.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker