Morgan staat

Ze zit nu op der knieen in der bed. Te wachten tot ik haar kom halen. Ze is net wakker. Dus even aankleden en een bammie eten. Ze heeft gelukkig vanmorgen nog tot half negen geslapen en nu bijna 2 uur want mijn vriendin komt ons zo halen en dan gaan we een stuk wandelen

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

hier ook nog even een boterhammetje en dan gaan we vanmiddag naar de dierentuin! heb bij m’n babyshower een abonnement gekregen dus daar gaan we maar is heerlijk van genieten

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

Tuurlijk heb ik gelijk Michèle: I’ve been there twice!!!

Groetekes, Sje

Ha ha ha ja das waar.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

En als ze staat, weet ze dan ook hoe ze weer moet gaan zitten of is dat nou de volgende frustratie?

Daar hadden mijn meiden moeite mee. Stonden ze eindelijk en dan werden die beentjes moe. Waren ze weer over de zeik dat ze niet wisten hoe ze weer moesten gaan zitten. En dan zag je ze linksom en rechtsom over die schoudertjes en onder die armpjes door kijken hoe ze dat nou aan gingen pakken. Haha!

En zo val je van de ene frustratie in de andere!

Groetekes, Sje

Eh ja nou je het zegt ze is inderdaad niet meer gaan zitten. Dat had ze ook toen ze op der knieen zat en nog soms dat hoor je boem

Alleen lijkt het me een eng idee als ze zich uit stand laat ‘vallen’ dat ze niet met haar hoofd op de rand smakt of zo.

Enne we hebben nog een frustratie. Ze red het niet te gaan staan met haar slaapzak aan… En recht op zitten (los) kan ze ook niet dus dat vind ze ook niks. Inderdaad die eerste periode is alleen maar frustratie. Vind je het gek dat ze soms niet te genieten zijn.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Ze gaat toch altijd staan als ze gepoept heeft. Door het gewicht van die volle luier valt ze altijd op tijd naar achteren om niet met haar kin op de rand van de box te komen.

En wat dat staan met die slaapzak betreft…wacht maar af…binnenkort kom je 's ochtends haar kamertje in en dan staat ze je stralend toe te lachen! Echt! Geniet maar vast van de voorpret want dat is een heel tof moment!

Groetekes, Sje

Ha ha ha ze heeft een camera in der kamer dus dat zie ik daarvoor al Sje

Enne ze staat nu ook zonder poepbroek dus geen tegengewicht meer

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Tja, dan zit er niks anders op dan voor de zekerheid een baksteen in haar luier te doen! Alleen absorbeert die een stuk beroerder dan de luier zelf.

Groetekes, Sje

Hmm ja ach ze piept nu dat ze zakken wil dus ik laat haar zelf klooien maar ik hou het wel in de gaten.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Echt superleuk dat Morgan kan staan in haar box. Ik vond het ook zo leuk dat ik Tim ineens zag staan. Ze kunnen zelf dan ook zo ontzettend lachen van trots, zo van kijk eens wat ik kan. Ze kunnen zo natuurlijk ook veel meer zien vanuit hun box. En wacht maar idd, voor je het weet kunnen ze ook in hun trappelzak in bed staan. Tim begon met staan in de box, maar een week later kon hij ook met trappelzak aan in zijn bed staan. En als ze eenmaal in de box staan is het einde zoek. Want na een paar weken stond hij echt overal, tegen muren, deuren, kastjes etc.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ze staat nu dus inderdaad ook in der trappelzak. Ik kwam gister der kamer binnen denk wat kom je hoog boven je bed uit. Ik zag het in eerste instantie niet eens Enne ze zoekt nu van alles om zich aan op te trekken.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Haha, nu gaat het echt snel hoor. Duurt niet lang meer of ze gaat stapjes opzij zetten in de box en haar bedje. En optrekken aan de salontafel of aan andere meubelstukken duurt nu ook niet lang meer.

Nu ben je pas echt je vrijheid kwijt! Haha!

Groetekes, Sje

Ach ja aan de andere kant komt er ook weer wat vrijheid terug nu want nu kan ze achter me aan komen en dat scheelt wel heel erg veel verdriet soms

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers