Morgan loopt

Ja december zat ik zelf te denken en als we het kunnen rekken januari dat zou nog beter uitkomen (kinderbijslag) Ik heb wel al een paar all stars maar das maatje 22

enne Morgan is nu helemaal into der baby born pop alleen die is niet echt knuffelbaar en heeft haar al een tand door der lip bezorgd. Regelmatig drama dus maar ze weigerd hem los te laten.

Groetjes,

Michèle

Ja, schoenen zijn duur dus hoop voor je dat je het kan rekken tot januari!

Haha ja, soms kunnen ze eigenwijs zijn en dingen blijven vasthouden. Zo is Tim er al snel achter gekomen dat als je net kan lopen je niet met een parkeergarage moet gaan lopen. Hij viel en toen had hij ook een tand door zijn lip.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Hou maar op en dan mg ik blij zijn als ze normale voeten heeft. Ik had als kind extreem smalle voeten, 11/2 schoenmaatverschil en 2 cm beenverschil dus steunzolen. TOen me moeder me broertje kreeg hoopte ze op Van Haren zeg maar alleen had hij extreem breed voeten dus weer jackpot.

Enne ja Morgan dus hetzelfde maar dan met baby born. Vandaag is ze maar met knuffels van pluche gaan sjouwen dat viel zachter zei pappa.

Groetjes,

Michèle

Jeetje dat waren idd een hoop kosten voor jou en je broertje.

Kan me voorstellen dat je hoopt dat Morgan normale voetjes heeft. Want het is leuk dat je dure schoenen koopt. Maar ze blijven er ook steeds weer uitgroeien.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een loopavonturen allemaal!

Het schijnt dat bijna alle kinderen wel een tijdje op hun tenen lopen. Meestal is het een fase waar ze ook weer uitkomen. Nora loopt nu 3 maanden los, maar is pas net begonnen met op haar tenen lopen. Als ze echt een voorkeur ontwikkelen voor de tenen en dat is als ze een jaar ofzo lopen nog steeds zo, moet je het is gaan melden geloof ik.

Achteruitlopen het liefst met een doek over haar hoofd doet Nora ook graag. Ze loopt dan regelmatig tegen dingen aan. Als ze dan ook valt is het huilen geblazen, anders moet ze alleen erg hard lachen…

Ze heeft ook een tijdje gehad dat ze rondjes ging draaien, echt wel 4 rondjes achter elkaar en dan lopen, omvallen en lachen… Gelukkig is de lol daar wel vanaf, want zo maakt ze ook behoorlijke smakkers!

Nou, Michèle, inderdaad hopen dat ze pappa’s (normale??) voeten heeft geerfd dan, scheelt behoorlijk in de kosten!

Liefs liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Pappa heeft ook breede voeten, maar niet in het extreme gelukkig. Ze kan de schoentjes van de Hema prima aan. Enne nee mijn probleem onderstel gun ik haar zo ie zo niet hoor.

Groetjes,

Michèle